Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos täydellinen ihminen sairastuu

Vierailija
10.01.2023 |

Miten hän suhtautuu koska on aina syönyt oikei, liikkuu, nostaa puntteja, on hoikka, syö lisäravinteet ja vitamiinit ja itseään täynnä.

Tietenkin on mahdottomuus että em sairastuisi mutta kuvitteellisesti?

Itseäni ärsyttää nämä itseään ja terveyttään kehuvat. Kyse ei ole siitä ettäkö itse olisin välinpitämätön itseni suhteen tai erikoisen sairas.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hekin sairastuvat. Tunnen monta terveysintoilijaa. Yhdeltä löyty kasvain mahasta ja yksi kuoli äkillisesti. Molemmat todella kovassa kondiksessa. Tutkivat leikkelepaketin suolapitoisuuksia.

Vierailija
2/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes kaikki aikuiset ihmiset ymmärrä, että elintavat vain laskevat todennäköisyyttä sairastua, eivät estä sitä. Eli ei siinä mitään ihmeellistä ole, jos sitten sairastuukin. 

Omassa tuttavapiirissä jotenkin hassusti niin, että sattunut vakaviakin sairauksia terveellisesti eläville, kun taas röökaavat ja dokaavat tissuttelijat ylipainosta huolimatta aina vaan pysyvät terveinä. Tiedän, että tämä on sattuma ja johtuu otoksen pienuudesta, ja että yleensä ei ole näin. Mutta huvittaahan se joskus silti, ja saa muistamaan sen että ei siitä terveydestä liikaa kannata stressata, kun mitään takuuta ei silti ole ettei vaikka joku syöpäkin tulisi, vaikka kuinka söisi terveellisesti ja liikkuisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistin juuri työpaikkani työterveyden sairaanhoitajan. Timmi, hoikka, maratooneja juoksi, antoi ruokavalistusta mielellään ja taisi pitää jotain työpaikkakoulutuksiakin aiheesta.

Hiukan ennen eläkeikäänsä, n. 60- vuotiaana, oli töistä palattuaan lyhistynyt eteisensä lattialle, heti kuolemaan johtanut sydäninfarkti.

Aikaa tästä on niin paljon, jos joku on tunnistavinaan. Koronoista ei tietoakaan silloin.

Vierailija
4/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloittaja ihan terve? 😳

Vierailija
5/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko aloittaja ihan terve? 😳

En pidä kohtalaista terveyttäni omana ansionani kuten täydelliset ihmiset.

Tiedostan geeniperimät, hyvän onnen, kevyen päivätyön jossa en altistunut esim kemikaaleille, huonoille työoloille, yötyölle.

Pitäisikö kehua täydellisyyttään jotra on terve?

Vierailija
6/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen ihminen ymmärtää levätä ja hoitaa itseään, jotta hän paranee.

Vierailija
7/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näitä täydellisiä ihmisiä on. Eräskin silminnähden suuttui minulle, kun hän aina painotti, kuinka terveelliset elämäntavat hänellä on, ja paljastuikin, että veriarvot olivat viturallaan. Minulla taas ei ole koskaan ollut niitä murheita, vaikka oletusarvo oli, että minulla ne vasta huonot arvot onkin. Kaikenlaista muuta vastoinkäymistä on ollut senkin edestä, mutta ei sitä lasketa.

Vierailija
8/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvassa ei ole kukaan ja kaikki on elämässä mahdollista. Hyvillä elintavoilla voi kyllä huomattavasti parantaa omia mahdollisuuksiaan.

Vierailija
9/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täydellinen ihminen ymmärtää levätä ja hoitaa itseään, jotta hän paranee.

Täydellisille ihmisille on syövätkin ( niin kauan kun ei itsellä ole) vain lujalla taistelutahdolla, levolla, paastolla, luontaislääkkeillä parannettava juttu. Syöpähän on täysin itse aiheutettu kun ei ole hankittu hyvää immuniteettis. ( Tämä on ihmisten someen oikeasti kirjoittama ajatus)

Vierailija
10/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisen "oikein" elänyt tuttavani sairastui heti eläkkeelle jäätyään vaskulaariseen dementiaan ja katkeroitui heti alkumetreillä. Oli ollut vuosia vihainen puolisolleen, joka ei elänyt prikulleen, kuten piti, vaikka hänellä oli tyypin 2 diabetes. Puoliso on edelleen hengissä ja voi suhteellisen hyvin. Nainen itse kuoli pari vuotta sairastettuaan hoitokodissa. 

Vierailija
11/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain täydellisistä ihmisistä jankuttava ei voi olla muuta kuin tyhmä narsisti.

Ohis

Vierailija
12/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain täydellisistä ihmisistä jankuttava ei voi olla muuta kuin tyhmä narsisti.

Ohis

Sieltähän tulikin täydellinen ihminen esiin.

Täydellinen tietää kaiken parhaiten. Osaa oikein syödä, liikkua, olla täydellisen terve ihminen. Nuoremmat kehaisee vielä lisäksi ulkonäöllään, ruokavalionsa ja liikuntansa lisäksi, olen kaunis, komea, parisuhteissa löytyy.