Kun miehen kulli työntyy ulos naidessa
Ongelma. Kun alan kunnolla nauttia panemisesta miehen kulli pusertuu ulos. Ja kuulemma vaikea saada pidettyä sisällä. Olen tätä ongelmaa aiemmissakin sihteissa huomannut, mutta ei se ole niin haitannut.
Onko vastaavaa ongelmaa muillakin?
En ole huomannut ett miehen seisokissa olisi ongelmia mutta mielestäni on hassua ettei pysy sisällä. Toki voi olla että on vain pieni niin lipsahtaa ulos kun vähän tuntuu hyvältä.
Kuinka yleinen ongelma ja miten olette ratkaisseet?
Yksi ratkaisu olisi varmaan että olisi paikallaan lahnana, mutta se ei oikein ole mun juttu.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mun exällä oli todella vahvat ja treenatut pimpin/välilihan lihaket. Meillä oli sama tilanne. Tän pimppi vaan yksinkertaisesti työnsi mun kalun ulos orgasmin hetkellä kun nää lihakset alkoi supistelemaan. Keksittiin ainakin meille toimiva keino. Kun hän oli juuri saamassa orgasmin kertoi hän tästä. Minä vaihdoin tekniikkaa sellaiseksi että työnsin kaluani todella syvälle voimalla ja pidin sitä kaikin voimin siellä pohjalla. Liikkeen vaihdoin lyhyeksi ja keinuvaksi. Kun hänen oli saanut ja supistelu ei enään ollut voimakasta niin pystyin taas toimimaan normaalisti.
Tämä. Tosimies pystyy panemaan kiihottunutta naista.
On ollut useita tuollaisia naisia, ne on loistavia pantavia.
Mies vaihtoon.
Liika liukkaus ja /tai löysyys, voi olla että et tajuakkaan kuinka märkä oot ja sillon ei meinaa pysyä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja mun exällä oli todella vahvat ja treenatut pimpin/välilihan lihaket. Meillä oli sama tilanne. Tän pimppi vaan yksinkertaisesti työnsi mun kalun ulos orgasmin hetkellä kun nää lihakset alkoi supistelemaan. Keksittiin ainakin meille toimiva keino. Kun hän oli juuri saamassa orgasmin kertoi hän tästä. Minä vaihdoin tekniikkaa sellaiseksi että työnsin kaluani todella syvälle voimalla ja pidin sitä kaikin voimin siellä pohjalla. Liikkeen vaihdoin lyhyeksi ja keinuvaksi. Kun hänen oli saanut ja supistelu ei enään ollut voimakasta niin pystyin taas toimimaan normaalisti.
Ja sanottakoon vielä sekin että mulla 18cm ja erektio kova.
Tämä lienee kuvauksesi mukaan hyvin samanlainen tilanne. Olen ihmetellyt että mikä vikana.
En ole pitänyt lihaksiani mitenkään hyvinä, mutta kyllähän ne jotain tekevät juuri ennen orgasmia ja sen aikana.
Nuorena joku mies valitti että olen löysä. Tosin en ole lihaksiani juuri treenaillut. Tosin liikun muuten suht monipuolisesti.
Ja luulisi että jos kyse olisi löysuydestä ei mies olisi tyytyväisen oloinen.
Täytyy koittaa antamaasi vinkkiä jos siitä olisi hyötyä.
Ap
No joo, ei ole kyllä mitään "löysyyttä" tuo. Jos joku on joskus niin sanonut, niin hän ei vaan itse ole ymmärtänyt seksistä mitään. Normaali vagina laajenee kiihottuessaan ja ottaa kalun sisään sujuvammin kun on tarpeeksi märkä jne., ja se on juuri se mitä on tarkoituskin tapahtua. Ei kukaan ole "liian löysä" jos ei sitten jotain pahempaa rakenteellista vahinkoa ole tullut esim. synnytyksistä, ja niitäkin voi korjata. Tiukkuus ja lihasten liiallinen jännittäminen ovat yleensä se oikea ongelma monella, sellaiseen ap:nkin juttu viittaa.
Vierailija kirjoitti:
Liika liukkaus ja /tai löysyys, voi olla että et tajuakkaan kuinka märkä oot ja sillon ei meinaa pysyä sisällä.
Märkyys on hyvä juttu. Ja kai se mies voisi siinä tapauksessa ottaa sellaisen asennon, ettei lipsahtele ulos. Omituista naisen kiihottuneisuuden demonisointia täällä, kun kaikki on "liian löysää" ja "liian liukasta".
Itsellä sama juttu, että pari "rakastajaa" ottaa semmoisen etukenon ratsastaessa, että pitäisi varmaan olla ihan 100% erektio. Sitten se vaan lipsahtaa ulos.
Toisten kanssa se taas onnistuu tosi mahtavasti ja he yleensä saavat vielä orgasminkin.
Kyllä meilläkin joskus, rouvan pillu alkaa puristaa niin, että se ikäänkuin koittaa pitää sisällään tai laittaa haettiin, mutta yleensä se tulee vasta pitkässä panossa, kun hän on orkun tai useamman saanut. Itsellä on kyllä aika kookas terska , niin sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse löysä? Purista sormin häppäreitäsi tiukasti yhteen miehen kalun ollessa sisällä tai voihan mies itsekin puristaa pilluasi tiukemmaksi.
Oletko itse 13v.? "Purista sormin häppäreitäsi yhteen"? xD
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitukseni on kyllä ymmärretty täysin väärin. Korjaan asiaa jos se tulisi selkeämmäksi.
Siis alussa mihellä seisoo ihan kunnolla ja aletaan panna ,(esileikin jälkeen) ja kun rupean olemaan lähellä orgasmia käy usein niin että ikäänkuin työntäisi kullin itse ulos. Ja mies väittää ettei saa pidettyä vehjettä sisällä ja työnnetttä takaisin. Hommat loppuu kyllä usein siihen. Ja kuitenkin kyn katson ja koitan niin ihan kunnolla seisovalta kalu näyttää ja tuntuu. Tilanne on hämmentävä ja siksi kysynkin että muilla vastaavia kokemuksia. Aiemmin kohdallani ei juuri vastaavaa ole käynyt.
Ja kyllä toivon ihan asiallisia vastauksia.
Ap
Löysä muna tai sä oot himoittavan tiukka tapaus. 🥰
Vierailija kirjoitti:
Tuo tuntuu muuten naisesta (ainakin itsestäni) todella hyvältä :) Itse tykkään pienestä liikkeestä noin kun kalu on syvällä sisällä ja vibra klitalla, niin voin saada niin voimakkaasti kuin sattuu tulemaan, eikä puristelu haittaa.
Itsekin työnnän kalun joskus vahingossa ulos kun alkaa olla liian kivaa ja lihakset alkavat supistella, varsinkin isommat kullit. Luulen että lantionpohjani on vähän ylijännittynyt ja muuten innokas puristelemaan, enkä aina tiedä mitä se keksii tai mitä on meneillään jos mies ei heti kerro miltä se hänelle tuntuu.
Mutta ei se niin paha ongelma ole ollut että koko juttu täytyy siihen lopettaa, mies laittaa vaan kalun takaisin ja yrittää selvitä :D
Kai tuohon voisi jotkut lantionpohjan rentoutusharjoitukset auttaa, niin ei ihan lukkoon menisi niin ettei sisälle pääse uudestaan.