Otin sen koronarokotteen, mutta mitä hyötyä siitä oli?
Sairastin koronan kaksi kertaa peräkkäin, lyhyen ajan sisään. Sen jälkeen sitten en olekaan sairastellut, edes kunnon nuhaa ei ole ollut.
Työkavereista kaikki ottivat rokotteen ja kaikki ovat koronan sairastaneet. Veljeni otti rokotteen ja sairasti koronan, n. 2 kuukautta rokotteen ottamisen jälkeen. Mieheni otti rokotteen ja sairasti koronan.
Mitä se rokote hyödytti? Nämä nyt vain esimerkkinä, että kaikki lähipiiristäni ovat koronan sairastaneet ja kaikilla myös vähintään se yksi tehoste, joillakin useampi.
Poikani, joka ei ottanut rokotetta kuin kerran. ei ole sairastunut koronaa. Hän vain unohti tehosteen, aikoi kyllä ottaa.
Kommentit (11)
Rokotteiden tarkoitus on luoda harha, siitä että on turvassa. Mikään rokote ei anna 100 %:sta suojaa.
0 rokotetta, 0 maskia.
0 sairastumista.
Otin kaksi rokotetta ja opin soittamaan kitaraa. Onneksi vihdoin, sillä kolmekymmentä vuotta harjoittelua ei auttanut yhtään. 😁
Otin rokotteen, en sairastanut koronaa. Vaimokin otti, sairasti kahteen kertaan.
Ei koronarokote suojaa tartunnalta vakavalta tautimuodolta. Sitähän ei silloin pandemian alussa osattu edes hoitaa. Kai sinä sen verran tiedät.
Minä olen ottanut kaikki koronarokotteet ja sairastanut koronan lievänä kerran, vähän ennen kuin sain diagnoosin parantumattomasta leukemiasta. Enää tehosterokotteita ei edes anneta muille kuin meille riskiryhmään kuuluville eli mm. voimakkaasti immuunipuutteisille, joille jokainen hengitystieinfektio voi olla tappava.
Mitä hyötyä on tästä keskustelusta?
En ottanut yhtään koronarokotetta, eikä minulla ole ollut koronaa.
Lievensi oireita mahdollisen tartunnan jälkeen. Ei estänyt sairastumasta tai tartuttamasta muihin. Se mitä hetkellisiä haittavaikutuksia tai pysyviä vaurioita rokotus aiheutti on tabu. Kaikki keskustelu aiheesta on ei toivottavaa.
Sama psykologinen ilmiö, kun aikuiset pukee vaipat ja paskoo niihin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä on tästä keskustelusta?
Foliohatut nostaa päätään.
Tunnen Venäjän rajan läheisyydessä asuvan astmaatikon joka ei ottanut koronarokotusta vaan päätti luottaa Pietarin trollitehtaaseen.
En ottanut ainuttakaan koronarokotetta enkä käyttänyt maskia kertaakaan. En ole parempi ihminen enkä mikään foliohattu. Tuntui että niillä rokotuksilla huijattiin ihmisiä.