Tarratoimikunta paljasti viimeinkin karvansa:
Kommentit (562)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko tuosta jutusta sanaakaan.
Ovat fiksuja nuoria ja tuossa joku pieni tyttö keksinyt ihan omiaan ja vlväki sitten siihen innoissaan tarttunut.
Syytät lapsia valehtelijoiksi ja STT:n juttua lavastukseksi? Okei.
Kyllä lapset ihan oikeasti valehtelee joskus.
Kun lapsi kertoo hyväksikäytöstä, niin toteat lasten ihan oikeasti valehtelevan joskus? Okei.
No ellei todisteita ole niin mihin sitten pitäisi uskoa?
Ostakaa kikkaile.fi verkkokaupasta!
Näillä uskonnollisilla yhteisöillä on kauhea tarve ns. ”Suojella lapsia”, mutta altistavat itse lapsensa mitä mielivaltaisemmalle henkiselle väkivallalle.
Oikeasti tämä ns. lastensuojelu on vain tekosyy torjua omaan uskontoon kohdistuvaa aiheellista kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa kikkaile.fi verkkokaupasta!
Onko joku lessukauppa, vai miksi tässä ketjussa mainos?
Vierailija kirjoitti:
Näillä uskonnollisilla yhteisöillä on kauhea tarve ns. ”Suojella lapsia”, mutta altistavat itse lapsensa mitä mielivaltaisemmalle henkiselle väkivallalle.
Oikeasti tämä ns. lastensuojelu on vain tekosyy torjua omaan uskontoon kohdistuvaa aiheellista kritiikkiä.
LGBT porukka vasta altistaakin propagandallaan ja viemällä pieniä lapsia irstaisiin näytöksiin. Pieniä lapsia aivopestään "vaihtamaan sukupuoltaan" sen sijaan että annettaisiin oikeaa kasvatusta ja tukea.
Onkohan suviseurojen jälkeen vl-perheissä jouduttu vastaamaan kiusallisiin kysymyksiin?
Itsehän ne vanhemmat usutti lapset häiritsemään tarratoimikuntaa. Nyt kun ovatkin samalla lukeneet tarrojen tekstit, onkin vanhemmilla uudenlainen hätä kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Noiden tarrojen tarkoitus on muuttaa suviseurat turvattomaksi tilaksi lapsille.
Tämä! Tarratoimikunta huutaa suu vaahdossa turvallista tilaa, mutta samalla he eivät itse noudata turvallisen tilan periaatetta tunkemalla toisten uskonnolliseen juhlaan.
Samaa muuten koskee pridea ja sateenkaarivouhotusta ylipäätään. Missä se meidän turvallinen tila on, miksi sitä meille tuputetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti tämä ns. lastensuojelu on vain tekosyy torjua omaan uskontoon kohdistuvaa aiheellista kritiikkiä.LGBT porukka vasta altistaakin propagandallaan ja viemällä pieniä lapsia irstaisiin näytöksiin. Pieniä lapsia aivopestään "vaihtamaan sukupuoltaan" sen sijaan että annettaisiin oikeaa kasvatusta ja tukea.
Ai heillä on kaksi kertaa viikossa seuroja vastaava tapahtuma, jossa pitää tunteja kuunnella putkeen nykytieteen vastaista, paatoksellista saarnaamista ja pelottelua?
Tuskin.
Nimenomaan, vl-liikkeen opeissa ja tavoissa on erittäin syvästi lasta mahdollisesti vahingoittavia rakenteita. Riippuu sitten perheestä ja paikallisesta yhteisöstä miten näiden oppien ja tapojan keskellä luovitaan. Jotkut saa hyvän onnellisen lapsuuden, jotkut traumaattisen lapsuuden samassa yhteisössä. Ei pitäisi sulkea silmiä oman yhteisön ongelmilta syyttämällä ”ulkopuolisia” lillukanvarsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi? Minä en.
Mun mielestä nämä olivat ihan fiksunoloisia nuoria siinä dokumentissa minkä katsoin. Hillittyjä ja hyväkäytöksisiä.
Missä sinä olet elänyt jos nämä olivat hillittyjä ja hyväkäytöksisiä? Minulle tuli mieleen suljetun osaston pitkäaikaiset potilaat.
Tämäpä juuri. En ole tavannut yhtään tasapainoista ja hillittyä sateenkaari-ihmistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä! Tarratoimikunta huutaa suu vaahdossa turvallista tilaa, mutta samalla he eivät itse noudata turvallisen tilan periaatetta tunkemalla toisten uskonnolliseen juhlaan.
Samaa muuten koskee pridea ja sateenkaarivouhotusta ylipäätään. Missä se meidän turvallinen tila on, miksi sitä meille tuputetaan.
Tarra tolpassa siis vie turvallisen tilan😅😂🤣😭
Ja jos joku sanoo, että peitepuikon käyttäminen on syntiä niin lähtisin pohtimaan onko ihmisellä mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka yllättyi? Minä en.
Mun mielestä nämä olivat ihan fiksunoloisia nuoria siinä dokumentissa minkä katsoin. Hillittyjä ja hyväkäytöksisiä.
Missä sinä olet elänyt jos nämä olivat hillittyjä ja hyväkäytöksisiä? Minulle tuli mieleen suljetun osaston pitkäaikaiset potilaat.
Tämäpä juuri. En ole tavannut yhtään tasapainoista ja hillittyä sateenkaari-ihmistä
Takuulla olet, eivät vaan pidä melua itsestään, elävät tavallista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinpä, ei uskoisi että aiemman viestin on kirjoittanut aikuinen täysivaltainen henkilö.
Kun argumentit loppuvat, käydään solvaamaan henkilöä ja hymiöiden määrä kasvaa.
Totuus on se, että nämä tarratyypit ovat syystä tai toisesta mieleltään järkkyneitä nuoria jotka tarvitsevat tukea ja terapiaa. Toivottavasti he saavat niitä.
Pohjimmiltaan vl-liike tietää, että aika ajaa heidän ohitseen pikkuhiljaa, koska eivät suostu uudistumaan. Älykkäimmät jättää jo liikkeen, jäljellä on käytännössä pelokkaimmat ja tyhmimmät. Siitä tiedostamattomasta pelosta, että ollaan väärässä, kumpuaa tämä inho kaikkea liikkeen oppien vastaista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se ei vie, että lestalapset piirtelee joka paikkaan kyrvän kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Kun argumentit loppuvat, käydään solvaamaan henkilöä ja hymiöiden määrä kasvaa.
Totuus on se, että nämä tarratyypit ovat syystä tai toisesta mieleltään järkkyneitä nuoria jotka tarvitsevat tukea ja terapiaa. Toivottavasti he saavat niitä.
He ovat myös liikkeen rohkeimpia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se ei vie, että lestalapset piirtelee joka paikkaan kyrvän kuvia?
Rauhanyhdistyksen läheisen talon seinään oli kirjoitettu: Lucifer on herra!
Kyllä nauratti ajatella, että tämä on pahinta, mitä vl-nuori keksii töherrellä.
Nyt puhutaa asiasta, jossa varmuudella tiedetään, ettei väitteiden todenperäisyyttä ei tiedä kukaan muu kuin tarran liimannut.
Eli tarina on mielikuvituksen tuotetta ilman ensimmäistäkään faktaa. Eli täysin eri asia.