Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mustia vaatteita omistat? Onko musta pääasiallinen vaatteidesi väri?

Vierailija
01.08.2026 |

Minulla kaikenlaista vaikka en kulje mustissa vaatteissa kuten jotkut. Esim seuraavat löytyy

takki

housut

hameita, useita

puseroita, 2 kpl, toinen pitkä- ja toinen lyhythihainen

villatakki

'villainen' puku jossa hame ja pusero

bleisereitä 2 kpl

paljon kenkiä, yhdet nahkasaappaat

hanskat

ehkä vielä jotakin muutakin mutta ei nyt tule mieleen ja kaappeja en ala penkomaan

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

Väkivaltaisen suhteen jälkeen päätin, etten ikinä enää pukeudu mustaan, enkä ole niin tehnyt. 

Vierailija
2/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on kyllä mustaa. Sitten valopilkkuna esim. viininpunainen :D

Selasin tuossa juuri lankoja kun tekisi mieli ottaa puikoille joku uusi neule, ajattelin ensin jotain harmaan sävyä/vaaleanpunaista mutta itseni tuntien, tulisiko sitä sitten pidettyä kuitenkaan.

Vaikea valinta, vai päädynkö siihen perus mustaan tai tummanharmaaseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki, mekko, poolo, housut, kengät. Musta on minulla hautajaisväri. En käytä mustaa missään muualla. 

Vierailija
4/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustia vaatteita on vielä jäljellä, koska se oli aikaisemmin "lempivärini". Eräissä ankeissa ja ahdistavissa hautajaisissa noin 15 vuotta sitten päätin, että nyt saa täysmustaan pukeutuminen riittää. Siitä lähtien olen ostanut vain värikkäitä vaatteita. Mutta koska en osta usein ja käytän vanhat aina loppuun, varasto uudistuu hitaasti.

Vierailija
5/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskiin olen heitellyt.

Vierailija
6/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustien vaatteiden lisäksi on siniset farkut!

Vierailija
7/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black IS beautiful.

Vierailija
8/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia lähettää?

Pertti-58 

Vierailija
9/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, muutamia toppeja, t-paitoja ja neuletakki. Talvisaappaat ja yhdet lenkkarit. Pidän mustasta, mutta pidän muistakin väreistä. 

Vierailija
10/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaatteeni ja asusteeni ovat mustia, koska minulla on loppuelämän pituinen suruaika.

Vierailija
11/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole mustia vaatteita kuin jotkut pitkät housut, ja jotain alusvaatteita ja sukkia. Hautajaisiinkin puen mieluummin jotain muuta kuin mustaa.

Vierailija
12/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisvaatteet ainoastaan.

Joku musta paita ja mekko on myös, mutta en käytä niitä. Musta on tyhmä väri.

Vierailija
13/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä musta on AINOA värini. Mitä ihmettä muuta sitä edes olisi, en voisi kuvitellakaan pukeutuvani muuhun. Pari tummanharmaata jotain takkia ja hupparia saattaa löytyä mutta harvoin pidän, joten en edes ole varma. Yksi tummansininen neuletakki löytyy mutta en käytä koskaan, ostin muka töihin mutta eipä tule pidettyä. Ja nainen olen ja ihan tuikitavallinen työssäkäyvä kotiäiti. Musta ollut aina lempivärini ja varmaan tulee aina olemaan. 

Vierailija
14/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistan mustia vaatteita ihan joka laatua, mutta paljon mm. puseroita ja mekkoja, joissa musta on vain pohjavärinä. Vaatteistani vain osa on mustia.

Vierailija
15/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sovi minulle, olen värityypiltä kesä. Musta saa minut näyttämään väsyneeltä ja värittömällä. 

On kaapissa kyllä jotain mustaa, t-paita, toppi, toppatakki ja sitten alaosia enemmänkin. 

Vierailija
16/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei sovi mun omiin väreihin. Mutta valitettavasti, talvitakeista yksi on musta, ja farkkuja on kahden mustat... Mut se farkkujen väri ei siis haittaa...

Vierailija
17/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jumittuu mustaan vaateväriin koska se hoikentaa ja on varma valinta yhteensopivuudeltaan muiden vaatteiden kanssa kun kaapin muu valinta on (pelkkää tai) pääasiallisesti mustaa.

Vierailija
18/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet farkut, t-paitoja, toppi, neule, huppari, college, shortsit, 2 hametta, mekko, kaikki takit paitsi farkkutakki eli 4kpl ja kaikki kengät

Vierailija
19/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut työhousuina mustat legginssit jo kohta 15 vuotta. Siivousta ja eläintenhoitoa/maatilatöitä. Yläosa sitten tietenkin on ollut erivärinen, etten ihan kissanaisena liiku.

Muuten vaatteeni on aika luonnonläheisiä, ei mitään kirjavia. Sammaleenvihreää, beigeä. Talvitakki on viininpunainen ja syystakki valko-mustaruudullinen.

Vierailija
20/22 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet housut. Itsellä tehosteväri. Kokomusta on tylsä esim raskaana olevalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän