Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen saa potkut samoista tehtävistä pari kertaa reilun vuoden sisään?

Vierailija
01.08.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa peiliin, ap.

Vierailija
22/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raikas ketju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi tietää enemmän. Onko kyseessä sama työpaikka vai sama tehtävä mutta eri työpaikka? Tuliko potkut jo koeajalla vai miten? 
En ole itse saanut koskaan potkuja, olen vain vaihtanut työpaikkaa. Tulee kyllä mieleen että johtuu jotenkin tästä työntekijästä.

Vierailija
24/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi tietää enemmän. Onko kyseessä sama työpaikka vai sama tehtävä mutta eri työpaikka? Tuliko potkut jo koeajalla vai miten? 
En ole itse saanut koskaan potkuja, olen vain vaihtanut työpaikkaa. Tulee kyllä mieleen että johtuu jotenkin tästä työntekijästä.

Kyllä tuo siltä vaikuttaa.

Vierailija
25/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain kerran 2kymppisenä koeaikapurun kun menin toiseen toimipisteeseen. Ensimmäisessä kaikki meni hyvin, toisessa huomasin että toinen esimies inhosi (ehkä kateellinen). Seuraavana pvänä minut savustettiin ulos, syytä ei suostuttu kertomaan. Täällä myös epäiltiin että varastan rahaa kassasta. :D (kassoja säilytettiin päällekkäin ilman lukkoa joten kuka tahansa pystyi varastamaan toisen kassasta rahaa, lol). Ennen tätä olin ollut paremmissa, samankaltaisissa hommissa töissä 7 v. :D... Myöhemmin kuulin ja näin, että firmassa kierrätetään nuoria työntekijöitä . Haku oli auki koko ajan.

Ja sitten hoitoalalla olen joutunut muutaman kerran savustusyritysten kohteeksi ja sitä enemmän on ollut kateellisia. Ihan suoraan on sanottu että olen liian hyvä työntekijä.

Että joskus voi olla näinkin päin.

Vierailija
26/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppeli.

Vierailija
27/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homppeli.

Vai suurin piirtein sellainen? 😉

Vierailija
28/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhumaan, huono tekemään töitä.

Näitä tuntuu olevan ihan liikaa.

Noita on tosiaan aika paljon. Rekrytoidessa tuo hyvin paskaa puhuva joukko pääsee valinnasta usein läpi. 

Vierailija
29/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennuste on seuraavassakin paikassa huono jos ei muutosta tee itse.

Vierailija
30/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä puhumaan, huono tekemään töitä.

Näitä tuntuu olevan ihan liikaa.

Noita on tosiaan aika paljon. Rekrytoidessa tuo hyvin paskaa puhuva joukko pääsee valinnasta usein läpi. 

Mutta valheellisista tarinoista nää jää ennemmin tai myöhemmin kiinni ja potkut tulee 

Vierailija
31/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuta-syyt, niin ei tällä hetkellä yhtään ihmeellistä. Jos taas mokaillu, niin ihmettelisin missä vika. 

Vierailija
32/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuta-syyt, niin ei tällä hetkellä yhtään ihmeellistä. Jos taas mokaillu, niin ihmettelisin missä vika. 

Sopeutumiskyvyttömyys?

Vierailija
33/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa tällä hetkellä. Työpaikat ketjuttelee keski-ikäisiä "harjoittelijoita" mutta kun pitää pestata niin naps työt loppui

Vierailija
34/34 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku joka ei sopeudu sääntöihin 

Eikä halua rikkoa lakia. Yksikään työpaikka ei ole tuollaisen väärti.

Esihenkilö voi esimerkiksi puhdasta osaamattomuuttaan vaatia tekemään hengenvaarallisia asioita asiakkaalle, eipä siinä auta kuin lähteä vetämään ja pian. Tarpeeksi tyhmä antaa tosin kenkää, kunhan vetäsee parista narusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi