Miksi miehet ei tykkää kondomeista?
Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna kumitta. Miksi?
Nyt kierukka onneksi niin ei tarvitse kuumotella.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kumin kanssa tunne mihin reikään sohii .
Yritäpä sylkäistä suu kiinni. 🥴
Vierailija kirjoitti:
Miehet haluaa SIITTÄÄ. Se ei onnistu kondomilla, niin tulee paha mieli. Naisen vastuulle sitten jätetään se, ettei siitä siitoksesta tule lapsia, sillä mies ei halua lapsia. Ihan järjetöntä, mutta useimmilla miehillä ei ole vielä aivot kehittyneet luolamiesvaistojen ohi.
Samasta syystä ne haluaa nuoren naisen, joka voi saada lapsia, vaikka he eivät edes halua lapsia. Miesten logiikkaa.
Liian ahtaita ovat nuo kulliini pujotettaviksi :(
Epävarmuus laittaa se. Tosi juttu. Se epävarmuus heijastuu nimenomaan sellasena "en mä tykkää noista" asenteena. Muistan joskus teininä tuli sanottua samat sanat silloselle seurustelukumppanille. Oikeasti kyse oli vaan epävarmuudesta laittaa se. Miehet ei plärää kondomeilla kotonaan, se kannattaa muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole juuri miehekästä mennä kauppaan kysymään xxxxl-kokoa.
Suhtaudun kondomeihin neutraalisti eli en erityisesti tykkää tai ole tykkäämättä. Minulle ne ovat vain lateksisia esineitä, jotka eivät herätä erityisiä tunteita.
Mielellään kyllä käyttäisin, mutta ei yksikään nainen mulle anna🥲🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi näyttää seisokki kuvaa että tähän sopiva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi näyttää seisokki kuvaa että tähän sopiva
- xxs:t on meillä täällä alahyllyssä
Kumi puristaa liikaa. Tulen noin viidennellä työnnöllä. Ilman kumia koko touhu tuntuu ihan erilaiselta ja pystyn pumppaamaan ehkä viisi minuuttia.
Miehet haluaa SIITTÄÄ. Se ei onnistu kondomilla, niin tulee paha mieli. Naisen vastuulle sitten jätetään se, ettei siitä siitoksesta tule lapsia, sillä mies ei halua lapsia. Ihan järjetöntä, mutta useimmilla miehillä ei ole vielä aivot kehittyneet luolamiesvaistojen ohi.