Yle: Keski-ikäiset mammat ahdistelevat miehiä festareilla
Miehet kertovat seksuaalisesta häirinnästä festareilla: yksi naisryhmä erottuu joukosta. Usein tekijät ovat keski-ikäisiä humalaisia naisia.
Koskettelua, ehdottelua, selfieitä. Halailua ilman lupaa.
- Eräs 50-vuotias mamma tuli suoraan iholle. Hän ilmoitti hiukan päihtyneenä, että ei voittanut äskeisestä dildobingosta ja kysyi, saako munaa. Sitten hän työnsi kätensä liivini alle, Hannu avautuu.
Festivaalitutkija Maarit Kinnusen mukaan naiset lähentelevät erityisesti itseään nuorempia miehiä. Häiritsijöitä on myös nuorempien joukossa.
- Erityisen huolestuttavaa on se, että myös alle 15-vuotiaat pojat kokevat seksuaalista häirintää festareilla, Kinnunen sanoo.
Hyi helvata
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyyyyyh.
Hetkinen, kuulostaa ihan Sofia Virran tekoitkulta!
Virta tuli muutenkin uutisesta ekana mieleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyyyyyh.
Persulin päähän mahtuu tunnetusti vain yksi asia kerrallaan. Ennen se oli Sanna Marin, nyt Sofia Virta.
Hei älä pelkää ap, ei sua kukaan ahdistele.....vaikka toivoisitkin.
Nuoret miehet saa tietää miltä nuorista naisista tuntuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyyyyyh.
Teillä mamman pojilla muutenkaan mitään muuta sanottavaa. Kopioitte toisten mielipiteitä Ilta-päivä lehtien sivuilta.
Mua ahdistaa Keski-ikäiset mammat vaikka he olisivat missä tahansa.
T: Mies
Vierailija kirjoitti:
Joko taas? Kuinka monta aloitusta meinasit tehdä?
Inceli on ihan into pinkeenä 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Byhyy
Vierailija kirjoitti:
Missä? Äkkiä sinne ja tyrkylle.
😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyyyyyh.
Parasta näissä keski-ikäisissä nuoria miehiä ahdistelevissa naisissa on, että he ovat omasta mielestään aivan yhtä nuorekkaita, ja ikäänkuin ikinuoria. Ei kukaan uskoisi oikeaa ikää! Vähän sama kuin farmariasuinen hopeakettu valkoisissa tennareissaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielentereveysongelmiin on saatavilla apua: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/
Ei kestä kiittää.
Ei kaikki naiset, mutta aina kuitenkin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Sinne kaikki neitsytmiehet kokemaan, mitä on kun naiset tekee aloitteita. Voitte sitten miettiä, onko se aina niin kivaa ja ihanaa, että pitää kadehtia naisilta sitäkin.
Mutta se on totta, että nainen saa aina halutessaan seuraa. Eilen olin paikallisessa ja siellä olisi lähtenyt neljä äijää mukaani, kukin toisistaan tietämättä ja ihan puolin ja toisin kopeloimatta. Otin sitten sen fiksun basistin, joka oli mua kymmenen vuotta nuorempi. Niin ne taisivat kyllä kaikki olla.
Tinder on luusereille.
N61
Rock'n'roll!
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset, mutta aina kuitenkin nainen.
Itse asiassa miehet ahdistelevat myös toisia miehiä.
Kauheeta! Nyt miehet joutuu saman kohtelun kohteeksi kun me naiset ollaan oltu jo kauan. Tasa-arvoa tässäkin. Eikös olekin yököttävää? Joko ymmärätte miehet, että se seksistinen lähentely ei ole ok? Vai vieläkö se on vaan semmoista harmitonta juttua.
Tosiasiassa vain pieni osa miehistä on sellaisia, joita lähestytään saati ahdistellaan. Palstamiesten ei tarvitse olla huolissaan seksuaalisesta ahdistelusta, sillä heitä kukaan tuskin lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Sinne kaikki neitsytmiehet kokemaan, mitä on kun naiset tekee aloitteita. Voitte sitten miettiä, onko se aina niin kivaa ja ihanaa, että pitää kadehtia naisilta sitäkin.
Mutta se on totta, että nainen saa aina halutessaan seuraa. Eilen olin paikallisessa ja siellä olisi lähtenyt neljä äijää mukaani, kukin toisistaan tietämättä ja ihan puolin ja toisin kopeloimatta. Otin sitten sen fiksun basistin, joka oli mua kymmenen vuotta nuorempi. Niin ne taisivat kyllä kaikki olla.
Tinder on luusereille.
N61
Neljällä kaljamahaisella hampuusilla ei kannattaisi keulia.
Vierailija kirjoitti:
Tosiasiassa vain pieni osa miehistä on sellaisia, joita lähestytään saati ahdistellaan. Palstamiesten ei tarvitse olla huolissaan seksuaalisesta ahdistelusta, sillä heitä kukaan tuskin lähestyy.
Peilaat nyt itseäsi.
No jos sellainen isotissinen maitu mami tulee ahdistelemaan, niin ei haittaa.