Laajasalo, millainen paikka ja maine?
Laajasalo, millainen paikka ja maine?
Olen ymmärtänyt, että se on ns. kalliimpaa aluetta, mutta muuttiko tai vaikuttiko se siltayhteys mitenkään?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa on tänään lista kouluista joista lähdetään muualle kouluun ja Laajasalo on esimmäisenä.
Erikoista. Lasjasalon peruskoulussa on yli 1000 oppilasta, eikä sinne mahdu enempää.
Vielä semi siedettävä, mutta tosiaan tällä väestökehityksellä noin 10-20v niin on musujen hallussa. Ja muu Suomi seuraa pikkuhiljaa perässä. Kiitos SDP, RKP, Vihreät, Vasemmistoliitto, Kokoomus tms.
Kyllä ne 10 vuoden sisällä rakennetut kerrostalot aikamoista gettoa ovat. Varmasti löytyy vielä vanhoja, rauhallisempiakin kohtia, mutta en kyllä itse muuttaisi tai lapsiani siellä kasvattaisi tai kouluun sinne panisi.
En kysynyt pilkkamielessä. Uteliaisuudesta, koska sinne kuulemma muuttanut tuttu henkilö on asunut aiemmin paikoissa, jotka mielikuvissani ovat erilaisia kuin tämä Laajasalo. Itse asun reilusti pääkaupunkiseudun ulkopuolella, enkä tunne montaakaan paikka Helsingissä. Laajasalo ei ole juurikaan noussut missään vaiheessa minulle esille minkäänlaisena, lähinnä sellaisena, josta ei ole hyvää tai huonoa sanomista. Kiitos lukuisista asiallisista vastauksista.