Miksi miehet ei tykkää kondomeista?
Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna kumitta. Miksi?
Nyt kierukka onneksi niin ei tarvitse kuumotella.
Kommentit (77)
Itse olen mielummin ilman koska mikään ei tunnu miltään.
Miksi vaivautua silloin edes panemaan jos siitä ei saa mielihyvää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumi puristaa liikaa. Tulen noin viidennellä työnnöllä. Ilman kumia koko touhu tuntuu ihan erilaiselta ja pystyn pumppaamaan ehkä viisi minuuttia.
Silloinhan sun on oikein kannattavaa käyttää kumia. Tuskin moni nainen haluaa panna miehen kanssa, joka tulee viidellä työnnöllä.
Kaveri kertoi, että oli päässyt panemaan tai sit ei ja oli sitten ladatun aseen kanssa ruikkinut reisille ja vatsalle, ennen kun oli päässyt sisään. Sanoi, että sen verran hävetti, että olisi tehnyt mieli mennä sängynalle piiloon naiselta...
Vierailija kirjoitti:
Miksihän sokea viha ja kaikki miehet- ajattelu omien valintojen perusteella saavat aina yläpeukkuja?
Tämäkö on se keskimääräinen ajattelun taso?
Koska eronneet 60+ Karenit kokevat voimaantuvansa kun kirjoittavat vihaavansa miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi miehet haluavat elää 100% luomuelämää ja vaativat naisen mutiloimaan itsensä ja luopumaan omasta seksuaalisuudestaan hedelmällisenä naisena heidän mahoksi mälliämpärikseen?
Älä vaivaa päätäsi alhaisen ihmissaastan aivoituksilla. Totea että ansaitset parempaa ja jätä heidät nielemään pölyä.
Miksimiehet taas kerran. Mulla on piuhat poikki ja käytän kumia satunnaisten tuttavuuksien kanssa. Vakituisempien kanssa paljaalla. Yllättävän moni nainen kyllä haluaisi ilman kumia. Näin se patriarkaatti ja naisten alistus jyllää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunto on lähes nolla kumin kanssa..
Kumin kanssa ensimmäinen kerta vieraan kanssa on ihan ok ja viisasta, mutta ei parisuhteessa.
Eli miehen itsekkyys. Pääasia että oma muna nauttii, hällä väliä että pillerien syöminen voi aiheuttaa naiselle terveyshaittoja.
Onneksi olen sinkku.
Kuinka usein sinä olet valmis harrastamaan seksiä josta et nauti?
Ja jos et ole, niin olet oman logiikkasi mukaan itsekäs.
Joskus oli nykyisessä suhteessa noin 1.5v ehkäisynä ja kyllähän se seksimäärä laski aika rajusti, pilaa tuntuman käytännössä kokonaan kun ei tunnu kun pillun puristus . Jos olisin koskaan harrastanut irtosuhteita niin silloinhan niistä kondomeista olisi vähän pakko tykätä.
Taidan olla harvoja miehiä, joita kondomin käyttö ei haittaa kovin paljon. Olen nopeasti laukeavaa sorttia ja ilman kumia laukean parissa minuutissa ja nainen ei siinä ajassa hirveästi ehdi saamaan nautintoa. Jos käytän puuduttavaa kondomia, niin kestän paljon pidempään ja kumppani ehtii yleensä saamaan orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Miksi miehet haluavat elää 100% luomuelämää ja vaativat naisen mutiloimaan itsensä ja luopumaan omasta seksuaalisuudestaan hedelmällisenä naisena heidän mahoksi mälliämpärikseen?
Älä vaivaa päätäsi alhaisen ihmissaastan aivoituksilla. Totea että ansaitset parempaa ja jätä heidät nielemään pölyä.
Miksimiehet taas kerran. Mulla on piuhat poikki ja käytän kumia satunnaisten tuttavuuksien kanssa. Vakituisempien kanssa paljaalla. Yllättävän moni nainen kyllä haluaisi ilman kumia. Näin se patriarkaatti ja naisten alistus jyllää!
Itellä, mitä irtosuhteita ollut, niin yksikään nainen ei kumia ole pyytänyt käyttämään. Yksi näistä itse jopa sanoi, että ei tarvi käyttää, jos et halua. Ja jotain 15-20 näitä ollut. 🤔
Kokeile joskus syödä leivos muovipussissa!😝
Kondomien maut on suunniteltu naisille. Makukondomeissa pitäisi olla makuna makkara, olut ja olutmakkara miehiä ajatellen.
Häivevalheotsikko ja silti neljättä sivua kaakahduksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itellä, mitä irtosuhteita ollut, niin yksikään nainen ei kumia ole pyytänyt käyttämään. Yksi näistä itse jopa sanoi, että ei tarvi käyttää, jos et halua. Ja jotain 15-20 näitä ollut. 🤔
Sama täällä ja arvaa suuttuivatko kun seksi jäi välistä. Yksikään ei ole sanonut että laita kortsu.
No olkaa ilman, jos ehdot eivät sovi. Se on mun hinta ja ehdot, jos miehelle tämä sopii, tervetuloa, jos ei, ilman mua jää. En mä ala tinkimään periaatteistani. Älä säkään mies, mutta selvitetään ne periaatteet etukäteen, eikä vasta seksiä aloittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kumin kanssa tunne mihin reikään sohii .
Kannattaa puhua lääkärille puutteellisesta tuntoaistista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vie tunnelman, koska haluan tuntea yhteyden naiseen, en mitään kumisäkkiä. Jos molemmat terveitä, niin ei pitäisi olla ongelma pistellä paljaalla. Osaan kyllä käyttää vehjettä sen verran että tiedän milloin vetää ulos.
Keskeytetty yhdyntä on epävarma ehkäisykeino.
Silloinhan sun on oikein kannattavaa käyttää kumia. Tuskin moni nainen haluaa panna miehen kanssa, joka tulee viidellä työnnöllä.