Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä kukaan ollut koskaan Amerikassa? Missä kaupungissa ja viihdyitkö?

Vierailija
30.07.2026 |

Nyt saa kertoa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, maaseudulla ja viihdyin. 

Vierailija
2/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa. Oli mielenkiintoinen nähdä. Toiste ei ole tarvetta mennä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, New Yorkissa ja Miamissa. Viihdyin niin hyvin, että palasin New Yorkiin vielä kaksi kertaa uudestaan

Vierailija
4/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicagossa, Milwaukeessa ja sen ympäristössä. Viihdyin maaseudulla paremmin kuin kaupungissa. Kovasti siellä luontoa ihan kuin Suomessa.

Vierailija
5/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen käynyt Yhdysvalloissa. Nykissä vuonna 2010 jolloin olin teini. Viihdyin sinällään vaikka en hirveästi halunnutkaan käydä turistipaikoissa vaan enemmän aika meni ostoksilla.

Haluaisin mennä uudelleen Yhdysvaltoihin mutta New Yorkin kaupunki ei enää niinkään innosta vaan mielummin näkisin pienempiä paikkoja erityisesti etelässä ja lännessä.

Vierailija
6/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykissä ja ympäristössä. Kaliforniassa tekisi mieli käydä.

Vierailija
7/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

New Yorkissa kahdesti. Vaikuttava kaupunki. Olisi ihan mielenkiintoista käydä muuallakin

Vierailija
8/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useampaan kertaan New Yorkissa, Kaliforniassa, Floridassa.

New York on minulle joka kerta uusi ja hieno kokemus. Älyttömästi nähtävää. Hieno kaupunki kävellä. Eri kaupunginosat ovat oma maailmansa. Urheilua, musikaaleja, museoita. 

Vierailija
9/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin matkustaa Texasiin heti kun se Trumpin ukkeli häipyy kuvioista mutta vielä ei aikoihin ole mitään asiaa. Lapseni on luvannut viedä minut matkalle kun täytän 50 :D

Vierailija
10/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Francisco, New Orleans. Eka kiva kaupunki, toiseen en enää menis vaikka maksettais.

Vierailija
11/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta Roomassa olen käynyt ja Roodoksella. Kanarialla joskus 90-luvun alussa enkä enää ikinä halua sinne.

Vierailija
12/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuallakin kierreltiin kun poika opiskeli Fargossa, mutta tykästyin kovasti Chigacoon.

Vierailija
13/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

New York, Miami, Chicago, Orlando, Key West, Los Angeles, San Francisco, Honolulu, Las Vegas, Houston, Dallas, Boston, New Orleans, Atlanta... kymmenittäin muita kaupunkeja, etenkin paljon Kalifornian pieniä rannikkokaupunkeja. 

Kyllä viihdyin, voisin muuttaa pysyvästi.

Vierailija
14/14 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn takia olen käynyt Seattlessa ja muutamassa pikkukaupungissa useita kertoja. Mutta lomamatkalla olen käynyt ainoastaan Miamissa ja New Yorkissa. Jokaisessa paikassa olen viihtynyt oikein hyvin. Pääasiassa olen aina kohdannut USA:ssa ystävällisiä ja auttavaisia ihmisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi