Tilillä on 0.21€ ja seuraavat tuet maksetaan 1.9, miten selviän kuukauden ilman rahaa ja ruokaa? 😭
Kela mokasi ja sen takia en saa ensi kuussa kuin asumistuen joka menee suoraan vuokranantajalle.
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Neuvoja otetaan vastaan.
Ap
Milloin otat neuvoista vaarin ? Kela ei ole mokannut vaan ihan itse. Mene poimimaan marjoja, älä selitä mikset pääsee, ämpäri ja töppöstä toisen eteen, kun ei taida kiire töihin olla, eli aikaa on aamusta iltaan
Vierailija kirjoitti:
Vankiloissakim tosiaan on 3x kertaa päivässä ruokailur, mutta muille vähäosaisille ei riitä rahaa minimitukiin tai elintasoon. Tässä kiteytyy hyvin nykyinen äärioikeisto suomi.
Kyllä tukia saa, jos ei itse sössi asioitaan.
Taasko sää oot täällä. Eksää olekaan vielä kuollu? Mää ihan luulin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vankiloissakim tosiaan on 3x kertaa päivässä ruokailur, mutta muille vähäosaisille ei riitä rahaa minimitukiin tai elintasoon. Tässä kiteytyy hyvin nykyinen äärioikeisto suomi.
Ei läheskään usein riittävästi.
Metsät on täynnä marjoja ja niistä maksetaan ihan hyvä hinta. Lisäksi voit syödä niitä. Kun olet kerännyt kaikki marjat, voit siirtyä sienien poimimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei läheskään usein riittävästi.
Ihan riittävästi saa, ei ne tuet ole tarkoitettu kuin välttämättömään, ei woltilla tilattuihin pizzoihin eikä kaljaan.
MENE TÖIHIN TYÖN VASTAANOTTAMINEN KANNATTAA NYT TÖIHIN SIITÄ SAATANA !
🪄🦇🧹 ⚡️🧙🏻♀️🎃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä esimerkkejä tälläisestä sössomisestä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan sulle ruokaa, laita jonkin sortin yv
Ei täällä pysty laittamaan
Ap
Kerjäämisestä ilmianto viranomaiselle!
Marjoja ja sieniä keräämään ja myymään. Muutkin tekevät työtä rahansa ja leipänsä eteen. Ihan hirveän pitkälle ei suomessa tarvitse kävellä, että metsä on edessä.
Siivouspalveluita, lemmikinhoitopalveluita. Monet ekaluokkalaiset ovat iltapäivöt yksin - lastenhoitoapua (oletko luotettava?)
Manaaja🧿🦇 ݁ ˖ִ ࣪ kirjoitti:
MENE TÖIHIN TYÖN VASTAANOTTAMINEN KANNATTAA NYT TÖIHIN SIITÄ SAATANA !
Monesko hahmo tämä on sinulla Henna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä esimerkkejä tälläisestä sössomisestä löytyy.
Esim vapaaehtoistyö tai kevytyrittäjyys josta et tienaa mitään
Moni persu on saanut muutaman viimeisen vuoden niin paljon amerikkalaista voitelurahaa että pienituloisten murheet on suurta viihdettä. Nousukas persuilla keulii
Manaaja🧿🦇 ݁ ˖ִ ࣪ kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööh 👴🏻🍺🥩
SINÄ SAATANAN KELAROTTALOKKI TÖIHIN SIITÄ JA HETI !
Ääliö itselleen vastailee.
Porraskäytävästäsi saat varmasti lihapiirakkaa henkilökohtaista OnlyFans-toimintaa vastaan, kunhan peset ensin hampaasi ja peppusi. Kerran päivässä otat imut tai annat peppua, niin hyvin pärjäät.