toinen loihtii ompelukoneella kaikenlaista, mutta toinen ei edes nappia saa ukolleen,
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei osaa naiset enää edes miehen farkkuja lyhentää...
Mies voi ostaa sopivan pituiset farkut itselleen. Tai sitten mies on niin persjalkainen, mutta en sellaista miestä edes haluaisi.
Toinen kävelee käsillään ja toinen hädin tuskin pääsee kyykkyyn.
Toinen laskee matikan päässään kuin päin vaanja toinen hädin riskin paluuta ja miinukset. Paperilla.
Vierailija kirjoitti:
Toinen laskee matikan päässään kuin päin vaanja toinen hädin riskin paluuta ja miinukset. Paperilla.
Siis plussat ja miinukset
Onneksi miehet on hyviä noiden koneiden kanssa niin saavat ommeltua ihan ite!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies voi ostaa sopivan pituiset farkut itselleen. Tai sitten mies on niin persjalkainen, mutta en sellaista miestä edes haluaisi.
Lyhyelle ja paksulle ei ole farkkuja olemassakaan. Pitää lahkeet liian pitkät joten ne pitää lyhentää. Ei vaimo osaa niin piti käydä oikein ammattilaisella. Maksoi 50€!
Yks nappi oli irti hän onpeli sen kiini ja samalla hän ompeli...
Ukko on hyvä ja ompelee itse nappinsa. Minäkin ostan vaattet valmiina kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkä osaa leipoakaan. Äiti teki sunnuntaisin pullaa mutta nykynaisilta jää nisut tekemättä. Eikö tytöille opeteta enää mitään kotitaloustaitoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukollahan se ongelma silloin on eikä sillä toisella
Ja heti tämä kommentti...
Tosiasiahan se on.
Mutta ei itse asiaa, vaan sumutusta. Sama vaikka pitäisi se nappi itselle ommella. Kädettömiä ihmisiä.
Mutta tosiasia on myös se, että jos ukko ei itse ompele nappia, hän on ihan yhtä kädetön.
Onko tuo nyt joku mies naisasia? Eiköhän se ole ihan henkilöstä kiinni, kuka ompelee ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Toiset osaa kirjoittaa, ja toiset...
Mutta ei itse asiaa, vaan sumutusta. Sama vaikka pitäisi se nappi itselle ommella. Kädettömiä ihmisiä.