K-kauppias suivaantui nuorten työntekijöittensä puolesta: ”Lopettakaa vanhat ukot, ja poista se ottamasi kuva”
Kauppias toteaa, että poikkeuksetta kyselijät ja ahdistelijat ovat olleet yli 50-vuotiaita miehiä.
-Lopettakaa vanhat ukot, hän vaatii.
K-kauppias suivaantui nuorten työntekijöittensä puolesta: "Lopettakaa vanhat ukot, ja poista se ottamasi kuva" - Como.fi https://share.google/GAp9VT1dxWDoG6wUk
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu-ukot taas vauhdissa.
Mistä keksi ihmisille puoluetaustaa? Harva suomalainen kuuluu mihinkään puolueeseen.
No mitäpä itse veikkaat, minkä puolueen kannattajia tällaiset ukot on?
Todennäköisesti eivät minkään. Vain pieni osa suomalaisista identifioituu minkään puolueen kannattajiksi.
Te politiikasta yöhöttäjät ette kerta kaikkiaan tunnu ymmärtävän, että suurin osa ihmisistä ei ole kovin kiinnostuneita puoluepolitiikasta eivätkä ajattele politiikkaa ja puolueita päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Miksei kauppias ei ota epäkuvauksellisia työntekijöitä.
Kauppias varmaan itse kuvailee, vessassa kamerat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman itse ottaisit ahtaaseen kauppaan pyörimään kanssasi, hikisen 150kg leidin vai 40kg tiukan salibeiben?
Kuvaaja on yleensä 174-kiloinen ikivanha setämies, joka luulee näyttävänsä nuorelta.
Taitaa olla palstamies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppias varmaan itse kuvailee, vessassa kamerat...
Syyllistyit juuri kunnianloukkaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman itse ottaisit ahtaaseen kauppaan pyörimään kanssasi, hikisen 150kg leidin vai 40kg tiukan salibeiben?
Aika vajaa kommentti mutta niinhän te miehet olette, luulette että sen takia kun toinen on hyvännäköinen että on ihan ok ahdistella
Ei. Tarkoitin sitä että työnhakijoista valitaan ulkoisesti edustavimmat. 20v salitypy saa paikan vaikka tarjolla olisi 20 vuotta samaa tehnyt ei niin salitypy. Siksi kauppias ei valitse niitä "ei niin valokuvauksellisia", mitä tuossa joku ehdotti ratkaisuksi ongelmaan. Mutta olen sitä mieltä että kenenkään työpaikoilla ei pitäisi saada kuvata ilman lupaa. Tunnistan nämä salakuvaajat jo ulkoisen habituksen perusteella.
M56
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten luvattomasta kuvaamisesta olisi syytä tehdä ankarammin sakotettavaa toimintaa.
Ihmisten luvaton kuvaaminen ei ole edes rikos.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten luvattomasta kuvaamisesta olisi syytä tehdä ankarammin sakotettavaa toimintaa.
Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta tuollaisiin ukkoihin toimisi kaikkein parhaiten saada oma kuvansa kaupan seinälle kuvagalleriaan, joka voisi saada nimen "Paikalliset pervot," tai "Papparaiset porttikiellossa," tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkisella paikalla kuvaaminen on luvallista. Kannattaa vähän katsoa miten käyttäytyy ja mitä laittaa päällensä.
Uskomattoman typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Osaavat itsekin:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010841951.html
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010992226.html
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/il-kiihottunut-k-kauppias-ahdisteli…
Kauppias hoitaa homman 🎵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjintä ulkonäön vuoksi suuntaan tai toiseen voisi synnyttää ihmisryhmän, joka ei koskaan työllisty normaaleihin töihin. Ei kiitos Suomeen tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa nimenomaan nää keski-ikäset ihmiset on niitä ketkä mesoaa ja aiheuttaa eniten pahennusta ilkeilyllään ja kaikkitietäväisyydellään ja häiriköinnillään. Ja sitten täällä on sellanen todella outo olettamus ja mieliharha että "ennen" ihmiset olivat fiksumpia :D
No ainakaan ennen vanhaan ei ollut älypuhelinta tms kuvaamassa salaa muita ihmisiä
Silloin olikin niitä itseänsä hinkkaavia "kikkelikalleja" puskissa ja nurkissa lymyämässä ja nuoria tyttöjä ahdistelemassa. Nykyään ne ei enää uskalka, kun kaikilla on älypuhelin ja jäisivät kiinni. Keski-ikäiset äijät on aina olleet pervoja ällötyksiä 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vajaa kommentti mutta niinhän te miehet olette, luulette että sen takia kun toinen on hyvännäköinen että on ihan ok ahdistella
Ei. Tarkoitin sitä että työnhakijoista valitaan ulkoisesti edustavimmat. 20v salitypy saa paikan vaikka tarjolla olisi 20 vuotta samaa tehnyt ei niin salitypy. Siksi kauppias ei valitse niitä "ei niin valokuvauksellisia", mitä tuossa joku ehdotti ratkaisuksi ongelmaan. Mutta olen sitä mieltä että kenenkään työpaikoilla ei pitäisi saada kuvata ilman lupaa. Tunnistan nämä salakuvaajat jo ulkoisen habituksen perusteella.
M56
Tuli samoja ajatuksiani mieleeni, vaikka kuvaaminen ei olekaan oikein.
On hienoa, että nuoret saavat työpaikkoja ja on toisaalta kurjaa, miten vanhat naiset eivät saa samoja työpaikkoja ikänsä tai peräti ulkonäkönsä vuoksi.
Jos joku nuori keski-ikäistyvä on pomona ja saa leikkiä sankaria nätille alaiselleen siinä on aina sellainen hieman outo sivumaku. Kauppias ei vakuuttanut minua videollaan ja vaikutti sellaiselta lörpöltä savolaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Periaatteessa olen samaa mieltä, mutta tuollaisiin ukkoihin toimisi kaikkein parhaiten saada oma kuvansa kaupan seinälle kuvagalleriaan, joka voisi saada nimen "Paikalliset pervot," tai "Papparaiset porttikiellossa," tms.
Julkinen häpäisy olisi hyvästä. Voitaisiin aloittaa vaikka toimeentulotuen saajista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syrjintä ulkonäön vuoksi suuntaan tai toiseen voisi synnyttää ihmisryhmän, joka ei koskaan työllisty normaaleihin töihin. Ei kiitos Suomeen tuollaista.
Sitä on jo. Finnair valitsee työntekijänsä valokuvan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten luvaton kuvaaminen ei ole edes rikos.
On se rikos. Just jokunen aika sitten eläkeikäinen kananprsetukkainen tuomittiin korvaamaan salakatselusta sakkoihin ja maksamaan rikosuhrimaksun. Nämä meni valtion kassaan. Kuvatulle eläkeläinen joutui maksamaan korvauksia. Meni ulosoton kautta tuo maksaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkinen häpäisy olisi hyvästä. Voitaisiin aloittaa vaikka toimeentulotuen saajista!
Eli olet itse joku pervoäijä.
Iso hatunnosto kauppiaalle, kun pitää nuorten työntekijöidensä puolia 👍
Vierailija kirjoitti:
Työntekijöitä puistattaa limaiset setämiehet.
Ketä ne EI puistata? Ne puistattaa myös normaaleja miehiä.
Oliks siel eroottisia tisu naisia playboysta?