Laajasalo, millainen paikka ja maine?
Laajasalo, millainen paikka ja maine?
Olen ymmärtänyt, että se on ns. kalliimpaa aluetta, mutta muuttiko tai vaikuttiko se siltayhteys mitenkään?
Kommentit (20)
Kaveri asunut siellä pitkään parissa eri osoitteessa. Kiva, luonnonläheinen paikka, ilmeisesti hyvä koulu. Omaan makuun vähän hankalasti saavutettava, mutta kaipa se uusi silta vaikuttaa stadin suuntaan kulkemiseen. Itse matkaan sinne pohjoisesta, eikä matkaan voisi harkita muuta kuin autoa.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri asunut siellä pitkään parissa eri osoitteessa. Kiva, luonnonläheinen paikka, ilmeisesti hyvä koulu. Omaan makuun vähän hankalasti saavutettava, mutta kaipa se uusi silta vaikuttaa stadin suuntaan kulkemiseen. Itse matkaan sinne pohjoisesta, eikä matkaan voisi harkita muuta kuin autoa.
Ymmärrätkö että tuo kyselijä tuntee mielihyvää siitä että joku vastaa tosissaan hänen pilkkamielessä heitettyihin kysymyksiinsä?
Hesarissa on tänään lista kouluista joista lähdetään muualle kouluun ja Laajasalo on esimmäisenä.
Olen asunut 36 vuotta Laajasalossa ja olen tykännyt. Laajasalohan on saari, joten merta löytyy joka puolelta. Kruunuvuorenranta on uutta asuinaluetta ja on vielä kovin keskeneräinen. Hieno silta tuli, ratikka ei vielä kulje, mutta koeajoja on tehty. Silta toistaisesi pyöräilijöiden ja kävelijöiden käytössä. Laajasalon ostarilla on K-supermarket ja S-market, kirjasto, muutama ravintola, apteekki ja kukkakauppa.
Liikaa rakennettu alueelle viime vuosina uuden kaavoituksen myötä (myös Hekaa), en itse enää viihdy alueella ja olenkin muuttamassa muualle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö että tuo kyselijä tuntee mielihyvää siitä että joku vastaa tosissaan hänen pilkkamielessä heitettyihin kysymyksiinsä?
Mitä vi.tun pilkkaamista Laajasalossa on. Yksi Helsingin hienoimpia alueita. Asut itse varmaan jossain Hakunilassa, keskellä ei mitään.
No siellä on sekä vanhaa että uutta ja venepaikkoja on ja ratikka tulee kohta . Korkeasaari lähellä . Ehkä se on syrjässä . Moni on muuttanut Espooseen kun vähän puhtaampaa.
Tuleva mamughettohan se. Kannattaa myydä asunto nyt ennenkuin sen arvo romahtaa.
No Vantaa on aina ollut suosittu edullisuuden takia ja Jumbon kylpylä . Työpaikkoja . Tota huumejengiä ei kukaan ymmärrä . Uusissa on vuokrat 1000€ yksiöt . Ennen sillä sai kolmion.
Eikö tuolla ollut ainakin aiemmin niitä häiriköiviänekrulaumoja ja muita pentuja, jotka menivät sotkemaan jopa yrittäjien tiloja jne?
Vierailija kirjoitti:
No siellä on sekä vanhaa että uutta ja venepaikkoja on ja ratikka tulee kohta . Korkeasaari lähellä . Ehkä se on syrjässä . Moni on muuttanut Espooseen kun vähän puhtaampaa.
Espooko ei ole syrjässä. Kyllä Laajasalosta tulee nopesti Hakaniemeen, kun ratikka aloittaa.
Joku Jakomäki jengi käy uimassa marjamaalla varastetuissa uimapuvuissa. Puhuu selvää venäjää ja viroa .
Vierailija kirjoitti:
Hesarissa on tänään lista kouluista joista lähdetään muualle kouluun ja Laajasalo on esimmäisenä.
Se johtuu siitä, että siellä on joku painotusluokka, jonne hakevat. Näitä "tilastovirheitähän" tuossa oli useampiakin.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuolla ollut ainakin aiemmin niitä häiriköiviänekrulaumoja ja muita pentuja, jotka menivät sotkemaan jopa yrittäjien tiloja jne?
Häiriköiviä pentuja on jokapuolella.
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä, uutisoitiin mm. jostain ravintolayrittäjästä joka suunnitteli lopettavansa häiriköinnin takia. Liekö rauhoittunut meno.
Toivottavasti Kruunuvuorenranta omituisine asukkaineen ei pilaa koko tyylikästä Laajasaloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan siellä, uutisoitiin mm. jostain ravintolayrittäjästä joka suunnitteli lopettavansa häiriköinnin takia. Liekö rauhoittunut meno.
Kerro Helsingistä paikka, jossa ei koskaan tapahdu mitään häriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vi.tun pilkkaamista Laajasalossa on. Yksi Helsingin hienoimpia alueita. Asut itse varmaan jossain Hakunilassa, keskellä ei mitään.
Ei täällä ole kuin yksi pilkkaaja ollut.
Liian laaja minun makuuni. Tykkään normaaleista saloista.
Sama paska eri paketissa.