Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko oikeasti manifestointiin? Toimiiko se?

Vierailija
01.08.2026 |

Minulla ei ainakaan. Olen kuvitellut erästä asiaa päässäni jo kohta 10 vuotta, kirjoitellut toiveita, sanonut ajatuksia ääneen jne. Mikään ei toimi. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, ei toimi

Vierailija
2/6 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toimii siinä mielessä että jos sä olet esim ihminen kuka haluaa vaikka hyvään kondikseen ja sä mietit itseäs kokoajan niin että sä olet jo siinä kunnossa missä sä haluat olla niin automaattisesti sun aivot esim alkaa etsimää kokoaja sellasta sisältöä esim tässä algorytmien maailmassa missä esiintyy pelkkää sitä treenaamiseen liittyvää tavaraa ja sitä kautta sä saat kokoajan ideoita ja lopulta sä alat tekemään sitä asiaa mitä muutkin tekee. Katsokaa omia algorytmejänne, ne kertoo kaiken teidän ajattelumaailmastanne. Ei ole hyvä asia jos ne täynnä pelkkää paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi. Näillä höpötyksillä on tehty paljon rahaa sen jälkeen kun tulivat muotiin reiu  15v sitten.

Vierailija
4/6 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö niitä samaa toistavia Secret kirjoja julkaistaan kerran vuodessa lisää?

Vierailija
5/6 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko siihen. Ehkä se on sellaista itsesuggestiota, joka muokkaa sinun tekojasi kohti päämäärää. Mitähän sitten kokeilisi. En usko Jumalaan, joten ei rukoukset auta. Ehkä vetäsen jonkun sadetanssin, jospa sitten joku toive toteutuisi.

Vierailija
6/6 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko ihan vain sattumaa ollut vai mikä, mutta muutaman kerran olen aamusta asti pohtinut, että saisipa jostain parikymppisen, ja muutaman kerran olen saanut, ja kerran löytänyt. Toisaalta useammin en ole saanut euroakaan kasaan, saati löytänyt. Ja kuulemma mitään sattumaa ei ole, eikä onnea ole olemassa, liekö sitten joku korkeampi voima tahtonut minun löytävän sen parikymppisen?

Muutaman kerran olen kohdannut ihmisen, jota olen ajatellut aktiivisesti. Sattumaa, manifestoinnin tulos vai kohtalon johdatus, tms. En minä tiedä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä