Asuntoilmoituksen kuvissa näyttää olevan laminaatti lattioissa mutta teksti sanoo että muovimatto. Miksi näin kusetetaan ostajaa?
Kuinka paljon tuon asunnon kuvia onkaan käsitelty jos edes lattiamateriaali ei vastaa todellisuutta?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mä bongasin just asuntoilmoituksen, jossa pinta-ala on merkitty 16 neliötä suuremmaksi kuin se todellisuudessa on, lattioita väitetään ylelliseksi parketiksi (oikeasti laminaattia) ja että asunnossa on parveke (ei ole edes ranskalaista).
Kävit siis katsomassa asuntoa, vai mistä tiedät, että ilmoituksessa olevat asiat eivät pidä paikkaansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä bongasin just asuntoilmoituksen, jossa pinta-ala on merkitty 16 neliötä suuremmaksi kuin se todellisuudessa on, lattioita väitetään ylelliseksi parketiksi (oikeasti laminaattia) ja että asunnossa on parveke (ei ole edes ranskalaista).
Kävit siis katsomassa asuntoa, vai mistä tiedät, että ilmoituksessa olevat asiat eivät pidä paikkaansa?
Asun samassa rapussa tasan samanlaisessa asunnossa, siitä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun samassa rapussa tasan samanlaisessa asunnossa, siitä tiedän.
Kiinteistövälittäjät tarkistavat, että ilmoituksen tekniset tiedot pitävät paikkansa. Älä siis osta yksityiseltä myyjältä.
Vierailija kirjoitti:
Muovia se laminaattikin on. Ei ole ainakaan puuta.
Onko ohjetta maksapirrelöön?