Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ette usko mitä julle sattui bussipysäkillä! oon raskaana

Vierailija
23.05.2007 |

ja oottelin eräänä päivänä bussia hyvän tovin tuossa lähipysäkillä. semmoinen nuorehko mies hengaili myös siinä. hetki ennen bussin tuloa ko. mies (ikä n. 25, kalju, siististi pukeutunut) nousi ylös, käppäili siihen jalkakäytävän reunaan ja bussin tullessa viittoili sen pysähtymään.

ja nyt se ihmeellinen osuus: bussin pysähtyessä tämä mies astui askeleen pari taaksepäin, otti katsekontaktin minuun ja teki kädellään sellaisen " rouva on hyvä vaan" -eleen. onneksi sain hämmästykseltäni hymyiltyä ja nyökättyä kiitokseksi, olin nimittäin tasan äimänkäkenä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin ovien avaajat saa multa aina lämpimän kiitoksen ja ison hymyn!

Vierailija
2/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ei oikeesti tapahdu tällaista usein :D

lähinnä tapahtuu sellaista kun tässä hiljan suomalaisen kirjakaupan eteisessä. nimittäin, olin 2v esikoisen ja tämän tukevan olemukseni kanssa ostokset tehtyämme matkalla pihalle semmoisen oven kautta, jota emme aiemmin ole käyttäneet (liikeessä ovi kahteen suuntaan). sompailin rattaiden kanssa siinä tuulikaapissa ja siunailin hölmöyttäni kun en ollut tajunnut kääntää rattaita peruutussuuntaan jo väljemmällä alueella (mun maha estää suuremmat nostelut ja kurkottelut, oven avaukset kovin etäältä jne. no kyl te tiiätte.).

tätä sompailua ei jatkunut mitenkään minuuttitolkulla, ehkä 15 sekuntia, kunnes huomasin että kadulta minua tuijottaa oven eteen pysähtynyt mummo. hainkin vähän katsekontaktia ko. mummoon, arvelin että hän avaisi minulle oven (aukeni siis ulospäin), mutta ei avannut kun tuijotti vaan. sain rattaat käännettyä ja meinasin siirtyä omia avuin ulos, mutta siinä samassa mummo tuppasikin sisään ovesta, ja sikäli määrätietoisesti, että mun piti peruuttaa takaisin sinne liikkeeseen, antaa tilaa mummolle, sitten peruuttaa uudestaan sinne ovelle ja onneksi tässä vaiheessa ihan ulos saakka :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät näköjään lukeneet tarkkaan.

Vierailija
4/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki penkit olivat täynnä nuoria ja terveitä, istuvia ihmisiä. Silloin n. 85 v tutiseva mummo nousi ylös ja antoi minulle paikkansa! Ensin aioin kieltäytyä, mutta kiittelinkin ylitsevuotavasti ja istuin. Siinä alkoi aika monella korvat punottaa ja sitten yksi nuori mies onneksi antoi sille mummolle paikan.

Vierailija
5/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuuden ja hyvännäköisyyden tuomia etuja...

Kun välillä kattoo verkkariasuihin pukeutuneita läskimoosesnaisia, en yhtään ihmettele, jos ei miehiä paljoa kiinnosta olla kohtelias...

Vierailija
6/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hoikkuuden ja hyvännäköisyyden tuomia etuja...

Kun välillä kattoo verkkariasuihin pukeutuneita läskimoosesnaisia, en yhtään ihmettele, jos ei miehiä paljoa kiinnosta olla kohtelias...

Vierailija
7/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ja oon juuri se, joksi minua tuossa aiemmin epäiltiin että terkut vaan! oonkin miettinyt että pääsetkö sä sieltä av:lle vai blokkaako paikallinen sensuuri pois tämmöiset törkypalstat..)

jos mä nyt ihan väännän rautalankaa niin pointti oli siis se että kanssaihminen oli mulle kohtelias (vaikken oo ees hoikka ja hyvännäköinen), eikä vihastunut mun hitaudesta ja kankeudesta ja mulkoillut tyyliin " vittuux väsäät niitä mukuloita jos et pääse läskiruhos kanssa käveleen normaalisti vitun läskimooses ja nyt pois alta etten työnnä sua tonne bussin renkaisiin" .

ehkä mä hiukan itsekin hämmästyin omaa hämmästystäni, että onpa kiva meno kun oikeesti normi en tuollainen edelläkuvaamani mulkoilu ja oikeastaan ihan tavallinen kohteliaisuus sitten poikkeama.

ap

Vierailija
8/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hih, hassua että tunnistin sut tommosesta viestistä! mut joo, ei varmaan pitäis sanoo " ääneen" tätä ollenkaan, mutta suomalaisista sivuista ei oo sensuroitu juurikaan muita kuin wikipedia ja jotain kirjastotietokantoja ja sellasta. nyt kun sanoin tän niin kai ne alkaa tsekkaan kaikki muutkin " epäilyttävät" jutut. ja av on varmaan ekana listalla ;)

ja se vaan muillekin tiedoksi, ettei mee ihan ootee, että vaikka hoikka tuskin kukaan noilla viikoilla on, niin nätteydessä ei tuolla äidillä ole mitään vikaa!

mutta sano kotia terveisiä ja ilmottele kun käsky käy, mää jännään täällä käret hiessä sitte!

saippuaa!

-s

Vierailija
9/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minullekkin avataan ovia ja ollaan kohteliata, niin ja läskiä mulla on luitten päällä 152kg. Ehkä minun kohdalleni on osunut kohteliaita miesihmisiä, mutta enpä ole koskaan ajatellut että hoikkuus tai lihavuus jotenkin liittyisi näihinkin asioihin!

Kiitokset muuten äsköiselle alakerran nuorelle herralle kun avasit minulle alaoven.. ;)

Vierailija
10/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihana kohteliaisuus kanssaihmisten taholta joskus pari vuotta sitten kun odotin toista lastani, niin kas julkisessa joku luovuttaa minulle istuinpaikan, katsoo vielä vähän tyyliin " ole hyvä kun olet pieniin päin" :) Uskomatonta, miten " raavaan kotiäidin" sydän lämpenee kun joku on kohtelias. Ollaan siis kohteliaita :)

Vierailija
11/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmalla kohteliaisuus kuuluu jokapäiväiseen elämään.

Vierailija
12/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Muualla maailmalla kohteliaisuus kuuluu jokapäiväiseen elämään.

Saksassa asuva tuttuni jaksaa ihmetellä miten siellä ei kukaan luovuta paikkaansa julkisissa kulkuneuvoissa vaikka vieressä seisoisi miten raihnainen vanhus. Päinvastoin, varaavat laukulla vielä viereisenkin paikan, mikä Suomessa on moukkuuden huippu.

Vierailija
13/13 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu asuu Baijerissa. Kehuu kyllä aina muuten saksalaisten kohteilaisuutta, mutta julkisissa kulkuneuvoissa kohteliaisuus näemmä loppuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi