Pitkästä parisuhteesta puuttuu spontaanisuus
Vaimo aina sanoo ettei välttis ole pakko pitkän kaavan mukaan. Että voidaan joskus ihan vaan naida. Terveenä naisena tykkää kuulemma munasta, heh. Tosiasiassa seksiä aina edeltää 10min kylppärioperaatio. Tuntuu että suihkunraikkaanakin pitää vielä käydä pesulla. Ymmärrän että haluaa liukkaria sipaista kun jo vaihdevuodet mutta tarviiko karvoitustakin siistiä ja ties mitä puuhailla. Että miten sitä spontaaniutta nyt sitte löydettäis? Aika ujo nainen kyseessä mutta makkarissa vauhtiin päästyään kyllä tosiaan tykkää touhuta
Kommentit (4)
Mä ymmärrän naisena häntä. Yritän itse ennakoida ja siistiä etukäteen, mutta eihän se silloin täysin spontaania ole. Mietinkin itse sokeroinita, helpottaisiko se asiaa. Olisiko hyvä lahja vaimolle?
Minä olisin sinuna onnellinen, jos naista ei tarvitse tuon kauempaa odotella kuin 10 minuttia. Sinullehan on ihan loistavan hyvä nainen. Älä nyt pahoita hänen mieltään,mutta jos tahdot tilannetta muuttaa ,niin vähän kerrassaan kehumalla ja suostuttelemalla. Täytyyhän hänellä olla se varma olo , että hän on aivan OK ihan sellaisenaan.
Kymmenen minuuttiahan on ihan ok. Kyllä meillä käy molemmat pesulla vaikka olisi spontaanimpaakin seksiä.
Normisettiä. Eksäkin valitti, kun ei ole spontaaniutta, vaikka käytännössä seksipuuhista piti varoitella ennakkoon edellisenä päivänä, että ehtii ajella karvat yms.