Miksi miehet ei tykkää kondomeista?
Kauhean vaikeaa on saada miehiä käyttämään kondomia. Mielummin sitten ovat ilman jos en anna panna kumitta. Miksi?
Nyt kierukka onneksi niin ei tarvitse kuumotella.
Kommentit (53)
Tykkäätkö sinä suudella suihkuverhon läpi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sen kumin kanssa tunne mihin reikään sohii .
Kannattaa ostaa oikeankokoinen jos standardi markettikondomin kanssa ei onnistu. Nykyään näitä tehdään myös XXS-koossa niin tuntumakin on parempi kun on omaan kokoon sopiva.
Joo joo. Lapsiin ei ole syytä sekaantua 😉
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vie tunnelman, koska haluan tuntea yhteyden naiseen, en mitään kumisäkkiä. Jos molemmat terveitä, niin ei pitäisi olla ongelma pistellä paljaalla. Osaan kyllä käyttää vehjettä sen verran että tiedän milloin vetää ulos.
Naisena on todella kuvottava ajatus että joku työntäisi suojaamattoman kaikissa koloissa kairatun elimensä oman kehoni sisään.
Kumittomana olet minun silmissäni inhottava tautiriski enkä koske sinuun edes metrin tikulla.
Rivien välistä lukemalla olet myös yksi niitä "ei mulla mitään oo!!!" tyyppejä joiden itsetunto ei kestä sp-tautitestejä, eli toisinsanoen juuri tautilinko pahinta mallia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja Inhoan kondomia. Toki mulla on siihen varaa kun en harrasta kevytsuhteita vaan kaikki suhteet kestäneet sen vähintään pari vuotta. Seksi kortsun kanssa on niin paskaa että mieluummin olen ilman. Seisokki ei ole niin hyvä ja vähentää merkittävästi nautintoa itsellä. Edes anaaliseksissä en halua kortsua väliin.
Pick me
Pick me
Pick me
Pick me
🥯🍩🥧🍰🦯🔧💊💉🧫🧪🔬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja Inhoan kondomia. Toki mulla on siihen varaa kun en harrasta kevytsuhteita vaan kaikki suhteet kestäneet sen vähintään pari vuotta. Seksi kortsun kanssa on niin paskaa että mieluummin olen ilman. Seisokki ei ole niin hyvä ja vähentää merkittävästi nautintoa itsellä. Edes anaaliseksissä en halua kortsua väliin.
Pick me
Pick me
Pick me
Pick me
🥯🍩🥧🍰🦯🔧💊💉🧫🧪🔬
Ajatteletko sä jotenkin, että kaikki mitä naiset kokee ja ajattelee ja sanoo liittyy miesten miellyttämiseen? Että ei oo mahdollista, että nainen ihan vaan ei pidä kondomin tuntumasta? Munkin mielestä kondomi huonontaa seksin tuntumaa huomattavasti, miks se ois jotain "pick me" -juttua?
- eri
Jos mies on pienikokoinen pikkumies, saa ulkomailta tilattua pienempiä kokoja. Tiedätte kyllä mistä löytyy saman kokoista porukkaa, jos meinaa pudota kondomi kesken kaiken koon takia 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me
Pick me
Pick me
Pick me
🥯🍩🥧🍰🦯🔧💊💉🧫🧪🔬
Ajatteletko sä jotenkin, että kaikki mitä naiset kokee ja ajattelee ja sanoo liittyy miesten miellyttämiseen? Että ei oo mahdollista, että nainen ihan vaan ei pidä kondomin tuntumasta? Munkin mielestä kondomi huonontaa seksin tuntumaa huomattavasti, miks se ois jotain "pick me" -juttua?
- eri
Luulenko minä että naiset täällä on biologisia naisia tai edes monikaan puhuu totta 😗🙃🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me
Pick me
Pick me
Pick me
🥯🍩🥧🍰🦯🔧💊💉🧫🧪🔬
- eri
Luulenko minä että naiset täällä on biologisia naisia tai edes monikaan puhuu totta 😗🙃🙂
No toki täällä voi kuka tahansa esittää mitä tahansa, mutta kyllä se on mun mielestä kummallista, miten kapean roolin monet mieltää naisen seksuaalisuudelle. Esim. aina jos sanoo naisena nauttivansa anaaliseksistä, niin joku tulee väittämään mieheksi.
Miksihän sokea viha ja kaikki miehet- ajattelu omien valintojen perusteella saavat aina yläpeukkuja?
Tämäkö on se keskimääräinen ajattelun taso?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me
Pick me
Pick me
Pick me
🥯🍩🥧🍰🦯🔧💊💉🧫🧪🔬
- eri
No toki täällä voi kuka tahansa esittää mitä tahansa, mutta kyllä se on mun mielestä kummallista, miten kapean roolin monet mieltää naisen seksuaalisuudelle. Esim. aina jos sanoo naisena nauttivansa anaaliseksistä, niin joku tulee väittämään mieheksi.
Jos lie etupuolelle vilkaisseet ja nähneet munas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vie tunnelman, koska haluan tuntea yhteyden naiseen, en mitään kumisäkkiä. Jos molemmat terveitä, niin ei pitäisi olla ongelma pistellä paljaalla. Osaan kyllä käyttää vehjettä sen verran että tiedän milloin vetää ulos.
Naisena on todella kuvottava ajatus että joku työntäisi suojaamattoman kaikissa koloissa kairatun elimensä oman kehoni sisään.
Kumittomana olet minun silmissäni inhottava tautiriski enkä koske sinuun edes metrin tikulla.
Rivien välistä lukemalla olet myös yksi niitä "ei mulla mitään oo!!!" tyyppejä joiden itsetunto ei kestä sp-tautitestejä, eli toisinsanoen juuri tautilinko pahinta mallia.
T: yksi niistä kairatuista koloista
Vierailija kirjoitti:
Tunto on lähes nolla kumin kanssa..
Kumin kanssa ensimmäinen kerta vieraan kanssa on ihan ok ja viisasta, mutta ei parisuhteessa.
Eli miehen itsekkyys. Pääasia että oma muna nauttii, hällä väliä että pillerien syöminen voi aiheuttaa naiselle terveyshaittoja.
Onneksi olen sinkku.
Ehkä joku lapsuuden trauma, kun eivät silloin halunneet pukea kurahousuja?
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli ÄITI, joka pakotti 😡😡😡😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se oli ÄITI, joka pakotti 😡😡😡😡
Jep ja nyt viha äitiä kohtaan projisoituu kumppaniin. En laita kumia, en taatusti prkl (hyppii tasajalkaa).
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sinä suudella suihkuverhon läpi?
Suutelemisesta harvemmin saa kivuliaita tauteja tai tulee raskaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pick me
Pick me
Pick me
Pick me
🥯🍩🥧🍰🦯🔧💊💉🧫🧪🔬
- eri
Jos lie etupuolelle vilkaisseet ja nähneet munas?
Eipä ne täällä palstalla mun genitaaleja näe. Ja ihan nainen kyllä olen.
Siittäjä-hullu taas karannu huoneestaan ja päässy nettiin osaston tietokoneelta, kun hoitsu on röökillä ja somessa.