Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun miehen kulli työntyy ulos naidessa

Vierailija
01.08.2026 |

Ongelma. Kun alan kunnolla nauttia panemisesta miehen kulli pusertuu ulos. Ja kuulemma vaikea saada pidettyä sisällä. Olen tätä ongelmaa aiemmissakin sihteissa huomannut, mutta ei se ole niin haitannut.

Onko vastaavaa ongelmaa muillakin? 

En ole huomannut ett miehen seisokissa olisi ongelmia mutta mielestäni on hassua ettei pysy sisällä. Toki voi olla että on vain pieni niin lipsahtaa ulos kun vähän tuntuu hyvältä. 

Kuinka yleinen ongelma ja miten olette ratkaisseet?

Yksi ratkaisu olisi varmaan että olisi paikallaan lahnana, mutta se ei oikein ole mun juttu.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennosta kiinni

Vierailija
2/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse löysä? Purista sormin häppäreitäsi tiukasti yhteen miehen kalun ollessa sisällä tai voihan mies itsekin puristaa pilluasi tiukemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta. jos olen itse päällä ei käy niin helposti

Vierailija
4/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse löysä? Purista sormin häppäreitäsi tiukasti yhteen miehen kalun ollessa sisällä tai voihan mies itsekin puristaa pilluasi tiukemmaksi.

Miten kulli pusertuu ulos löysätä pillusta. Ja jos olisin löyä luulisi miehen vain työntävän vehkeen takaisin sisään. Mutta ei kuulemma onnistu.

Olenkin ruvennut ajattelemaan ettei .iehellä seiso kunnolla ja siksi kulli lirvahtaa ulos. 

Mutta en oikein ymmärrä miota syitä miksi näin voisi tapahtua. Ehkä pitää ehdottaa lääkärissä käyntiä.

Vierailija
5/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leiki vähän sen mulkun kanssa, jospa se siitä kovettuisi enemmän. Tunnethan kädelläsikin, jos mulkku on löysähkö.

Vierailija
6/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kummallista, jos et pillusas tunne onko vehje kova vai ei.

Vierailija
7/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olis kyllä aika hankalaa tikata kuin Singer, ja samalla puristaa naisen pillua pienemmäksi. 

Ja nainenko olisi "lahnana" vain? 

Ei onneksi ole tuollaista ongelmaa. 

Vierailija
8/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä laittaa oman kätensä kullinsa ympärille ja sitten koko paketti sisään?

Vierailija
9/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä laittaa oman kätensä kullinsa ympärille ja sitten koko paketti sisään?

Kaipa sinäkin sen äijän kulliiin saat halutessasi koskea; vai etkö halua?

Vierailija
10/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitukseni on kyllä ymmärretty täysin väärin. Korjaan asiaa jos se tulisi selkeämmäksi.

Siis alussa mihellä seisoo ihan kunnolla ja aletaan panna ,(esileikin jälkeen) ja kun rupean olemaan lähellä orgasmia käy usein niin että ikäänkuin työntäisi  kullin itse ulos. Ja mies väittää ettei saa pidettyä vehjettä sisällä ja työnnetttä takaisin. Hommat loppuu kyllä usein siihen. Ja kuitenkin kyn katson ja koitan niin ihan kunnolla seisovalta kalu näyttää ja tuntuu. Tilanne on hämmentävä ja siksi kysynkin että muilla vastaavia kokemuksia. Aiemmin kohdallani ei juuri vastaavaa ole käynyt.

Ja kyllä toivon ihan asiallisia vastauksia.

Ap

Vierailija
11/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kumppanisi olleet liian pienikaluisia. 20cm kalua ei tartte liikutella niin pitkälle että lipsahtaisi ulos. Nautit varmaan jos tehdään 15cm liikettä.

Vierailija
12/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites miehesi orgasmi? Ehtiikö hän purkautua?

Vierailija
13/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies väittää että tuntuu hyvältä ja että lerpahdusta ei tapahtuisi. Olemme kyllä keskustelleet asiasta.

Vastaus mieheltä on että pilluni ikäänkuin työntää kalun ulos. Ja että sitä on vaikea työntää takaisin vaikka olisikin kovana.

Ja on vaikea siinä kohtaa leikitellä kalulla jos se on sisälläni. Ja ei aiemmat kumppanit eivät ole olleet pienikullisia vaan mielestäni ihan normaaleita. Samoin nykyinen kumppani.

Ehkä koitan selvittää että valehteleeko kumppani siitä mitä tapahtuu. Vai onko tilanne niin että tapahtuu lerpahdus ja hän ei halua myöntää. Kuitenkin kun koitan kädellä ohjata kalua takaisin sisään on se aivan kova. 

Ehkä pitää asentaa peili makkariin niin näkisi mitä tapahtuu ;)

Ja siksi kysyin et onko muilla palstalaisilla vastaavia kokemuksia aiheesta.

Ap

Vierailija
14/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuntuu kun kulli pumppaa sisään ja ulos aahh!!

M40

Vierailija
15/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä "syy" ei olekaan pelkästään miehessäsi.

Googlaa....vaginismi

Vierailija
16/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja mun exällä oli todella vahvat ja treenatut pimpin/välilihan lihaket. Meillä oli sama tilanne. Tän pimppi vaan yksinkertaisesti työnsi mun kalun ulos orgasmin hetkellä kun nää lihakset alkoi supistelemaan. Keksittiin ainakin meille toimiva keino. Kun hän oli juuri saamassa orgasmin kertoi hän tästä. Minä vaihdoin tekniikkaa sellaiseksi että työnsin kaluani todella syvälle voimalla ja pidin sitä kaikin voimin siellä pohjalla. Liikkeen vaihdoin lyhyeksi ja keinuvaksi. Kun hänen oli saanut ja supistelu ei enään ollut voimakasta niin pystyin taas toimimaan normaalisti.

Vierailija
17/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta tapahtuu vasta orgasmini jälkeen ja jos mieheni ei enää pane. Pilluni puristuu niin pieneksi että se työntää kullin ulos, mutta siis vasta kun olen lauennut voimakkaasti. Jos mies jatkaa hän laukeaa nopeasti kyllä itsekin, varmaan siksi että pilluni puristaa kullia niin kovasti 

Vierailija
18/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja mun exällä oli todella vahvat ja treenatut pimpin/välilihan lihaket. Meillä oli sama tilanne. Tän pimppi vaan yksinkertaisesti työnsi mun kalun ulos orgasmin hetkellä kun nää lihakset alkoi supistelemaan. Keksittiin ainakin meille toimiva keino. Kun hän oli juuri saamassa orgasmin kertoi hän tästä. Minä vaihdoin tekniikkaa sellaiseksi että työnsin kaluani todella syvälle voimalla ja pidin sitä kaikin voimin siellä pohjalla. Liikkeen vaihdoin lyhyeksi ja keinuvaksi. Kun hänen oli saanut ja supistelu ei enään ollut voimakasta niin pystyin taas toimimaan normaalisti.

Ja sanottakoon vielä sekin että mulla 18cm ja erektio kova. 

Vierailija
19/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä "syy" ei olekaan pelkästään miehessäsi.

Googlaa....vaginismi

No itsellä i aiheeseen ei liity kipu. vaan vain nautintoa. Eikä muukaan oikein osunut tuosta kuvauksesta.

Vierailija
20/30 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sanottakoon vielä sekin että mulla 18cm ja erektio kova. 

Tämä lienee kuvauksesi mukaan hyvin samanlainen tilanne. Olen ihmetellyt että mikä vikana. 

En ole pitänyt lihaksiani mitenkään hyvinä, mutta kyllähän ne jotain tekevät juuri ennen orgasmia ja sen aikana.

Nuorena joku mies valitti että olen löysä. Tosin en ole lihaksiani juuri treenaillut. Tosin liikun muuten suht monipuolisesti. 

Ja luulisi että jos kyse olisi löysuydestä ei mies olisi tyytyväisen oloinen.

Täytyy koittaa antamaasi vinkkiä jos siitä olisi hyötyä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän