Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm
Jep jep.
Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.
Kommentit (814)
Vierailija kirjoitti:
Miten voi elää itsensä kanssa tuollaisen tein jälkeen? Miten voi kasvattaa omia lapsiaan?
Kuka tuon kanssa haluaa lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään tekoa väheksymättä tai puolustelematta mutta mitä tää ajojahti enää ketään hyödyttää? Kaikkein vähiten Eveliinan perhettä?
Sama ajojahti pitää tehdä myös mm. Koskelan (pojat murhaajina) ja Seinäjoen (tyttö murhaaja) teini murhaajille jotka ovat kaikkein pahimpia
Tuossa on kyse vaan ihmisten hyvesignalisoinnista ei teitä oikeasti kiinnosta tuntemattomien tapot, haluatte vaan tuntea itsenne paremmaksi ihmiseksi toivomalla toiselle samanlaista tekoa mitä itse se aiheutti uhrille, näin tää toimii, harvaa oikeasti kiinnostaa.
Tottavie tunnen olevani parempi ihminen kuin lapsenmurhaaaja.
Järkyttää, että täällä voi nimen muuttamalla soluttautua normaaliin elämään tuollaisten hirmutekojen jälkeen. Olis ansainnut jenkkityylisen elinkautisen.
Sama koskee Seinäjoen lapsitappajaa sekä koskelan julleja.
Vierailija kirjoitti:
rikoksen tehneiden pitäisi olla työttömänä eikä saada palkinnoksi työpaikat ja menestystä elämässä. Itsellä ei ole mitään rikosrekisteriä ja ei oteta minnekään töihin, vaikka aiemmin olen ollut pitkäänkin vakituisessa työssä, minua ikäänkuin syrjitään. Onko ne rikolliset sitten työnantajien parhaita kavereita ja ilman rikosrekisteriä olevat heidän mielestään jotenkin outoja, herrajestas mulla ei ole yhtään tatuointiakaan!!
Fariseukset ei ole niin pidettyjä ulkokultaisuuden takia .
Vierailija kirjoitti:
onko aleksin vaimo täällä, uskaltaako lapsen laittaa kylään?
En antais lapseni ikinä mennä kylään tälläiseen perheeseen enkä päästäisi lähellekään lapsiani. Koulukaverien vanhempien kuuluisi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Otto itse täällä vastailee tai vaimonsa. Luuliko ne että tällainen unohtuu koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä vaino tietää mitä se tekee salaa ja mitä päässä liikkuu?
Ihmiset vauvapalstalla haluaa nähdä verta ja tekijän hirttäjäiset viihdekanavalta. Eli eivät ole tekijää parempia.
Ei ole ihmisrotu muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Oikeuttahan ei voi omiin käsiin ottaa. Mutta toivoisin että Suomessa olisi hieman kovemmat tuomiot. Tai että edes nimen vaihtaminen ja lopuksi ikää piiloutuminen olisi kiellettyä.
Ottihan Ottokin oikeuden omiin käsiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset vauvapalstalla haluaa nähdä verta ja tekijän hirttäjäiset viihdekanavalta. Eli eivät ole tekijää parempia.
Jos eivät ole kenenkään henkeä vieneet, niin todellakin ovat häntä parempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhdissa kunnossa näytti olevan. Käyttääkö jotain turvottavia mielialalääkkeitä?
Vetäisikö jotain rauhoittavaa, ettei mee taas hermo? Osa niistä lääkkeistä lihottaa. Tuohon painoon pääsy ihan syömällä vaatii paljon safkaa.
Doping aineet lihottaa myös .
Nimeäpäs muutama lihottavat dopingaine, jos nyt ei insuliinia lasketa.
Naisten unelmamiehellä on tietenkin perhe ja kaikki hyvin. Ei naisia haittaa jos on murhannut naisen.
Ehkä kymmenen vuoden sisällä jo jonkun kunnan pormestari. Aineksia on tollaiseen virkaan, CV on hyvä
Kyllä naurattaa. Läski-Aleksi kuvitteli voivansa elää loppuelämänsä kuin ei olisi koskaan murhannutkaan ketään, mutta nyt koko firma tietää, kylä tietää, kaverit tietää. Vähintäänkin tuo tieto tulee leviämään, vaikka just nyt ei vielä ihan kaikki tietäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole tekijää parempia?
Kumman haluaisit että lapsesi kohtaisi tiellä kulkiessaan : ihmisen joka hukuttaa hänet väkivaltaisesti ojaan, vai ihmisen joka on sitä mieltä että kyllä kunnon tuntuva rangaistus, jopa kuolemantuomio olisi oikeudenmukainen murhaajalle?
Hyi v mikä megaläskisami tuo on nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naurattaa. Läski-Aleksi kuvitteli voivansa elää loppuelämänsä kuin ei olisi koskaan murhannutkaan ketään, mutta nyt koko firma tietää, kylä tietää, kaverit tietää. Vähintäänkin tuo tieto tulee leviämään, vaikka just nyt ei vielä ihan kaikki tietäisikään.
Ihan oikein hänelle. Saisi maistaa edes murto - osan kärsimyksestä, jota on itse tuottanut toisille niin paljon.
Minulla on IS Extra ja luin jutun, mutta ei siinä mainittu missään, että Otolla olisi lapsia. Voi niitä ollakin, sitä en kiellä, mutta jutussa ei mainittu. Mistä siis jatkuvat puheet murhaajan omista lapsista?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on IS Extra ja luin jutun, mutta ei siinä mainittu missään, että Otolla olisi lapsia. Voi niitä ollakin, sitä en kiellä, mutta jutussa ei mainittu. Mistä siis jatkuvat puheet murhaajan omista lapsista?
"Elää nykyään normaalia perhe-elämää"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En antais lapseni ikinä mennä kylään tälläiseen perheeseen enkä päästäisi lähellekään lapsiani. Koulukaverien vanhempien kuuluisi tietää.
eiköhän ne tunnista nyt kuvasta ja firman nimestä, tenavilla on mukavaa mennä kohta kouluun /päiväkotiin
Juutalaisten saunan taakse jutut tuli Venäjältä ja Arabiasta myös tataarien jutut . Uuden liiton Jeesuksessa asiat hoidetaan lain mukaan ja ei syyllistytä itse samaan syntiin kun joku muu . Et ole yhtään parempi jos rikot saman Mooses älä tapa käskyn .