Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Emmerdalessa 2026

Vierailija
30.07.2026 |

Edellinen Ketju lukittu joten tästä jatketaan.

Edellinen ketju https://www.vauva.fi/keskustelu/6282904/miksi-emmerdalessa-2025?page=0

Tämä on sitten yleiskeskusteluketju. Eli täällä saa sitten keskustella yleisesti sarjasta, sen tapahtumista Suomen tai Brittitahtiin, näyttelijöiden antamista haastatteluista ja sen semmoisista.

Ja kuten edellisessä aloituksessa oli: Jatketaan keskustelua tässä. Pidetään keskustelu hyvänä ja asiallisena!

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai Kim lähtee Dubaihin, Joe tarvitsee paljon hoitoa kotona, kuka hoitaa? Dawn?

Aivan, toinen on kiero kuin korkkiruuvi ja toinen täyshölmö ja meinaavat mennä naimisiinkin mutta ei siitä tule mitään.

Vierailija
102/111 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju ei nyt oikeen lähde käyntiin! Onko entiset kommentoijat luovuttaneet kun oli tuota häiriköintiä ja edellinen ketju suljettiin? Olis kiva jos taas voitais jutella jaksojen tapahtumista!

Samaa olen ihmetellyt, häiriköinti kyllä tehokkaasti karkoittaa kirjoittajat, kukaan ei voi tietää kuka kohteeksi joutuu. Spoilaus myös estää osammistumisen niiltä, ketkä seuraa normi tv-lähetysaikaa.

Jatketaan silti, jospa vilkastuis.

Hetken jo luulin, että häät on alkamassa, kun Aaron itki, ettei pysty. Seuraavaksi luulin, että Robert on palannut. Kesällä on jäänyt monta jaksoa väliin, saatan kysellä hassuja.

Robert tulee takaisin parin viikon päästä.

Toinen Emmerdale ketju on niille jotka seuraavat Suomen jaksoja joko katsomosta tai telkusta.

Eikö katsomosta voi katsoa milloin vaan? Itse seuraan normi tv-lähetyksiä 18.30.

Mikä toinen ketju? Jokuhan just lukittiin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6591904/emmerdale-katsomosta-katsoville

Päivän jakso tulee Katsomoon katsottavaksi puolenyön jälkeen, jolloin siitä voi tuossa ketjussa keskustella, ei tarvitse odottaa, että olisi tullut televisiosta normaalin esitysajankohdan mukaan. 

Miksi siis näissä molemmissa ketjuissa sallitaan spoilit? Iso osa katsoo ihan tavallisesti telkasta.

Koska kieltämisestä ja siitä riitelystä ei seuraa mitään hyvää. Korkeintaan sivutolkulla turhaa länkytystä ja lopulta ketjun lukitseminen. mot.

Totta, että ketjussa on liikaa ilkeitä ihmisiä. Tai tietysti yksikin vastarannan kiiski riittää, joka haluaa kiusata muita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketju ei nyt oikeen lähde käyntiin! Onko entiset kommentoijat luovuttaneet kun oli tuota häiriköintiä ja edellinen ketju suljettiin? Olis kiva jos taas voitais jutella jaksojen tapahtumista!

Samaa olen ihmetellyt, häiriköinti kyllä tehokkaasti karkoittaa kirjoittajat, kukaan ei voi tietää kuka kohteeksi joutuu. Spoilaus myös estää osammistumisen niiltä, ketkä seuraa normi tv-lähetysaikaa.

Jatketaan silti, jospa vilkastuis.

Hetken jo luulin, että häät on alkamassa, kun Aaron itki, ettei pysty. Seuraavaksi luulin, että Robert on palannut. Kesällä on jäänyt monta jaksoa väliin, saatan kysellä hassuja.

Robert tulee takaisin parin viikon päästä.

Toinen Emmerdale ketju on niille jotka seuraavat Suomen jaksoja joko katsomosta tai telkusta.

Eikö katsomosta voi katsoa milloin vaan? Itse seuraan normi tv-lähetyksiä 18.30.

Mikä toinen ketju? Jokuhan just lukittiin.

https://www.vauva.fi/keskustelu/6591904/emmerdale-katsomosta-katsoville

Päivän jakso tulee Katsomoon katsottavaksi puolenyön jälkeen, jolloin siitä voi tuossa ketjussa keskustella, ei tarvitse odottaa, että olisi tullut televisiosta normaalin esitysajankohdan mukaan. 

Miksi siis näissä molemmissa ketjuissa sallitaan spoilit? Iso osa katsoo ihan tavallisesti telkasta.

Koska kieltämisestä ja siitä riitelystä ei seuraa mitään hyvää. Korkeintaan sivutolkulla turhaa länkytystä ja lopulta ketjun lukitseminen. mot.

Juuri näin.

Siksi tein tästä ketjusta sen yleiskeskusteluketjun jossa kaikki keskustelu Emmerdalen ympärillä on sallittu, ettei pitäisi olla kenellekkään epäselvää minkälainen ketju on nyt kyseessä.

Ettei olisi tullut mitään turhia tappeluita siitä että mistä saisi kirjoittaa ja mistä ei.

Mutta siltikin jotkut eivät tunnu ymmärtävän tuotta asiaa että kaikki keskustelu Emmerdalesta on nyt tässä ketjussa yksinkertaisesti sallittu, vaan edelleen yrittävät raamittaa keskustelua.

AP.

Vierailija
104/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ketjusta. Viime yönä kattelin tämän viikon jaksot ja mietiskelin, että mihin mä nyt pääsen ääniä päästelemään. ;)

Eritoten kävi ärsyttämään taas Hottenin poliisin tutkijat. Onko se sitten sarjassa vai oikeastiko tutkijat käy neuvomassa ja kettuilemasa... esim Noah lähti sairaalasta, kun Joe oli siellä, niin meni pubin. Pollari sitten pölähtää paikalle ja kuittailee Noahille "jos mun velipuoli makaisi sairaalassa, en istuisi oluella!" < täysin tarpeeton kuitti, ei liity aiheeseen mitenkään. Etenkin kun Noah tuli äidilleen puhumaan. Paljonkin pointtia istua siellä.

Vastaavia on paljon. Billy vasta saikin pollarilta elämänohjeita, joihin poliisin ei pitäisi puuttua ollenkaan. Kukin elää elämäänsä omalla tavallaan ja luulisi, että tutkija olisi hullumpaakin nähnyt. Ei ne voi irl tuommoisia briteissäkään olla.

Vierailija
105/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju lähti kyllä aivan totaaliselle laukalle, mutta olihan se jatkuvasti etusivulla. Ei siellä enää jutelleet vain emmerdale väki. 

Jatkuva esillä olo. vetää puoleensa ilkeilijöitä, jotka tarkoituksella heittää bensaa liekkeihin.

Vierailija
106/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Rossin näyttelijä on syntynyt 1986 ja Manpreetin näyttelijä 1975, on heillä sama ikäero kuin minulla ja miehelläni, samoilla vuosilla siis olemme syntyneitä 🤭

Mä olen pitänyt Manpreetia vanhempana ainakin sen 10 vuotta! :D Upean näköinen vanhempi nainen hän on, mutta onkin mun mieheni ikäinen.... 

Mun mielestä Rishi ja pappikin ovat pappaikäisiä.. eli siis siellä 60-70 vuotiaita. Enkä koskaan ajatellut, että Manpreet olisi reippaasti nuorempi, vaan samoja ikiä.

Vierailija
107/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmerdalessa on aina ollut sama kaava että poliisit ja rikostutkijat ja muut aukoo päätänsä ja vittuilee minkä ehtii. Siitä en sitten tiedä, onko irl Briteissä vai ei.

Vierailija
108/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, että kun tämän ketjun nyt läpi kävi.. ihmettelin kun avaaja ei ottanut spoileja  huomioon. Ei voi kellekään olla vaikeaa kirjoittaa se sana SPOIL siihen alkuun. Tuosta voi vaikka copy-pasteta jos ei muuten handlaa. 

Tähän mennessä ei ole ollut spoil keskustelua, vaan tuommoista ilmoittamista, että tämä lähtee, tuo tulee, tuo kuolee tuo menee... eli kiusaa. 

Vierailija
109/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekään en tajjuu miks spoilaajil pittää olla kolome keskustelluu. Eikö teil mikkää riitä? 

Vierailija
110/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Hottenin poliiseista ole mihinkään. Calebin tönäisy jäi selvittämättä, Tomin tapaus selvisi koska Tom teki virheitä, Joen tapaus jää selvittämättä.

Vierailija
111/111 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miekään en tajjuu miks spoilaajil pittää olla kolome keskustelluu. Eikö teil mikkää riitä? 

Nyt joku avasi jo neljännen 🤡

EMMERDALE- ketju etukäteen tapahtumista tietäville 

https://www.vauva.fi/keskustelu/6610228/emmerdale-ketju-etukateen-tapah…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän