Eveliina Lappalaisen vuonna 2000 surmannut ”Otto” (Otto Martikainen) on nykyään hieman yli 40-vuotias ja elää tavallista perhe- sekä työeläm
Jep jep.
Että sellaista sitten. Is kertoo vielä että on menestyksekäs.
Kommentit (2288)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otto Aleksi oli naureskellut koulun pihalla muiden pohtiessa kuka oli raa'asti surmannut Eveliinan "se olin minä".
Älä viitsi valehdella
En valehtele. Pääset itsekin sen lukemaan, ei ole maksumuurin takana. Hae koko nimellään.
Myös kertomus muuttui aiemmista pöytäkirjoista. Martikaisen sanoin poliisi oli jotakin olettanut tai lukenut lehdestä ja ne oli kirjoitettu yhdessä hänen aikaisempaan pöytäkirjaan. Nyt kertomus oli muuttunut aikaisemmasta mm. hän ei enää ollutkaan samaa mieltä että oliko Eveliina sittenkin jäänyt hengittämään. Tekijä oli lyönyt muutaman kerran. Poliisit pitivät tappoa äärettömän julmana ja raivoisana pelkin käsin tehdyksi ja joka kohdistui puolustuskyvyttömään, paljon pienempään lapseen ja tämän lapaluiden sekä ristiselän polvilla painamisen seurauksena tukehduttamiseen mutaan.
Vierailija kirjoitti:
Aleksi Martikaisen tiedot poistuneet Topmecin sivuilta.
Varmaan pipipäät tuutanneet mailin ja ehkä luurinkin täyteen. Eiköhän ne tiedot sinne taas kaikessa hiljaisuudessa ilmesty kun tuon artikkelin jäljiltä taas pöly laskeutuu ja netin haaskalinnut ovat siirtyneet seuraavaan aiheeseen.
"Moi Eveliina mä olen tosi surullinen sun puolesta .Ja mun puolesta. Moikataan kuitenkin jos jossain vielä nähdään".
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki jotka puolustelette tuota tekijää, miettikää siihen Even tilalle oma lapsi ja pohtikaa sitten uudestaan, että onko tekijä nyt korvannut tekonsa kun istui pari vuotta täyshoidossa opiskelemassa ilmeisesti hyvään ammattiin.
En puolusta, mutta miksi kukaan järkevä ihminen käyttäisi 26 vuotta vanhan asian takia aikaansa tuon äijän maalittamiseen ja vainoamiseen, niinkuin nyt jotkut selvästi tekevät. Eritoten kun heillä ei varmasti edes ole mitään tekemistä asian kanssa, ei silloin eikä nyt.
Ikävintä tässä on se että on mennyt lisääntymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki jotka puolustelette tuota tekijää, miettikää siihen Even tilalle oma lapsi ja pohtikaa sitten uudestaan, että onko tekijä nyt korvannut tekonsa kun istui pari vuotta täyshoidossa opiskelemassa ilmeisesti hyvään ammattiin.
En puolusta, mutta miksi kukaan järkevä ihminen käyttäisi 26 vuotta vanhan asian takia aikaansa tuon äijän maalittamiseen ja vainoamiseen, niinkuin nyt jotkut selvästi tekevät. Eritoten kun heillä ei varmasti edes ole mitään tekemistä asian kanssa, ei silloin eikä nyt.
Heillä on halu ja tarve maalittaa. Siksi ovat tässä ketjussa. Maalittamisen kohteen valitseminen on silloin toisarvoinen asia, kunhan se näyttää edes vähän perustellulta. Tekosyyn varjolla he esiintyvät valheellisesti mukamas oikeuden puolustajina.
Samalla lailla toimivat jalkapallohuligaanit ja nahkapäänattsit. Heillä on halu päästä tappelemaan ja futis tai aate antaa siihen tekosyyn. Harrasteet eivät tee heistä väkivaltaisia vaan he harrastavat voidakseen käyttää väkivaltaa.
Aleksi Martikaisen tiedot poistuneet Topmecin sivuilta.