Oletko 50+ ikäsenä alkanut seurustella ja muutitte yhteen
Kuinka kauan seurustelitte ennen yhteenmuuttoa?
Itse muutin juuri miehen luo 2 vuoden seurustelun jälkeen. Kummankin lapset aikuisia ja muuttaneet kotoa, joten luonnollista näin.
Kommentit (26)
Olen 56, neljä vuotta seurusteltu. Ei olla muutettu vielä yhteen. Eikä taidetakaan muuttaa, ihana kun on omat kodit ja omat laskut.
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen teinitasolla sä olet..
Meinaatko että vain teinit seurustelee ja muuttaa yhteen? Ja aattele, seksiäkin vielä!
Ap
55 vuotta. Seurusteltu 8 vuotta. Yhteen emme ole muuttamassa. Miehellä 2 aikuista lasta maailmalla ja itselläni ei lapsia.
Ei kannata muuttaa yhteen. Meille tuli ero sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka mitään merkkejä ollut ilmassa ennen yhteenmuuttoa? -eri-
Olenko tosiaan ainoa 50+ yhteenmuuttanut? Salen lisäksi 🙃
Ap
Onhan sitä tuossa iässä 30-50 vuotta vielä elämää jäljellä. Mukavampihan sitä on yhdessä eläkevuodet elää
Pari viikkoa seurustelua ja muutimme yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua vaivaa? Sua ei halua kukaan?
Olen 50 v alkanut seurustelemaan parikymppisen kanssa, kuusi vuotta seurusteltu. Ei olla muutettu vielä yhteen. Eikä taidetakaan muuttaa, koska vaimo ei halua häntä tänne.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v alkanut seurustelemaan parikymppisen kanssa, kuusi vuotta seurusteltu. Ei olla muutettu vielä yhteen. Eikä taidetakaan muuttaa, koska vaimo ei halua häntä tänne.
Ehe ehe, oletpa hauska.
Kyllä ja "seurustellaan" edelleen, eli aikaa kulunut 27 vuotta. Emmekä asu yhdessä, eikä koko aikana ole aiottu muuttaa yhteen. Asumme vielä n 250km päässä toisistamme. Siksi suhde on toiminutkin. Jos olisimme muuttaneet yhteen olisi tullut ero. Tarvitsemme omaa aikaa molemmat. Monet ihmiset ovat ihailleet suhdettamme ja jopa kadehtineet.
Seurustelen, mutta en todellakaan aio muuttaa yhteen.
Seurustelen ja olemme molemmat sitoutuneet tähän parisuhteeseen. Yhteen ei olla muuttamassa. Näkyy olevanmoni muukin tähän ikään ketjussa jo viisastunut.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö muka mitään merkkejä ollut ilmassa ennen yhteenmuuttoa? -eri-
Ero ei koskaan tule yllätyksenä.
Nih!
Olen, mutta ei ole muutettu yhteen. Parempi niin. Käydään yhdessä panemassa, mutta ei tarvi koko aikaa katsella.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa sama tilanne, uus nainen 25v.
Pari vuotta seurusteltiin. 50- vuotiaana muutettiin yhteen. Nyt oltu 15 vuotta yhdessä. On ollut ylä- ja alamäkeä, mutta yhdessä pysytty. On hyvä vanheta kumppanin kanssa.