Ajatelkaa jos mulla ei olisi koskaan ollut omaa perhettä
Ja mä taatusti olisin vajaakuntoisena ollut koko ikäni työtön, niin eihän mulla olisi ollut muuta tekemistä kuin istua jossain pubissa.
Kommentit (25)
Jaa. Itse en ole tarvinnut näin perheettömänäkään tippaakaan alkoholia enkä pubeja. Ja minulla kyllä riittää tuota sosiaalista elämää niin paljon kun jaksaa. Miten se perheettömyys työttömyyden aiheuttaisi ja siihen vaikuttaisi? Onko pomosi käskenyt tuoda heidätki töihin? Omani ei ole ja on ihan sinut sen kanssa että olen perheetön. Ei ole antanut kenkään.
Miksi ei voi istua kotona ja katsella vaikka televisiota, lukea kirjoja, lehtiä, tehdä ristikoita tms.? Tai mennä istumaan ulos. Kyllähän nuo nyt jonkun räkälän voittaa.
No noissa pubeissa niitä hampaattomuudesta sun muusta kommentoivia vasta riittääkin.
Työttömille ja sairaille on monenlaisia yhdistyksiä ja sosiaalista toimintaa.
Sut olisi pistetty työkyvyttömyyseläkkeelle ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Sut olisi pistetty työkyvyttömyyseläkkeelle ajat sitten.
Niin varmaan olisi.
Täällä sä olisit länkyttänyt elämän kurjuutta.
Vierailija kirjoitti:
Työttömille ja sairaille on monenlaisia yhdistyksiä ja sosiaalista toimintaa.
Tiedän sen, mutta olisin takuulla kyllästynyt ja masentunut, kun ei olisi ollut vuosikymmeniin mitään työtä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sä valitat seksin vähyyttä niin olisit varmaan käynyt kaikki kylän poikamiehet läpi ajan kuluksesi.
En mä ole sellainen
Mikset keksi/ keksisi mitään tekemistä? Olet kyllä kertonut, kuinka mm. kuuntelet musiikkia, pelaat jotain pelejä yms. Eikö ne nyt sentään jonkun pubissa tönöttämisen voita? Jokainen nyt toki pitää, mistä pitää. Voihan olla, että joku istuu ihan mielellään, missä nyt istuu. Joko yksin tai seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset keksi/ keksisi mitään tekemistä? Olet kyllä kertonut, kuinka mm. kuuntelet musiikkia, pelaat jotain pelejä yms. Eikö ne nyt sentään jonkun pubissa tönöttämisen voita? Jokainen nyt toki pitää, mistä pitää. Voihan olla, että joku istuu ihan mielellään, missä nyt istuu. Joko yksin tai seurassa.
Kyllä, kuuntelen musiikkia ja pelaan. Ajattelin, että nuorena olisin masentunut ja turhautunut, koska silloin olin fyysisesti ihan hyvässä kunnossa. Olisin pystynyt töitä tekemään.
Ajelin valtavasti polkupyörällä ja tein pitkiä kävelylenkkejä nuorena. Silti en kelvannut mihinkään töihin.ap
Kuinka monta vuotta vielä aiot jatkaa tästäkin aiheesta jankkaamista? Mitään sille asialle ei enää kuitenkaan voi.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monta vuotta vielä aiot jatkaa tästäkin aiheesta jankkaamista? Mitään sille asialle ei enää kuitenkaan voi.
Olisin ollut varmasti jossain työssä hyvä, jos olisin saanut mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan sä valitat seksin vähyyttä niin olisit varmaan käynyt kaikki kylän poikamiehet läpi ajan kuluksesi.
En mä ole sellainen
Ei siitä ole montaa vuotta kun suunnittelit hommaavasi mustan rakastajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut varmasti jossain työssä hyvä, jos olisin saanut mahdollisuuden.
Niin luultavasti moni muukin. Työkyvyttömyyseläkekin voi toisaalta olla helpotus, mutta toisaalta on ihmisiä jotka haluaisivat olla terveitä ja tehdä töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole sellainen
Siis mitääää, mikä juttu tämä on😳????? Toisaalta yht'aikaa sekä hauska, että myöskin ihan suloinen mielikuva ( älkää vaan kysykö miksi...). Jos jätetään huijarirakastajat huomioimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole sellainen
En todellakaan. Se oli joku muu. Pidän vain alkuperäisistä suomalaisista miehistä enkä hommaa niitäkään
En taitaisi enää olla hengissä