Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni parisuhteessa oleva on pettänyt

Vierailija
31.07.2026 |

Jos puhutaan vaikka nykyisestä suhteesta. Toi lähellä on vaihtoehto tarkoittaa sitä, että olet jo hyvin vakavasti harkinnut asiaa ja on ehkä kiikarissa joku.

Oletko pettänyt nykyisessä suhteessa

Vaihtoehdot

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pettänyt, mutta sen tapahtuminen on suurin parisuhteeseen liittyvä pelkoni. En pelkää läheskään niin paljoa sitä, että itseäni petettäisiin. 

Itselleen on vaikeinta antaa anteeksi.

Vierailija
2/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on ollut lähellä, nykyisin en usko helposti niin käyvän. Mutta kummasti kasvoi ymmärrys ihmisyyttä kohtaan kun joskus omakin pää / sydän sekoilleet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks mies mielessä ja taistelen itseni kanssa, että en menisi pettämään.

Vierailija
4/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on yks mies mielessä ja taistelen itseni kanssa, että en menisi pettämään.

Voithan myös erota nykyisestä ja sitten hyvällä omallatunnolla peuhata uuden kanssa. Mikä saa pysymään vanhassa suhteessa?

Vierailija
5/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voithan myös erota nykyisestä ja sitten hyvällä omallatunnolla peuhata uuden kanssa. Mikä saa pysymään vanhassa suhteessa?

Kiintymys, rakkaus, lapset, asunto nyt esimerkkeinä. 

Vierailija
6/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä esimerkkejä.

Sanon tämän ihan vakavissani irvailematta: ihmiselon tragedia on se, ettei kaikkea hyvää voi saada, vaan joutuu valitsemaan.

Vierailija
7/7 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä esimerkkejä.

Sanon tämän ihan vakavissani irvailematta: ihmiselon tragedia on se, ettei kaikkea hyvää voi saada, vaan joutuu valitsemaan.

Niinhän se on. Toimiikohan avoin suhde kellään oikeasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan