Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä et syö hotelli aamupalalla?

Vierailija
29.07.2026 |

Jätän ainakin puuron väliin ja ehkä munakokkelin ja pekonin.

Kommentit (132)

Vierailija
61/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti en ikinä syö lämpimiä ruokia, kuten paistettuja tomaatteja, herkkusieniä tai makkaroita. Se, mitä syön, riippuu aamupalasta ja siitä, mitä vaihtoehtoja on. Olisi helpompaa kertoa, mitä syön ideaaliaamupalalla.

Vierailija
62/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vegaani, ja en syö rahkoja, jogurtteja ja juustoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on aika huonosti sulavaa ja turhan iso näin aamupalaksi. 

Vierailija
64/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pattayalla saa aamiaista mihin aikaan tahansa,  jokaisella tahtoo olla aamu vähän eri aikaan siellä.

Vierailija
65/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään lämpimiä ruokia, muroja  myslejä, makeita leivonnaisia, yleensä en myöskään juo "tuoremehuja" paitsi jos sattuu olemaan tuorepuristettua.

Vierailija
66/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En syö mitään lämpimiä ruokia, muroja  myslejä, makeita leivonnaisia, yleensä en myöskään juo "tuoremehuja" paitsi jos sattuu olemaan tuorepuristettua.

Minulla sama, paitsi että mysliä otan, jos otan jugurttia. 

Vierailija
67/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen teitä, jotka ette syö puuroa. Riippuu tietysti puurosta, mutta usein hotellissa on hyvää, pitkään haudutettua puuroa. Sehän on aivan ihana ja terveellinen pohja aterialle, jota voi täydentää erilaisilla proteiineilla, marjoilla ja hedelmillä.

Pitääkö sitä terveellisyyttä nyt joka helvetin aamupalalla miettiä? 

Pitää ja siksi pekoni, kinkku, kalat, juustot sekä kasvikset. Ei sokerihöttöä, tai puuroa ja viljaa.

Vierailija
68/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen teitä, jotka ette syö puuroa. Riippuu tietysti puurosta, mutta usein hotellissa on hyvää, pitkään haudutettua puuroa. Sehän on aivan ihana ja terveellinen pohja aterialle, jota voi täydentää erilaisilla proteiineilla, marjoilla ja hedelmillä.

No voi voi. Minäkin ihmettelen kaikkia, jotka tykkäävät eri asioista kun minä. Kun minä tykkään oikeista asioista ja te muut vääristä.

Vierailija
69/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunge sinä vaan se puuro anukseesi, pösilö.

Vierailija
70/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni haluaa hotelliaamiaisella syödä jotain hienompaa ja harvinaisempaa, mitä ei kotona ei ehkä niin helposti tavallisesti syö. Esim savulohta, Eggs Benedictiä, laadukkaita juustoja, ilmakuivattua kinkkua, vastapaistettuja leivoksia jne.

En ole ikinä nähnyt vastapaistettua leivosta.

Vierailija
71/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sitten joku "kansalaispoliisi" räpsii kuvia, ja lähettää iltapäivälehtiin kuvia.

Tämä on uusi normaali oli se aihe mikä vaan, niin siitä tehdään monen päivän performanssi. Välillä miettii, että mikä on ihmisissä vialla?

Vierailija
72/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä käyn aina aamiaisella.  Syön vatsani täyteen ja nautiskelen.

Nuorempana saattoi iltabiletys venyä niin pitkälle että aamiaisaika meni nukkuessa.  Ei nykyään enää.  

En jaksa luetella mitä syön, eikä sitä tässä edes kysytty.  

Etkä kyllä vastannut siihenkään, mitä kysyttiin.

Vierailija
73/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuroa ja jääsalaattia. Harvoin pääsee hotelliin niin koko rahalla sitten syödään muuta kuin puuroa.

Vierailija
74/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän ketjuhotelleissa väliin sen kananmunajauheesta veteen tehdyn 'munakokkelin'.  Ennemmin otan sen keitetyn kananmunan. Myös pullat ja leivonnaiset jätän väliin. 

Vierailija
75/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV:laisista kukaan ei syö ainakaan tuoreita kasviksia.

Aikamoinen olettamus ja kuten moni muukin olettamus, niin väärä.

Sillit ja vastaavat taitaa olla aika katoavaa kansanperinnettä aamiaisilla, mutta sivuutan ne. Leikkeleitä tulee syötä todlela harvoin. Yleensä otan pari siivua pekonia ennemmin. Leipää en syö ollenkaan, mutta karjalanpiirakoita on yleensä Suomessa tarjolla. Murot ja myslit jää omalta osaltani ottamatta. 

Vierailija
76/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunge sinä vaan se puuro anukseesi, pösilö.

Miten voi toisen viesti ottaa noin koville? Onko sinulla kaikki hyvin elämässäsi vai pitäisikö hankkia ammattiapua?

Vierailija
77/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonia ja sillejä. En vain pidä niistä. Puurolla aina aloitan. Puuro voisilmällä, mehua ja inkiväärishotti. Sit leipää kaikilla päällisillä, piirakka munavoilla ja kahvia. Lämpöset haen seuraavaksi, otan kaikkea muuta paitsi pekonia. 

Loppuun jogurttia, marjoja, hedelmiä, smoothie/pannacotta. Viimeinen kuppi kahvia ja joku minimakea. Ja oon aina ensimmäisten joukossa aikaisin syömässä. On rauhallisina ja harvoin lapsia riekkumassa. 

Vierailija
78/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakokkelia, muroja, nakkeja, pekonia. Harvoin otan myöskään puuroa, syön mieluummin maustamatonta jugurttia jota maustan sitten marjoilla ja leseillä ym. 

Vierailija
79/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön puuron joka aamu arkena kotona niin sitä en hotellissa koskaan ota. En myöskään muroja, jugurttia enkä jostain syystä koskaan ota karjalanpiirakoita ja munavoita, vaikka muuten niistä pidänkin. Olen siitä outo, että tykkään ihan hirveästi siitä teollisesta munakokkelista, jota useimmista hotelleista saa. Se kuuluu hotelliaamiaiseen.

Vierailija
80/132 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaisia paistettuja juttuja kuten pekonia, nakkeja ja lihapullia en syö enkä myöskään munakokkelia, joka useimmiten on mautonta ja vetistä. Samoin puuro jää väliin jos on peruskaurapuuroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän