Nainen, pystyisitkö seurustella matalasti koulutetun miehen kanssa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
En. Amikset ovat kaikki yksinkertaisia persujuntteja.
Sä et tunne yhtäkään amista. Suuruuden harhoissasi vain vähättelet ihmisiä.
Ei mitään merkitystä. Koulutus ei kerro mitään ihmisestä. Oon seurustellut ja seurustelisin mielelläni uudestaankin.
Tälläkin hetkellä olen naimisissa miehen kanssa joka on käynyt vain peruskoulun.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään merkitystä. Koulutus ei kerro mitään ihmisestä. Oon seurustellut ja seurustelisin mielelläni uudestaankin.
Et taida itsekään olla korkeasti koulutettu?
Amikset on parempia sängyssä. Amikset ovat käytännönläheisiä eli toiminnan miehiä kun taas akateeminen eli teoreettinen ihminen pohtii jokaista liikettään sängyssä ja miettii, että tekiköhän jotain väärin ja nauttiikohan nainen nyt varmasti.
T: N35 kokemusasiantuntija
Mikä on matalastikoulutettu, miten alas on vajonnut ?
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkälle näin, ei ehkä ihan kaikki, mutta yliedustettuina kylläkin.
Mikä on matalakoulutus? Joku kääpiöjuttu vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Olen amiksen käynyt mutta sivistänyt itseäni lukemalla ja kuuntelemalla podcasteja. Sijoitan osakkeisiin ja olen luultavasti keskiverto akateemista varakkaampi. Tein nuorempana paljon ylitöitä ja rahat sijoitin. Olen metallialalla töissä koska tykkään tehdä käsillä ja näen jopa uutisissa tekemiäni töitä 👍
M39
Tunnetko ketään, joka ei ole lukenut yhtään kirjaa. Minä tiedän monta. Akateeminen oppi on vaan teoriaa. Huomenna tulee vaan uusi oppi mikä korvaa vanhan. Insinööri= osaa teoriassa kaiken. Ymmärrän pointin ääliön kanssa turha jutella.
Ap, osaatko kirjoittaa yhtään lausetta ilman oikeinkirjoitusvirhettä?
Naimisissa amiksen kanssa, itse tupla-amis.
Vierailija kirjoitti:
Tuommoinen typerän lammaslaumamantran hokeminen on merkki matalasta älykkyydestä.
Koulutus ei ole se juttu. Kunnon mies on kunnon mies oli sillä matala tai korkea koulutus. Naistenhakkaajat ovat oma juttunsa.
Pystyn tietenkin. Ammatti ei vaikuta.
Riippuu siitä, mitä ihminen on tehnyt elämällään matalan koulutuksensa jälkeen. Esimerkiksi Keanu Reevesillä ei ole edes lukion päästötodistusta. Jos ihminen on kuitenkin älykäs, haluaa oppia uutta, on kiinnostunut kehittämään itseään ja pyrkii menestymään muilla keinoin, puuttuva koulutus ei ole ongelma.
Kyllä mutta en korkeakoulutetun kanssa.