Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jaksaako hotelliaamiaisella koko päivän?

Vierailija
31.07.2026 |

Ajateltiin hankkia vähän Sokosta parempi hotelli, josta saa kattavan aamupalan. Ajatus olisi, että syödään se brunssina jolloin säästetään myös lounas ja päivälliskulut.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan siitä mitä brunssilla syö.

Vierailija
2/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans maanantaina pesen itseäni suihkussa kaks tuntia,niin sillä pärjää seuraavaan maanantaihin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helevetti ! 

Vierailija
4/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pärjään. Riippuu varmaan miten säännöllisesti on tottunut syömään. Syön silloin kun on nälkä, en kellon mukaan. Jos syön paljon kerralla, voin pärjätä maks vuorokauden ennen kuin tulee nälkä.

Vierailija
5/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiset loppuu aina niin aikaisin, ettei ne mene edes mistään brunssista. Kyllä sillä pitkälle iltapäivään jaksaa, mutta lopulta nälkä tulee aina.

Vierailija
6/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää jaksaa? Ei mikään aamiaisen ole tarkoitus pitää sua pärjäävänä koko päivää. Ruoka on polttoaine joka antaa energiaa.

Vierailija
7/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy , mutta maha pallona on sitten vaikea keskittyä päivään

Vierailija
8/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin Saksassa sellaiset ja Sveitsissä sellaiset, niin valehtelematta noin 1700-2000kcal aamupala. Sitä sulatteli kyllä iltaan asti. Joo onnistuu jos maha venyy. Minä olen matomies ja kykenen syömään ja kuluttamaan neljä kerta tuon laskettelurinteissä. Läpipaskoksi sanovat, mutta totuus on että minäkin lihon jos en kuluta. On koettu, kun murtui jalka, niin alkoi maha kasvaa.

Vierailija
9/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin sämpylää ym mukaan aamiaiselta ja söin myöhemmin.

Vierailija
10/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie varastin sielt banaaninki

Vierailija
11/25 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tottunut syömään vain yhden suuren aterian päivässä, niin mikä ettei sillä hotelliaamiaisella pärjää koko päivää. Itse asiassa hyvä vinkki kaikille matkustajille totutella yhteen ateriaan, niin kelpaa hotellin buffassa santsata.

Vierailija
12/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pärjäisi. En koskaan syö liikaa, ähkyksi asti (en 13. syntymäpäiväni jälkeen,  ja sen opin siitä yhdestä kerrasta). Matkalla en paljoa tarvitse päivällä, mutta joku hedelmä tai sämpylä pitää saada puolelta päivin, illalla hyvää ruokaa. 

Vierailija
13/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa, jos syö puuroa, hedelmiä ja muuta kevyempää.

Jos syö paljon leipää ja piirakoita, ja päällä kaikkea mahdollista, niin tarvitsee heti päiväunet.

Vierailija
14/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kans maanantaina pesen itseäni suihkussa kaks tuntia,niin sillä pärjää seuraavaan maanantaihin asti.

Hehe. Mut mää oikeesti käyn suihkussa kerran viikossa kerran viikossa kun ei voimat riitä enempään. Toki en kyllä jaksa sitä kahta tuntia mutta hyvin oon pärjänny.

Vierailija
15/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan aamiaiselta hedelmiä ja leipää myös sämpylät niillä jaksaa koko päivän.

Vierailija
16/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakokkelia, prinssinakkia ja pekonia, noilla menee päivä että heilahtaa eikä nälkä vaivaa.

Vierailija
17/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä mihin elimistö on tottunut ja kuinka paljon päivän aikana kuluttaa. Itse syön usein reilumman aamupalan ja seuraavan kerran vasta viiden kuuden maissa. 

Mutta sitä ihmettelen, että miten se kalliimman hotellin kattavammalla aamiaisella saat vatsan täyteen paremmin kuin Sokos hotellin aamiaisella? Kyllä sokos hotellista puurot, pekonit, kananmunat, kahvit, hedelmät, leivät yms. löytyy ja ihme on jos niillä ei vatsaa täyteen saa. Se aamiaispöytä on seisova pöytä eli voit käydä santsaamassa.

Vierailija
18/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi istua aamiaisella koko päivää.

Vierailija
19/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otan mukaan aamiaiselta hedelmiä ja leipää myös sämpylät niillä jaksaa koko päivän.

Termarin täytät kahvia, mehua pulloon, muutamiin muovipurkkeihin puuroa, pekonia, lihapullia, kananmunia.. Joo, niillähän voi koko perhe sitten syödä vaikka pari päivää.

Vierailija
20/25 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Hanki elämä