Mitä et syö hotelli aamupalalla?
Jätän ainakin puuron väliin ja ehkä munakokkelin ja pekonin.
Kommentit (132)
Tulin juuri Sokos-hotellin aaliaiselta. Munakokkeli vetistä, bratwurstit haaleita, pekoni jo liiankin rapeaa ja siksi kuivaa. Leipä oli valmiiksi siivutettua ja siksi hieman kuivunutta sekin. Appelisiinimehu perinteistä automaattivesilitkua. Nämä olisin jättänyt väliin.
Puuro, leipä, nakit ja muu halpakama jää syömäti. Vain kalleimpia juttuja, kiitos.
ei ikinä missään pekononia. ja vaikka kalasta monipuolisesti pidän- mme- ja ruisleivästä- jää kalakukko ottamatta. kuopiossa on sitäkin ollut aamiaisella.
Vierailija kirjoitti:
Mitään halpaa bulkkitavaraa kuten muroja, mysliä, puuroja, kananmunia, nakkeja, höttösämpylöitä.
kananmuna terveellistä, superia- proteiinipaukku.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea syön kaksin käsin ja yleensä otan vielä lähteissäni kananmunia mukaani.
nolo olet. ja mitään ei ikinä kanneta ulos- ei ikinä. käyttäydy- nauravat sulle-- ikäänkuin ei olisi mölli nähnyt ruokaa. ja katsokin mini annos- voit hiukan täydentää ottamalla lisää jos juuri xx maistui. järjelliset annoskoot.
pöytään et jätä syömätöntä ruokaa.
aamiainen ei ole ilmaisen- kyllä vrt- ilmaisen ruuan tankkauspaikka-lasti pötsöön- yök.
Vierailija kirjoitti:
Pekonia ja sillejä. En vain pidä niistä. Puurolla aina aloitan. Puuro voisilmällä, mehua ja inkiväärishotti. Sit leipää kaikilla päällisillä, piirakka munavoilla ja kahvia. Lämpöset haen seuraavaksi, otan kaikkea muuta paitsi pekonia.
Loppuun jogurttia, marjoja, hedelmiä, smoothie/pannacotta. Viimeinen kuppi kahvia ja joku minimakea. Ja oon aina ensimmäisten joukossa aikaisin syömässä. On rauhallisina ja harvoin lapsia riekkumassa.
järkky määrä- miten pystyy- joku bulimia.
max puuro, 1 kuppi kahvia ja 1 joko piirakka tai leipäviipale tykötarpeineen.
tai piirakka,leipänen 2 kuppia kahvia tai vain kahvi ja 1 hedelmä
tai vain 2 hedelmää
tai kahvia 2 kuppia ja pikku makeapala
huomaat välissä tai sana.
oot nolo- ikkään kuin et olisi eläissäs ruokoooo nähnynnä, rahvasta. kyllä henkilökuntaa huvittaa ja niitä fiksumpia kanssa-aterioitsijoita.
huh huh
Miten näin moni jättää puuron syömättä?? Ihan järkytyin, kun en ole ennen törmännyt, että puuro jätetään pois.
Itse syön aina puuron ensimmäisenä. Se on niin hyvää hotelleissa, kun on pitkään haudutettu. Lihapullia ja nakkeja, muroja enkä juurikaan hedelmiä syö. Enkä makeita. Itseasiassa syön aika vähän siellä. Aamulla ei kovin maistu, kun olen aamu-uninen ja hotellin aamupala on aina niin aikaisin. Teinit meillä ei edes tule sinne.
En yleensä syö lihapullia ja nakkeja hotelliaamiaisella, pekoniakin harvoin ja samoin papuja. Samoin en yleensä syö makeita leivonnaisia. Mehuja en juo, ellei ole jotain tyrnishotteja tms.
Syön juustoja, kaloja, leikkeleitä, vihanneksia, kananmunia ja joko puuroa tai jugurttia marjoilla ja pähkinöillä. Juomaksi kahvia ja vettä.
Onko tässä ketjussa kyse vain suomalaisista hotelleista? Paljon ulkomailla työn puolesta matkustelleena en oo kyllä puuroja nähnyt hotelleissa. Enkä nakkeja ja lihapullia. Hotellit kyllä olleet laadukkaita, joissa olen yöpynyt. Mitä intohimoiset puuronsyöjät syövät ulkomailla? Lomalla ollessani hotelleissa syön hyvin vaatimattomasti kun ei aamulla maistu tuollaiset tarjonnat alkuunkaan kuin munakokkelit ja pekonit ym. sotkut.
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä ketjussa kyse vain suomalaisista hotelleista? Paljon ulkomailla työn puolesta matkustelleena en oo kyllä puuroja nähnyt hotelleissa. Enkä nakkeja ja lihapullia. Hotellit kyllä olleet laadukkaita, joissa olen yöpynyt. Mitä intohimoiset puuronsyöjät syövät ulkomailla? Lomalla ollessani hotelleissa syön hyvin vaatimattomasti kun ei aamulla maistu tuollaiset tarjonnat alkuunkaan kuin munakokkelit ja pekonit ym. sotkut.
Ulkomailla olen syönyt puuron tilalla leipää marmeladilla.
En ainakaan puuroa tai leipää. Käytän kananmunaa, kasvis- ja lihatuotteita sekä jugurttia tai rahkaa. Pari kuppia kahvia, jos se on hyvää. Vettä ja omenamehua tai joku kiva hedelmäshotti.
Vierailija kirjoitti:
Paikallisen tarjonnan mukana tietysti. Briteissä on tullut puuroa vastaan, muuten munaa&pekonia löytyy liki joka maasta missä itse tullut käytyä. Jugurtti tai rahkaa löytyy usein. Joistain paikoista löytyy aamupalakokki, jolta voi toivoa erilaisia munakkaita. Ongelmallisin oli hotelli Roomassa, missä aamiainen oli vain katettu käytävää ja sisälsi jugurtteja sekä suklaacroissantteja. Piti käydä poimimassa maustamattomat jugurtit heti alkuun, koska muuten jäi sokerista jugurttia suklaacroisantin kanssa valittavaksi.
Syön kaikki kalleimmat lihat ja niin paljon, että voi jättää seuraavan aterian väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miten näin moni jättää puuron syömättä?? Ihan järkytyin, kun en ole ennen törmännyt, että puuro jätetään pois.
Itse syön aina puuron ensimmäisenä. Se on niin hyvää hotelleissa, kun on pitkään haudutettu. Lihapullia ja nakkeja, muroja enkä juurikaan hedelmiä syö. Enkä makeita. Itseasiassa syön aika vähän siellä. Aamulla ei kovin maistu, kun olen aamu-uninen ja hotellin aamupala on aina niin aikaisin. Teinit meillä ei edes tule sinne.
Puuro jää yleensä pois, koska hotelliaamiaisella on niin paljon muutakin hyvää tarjolla. Moni hotelli lisää aamiaistarjontaansa paikallisia ruokia tai erikoisuuksia, joita ei välttämättä Suomessa saisi ja näitä on kiva kokeilla.
Hotelliaamiaiset ovat ihania. Kaikkea ei millään jaksa omalle lautaselle ottaa, mutta kyllä tulee syötyä.
Puuroa on helppo ja halpa tehdä kotona ja sitä on usein. Mielellään sitten hotelliaamiaisella monipuolisempaa, mutta on tosi hyvä, että sitä on esim lapsia varten tarjolla. Jos olisi usein esim työn puolesta hotellissa, ymmärrän hyvin, että saattaisi ryhtyä syömään puuroa sielläkin enemmän.
Vuosien varrella on vakiintunut tällainen perussetti: kaurapuuro + jogurtti + lusikallinen hilloa --- pari leipää + juusto + tomaatti + kurkku + salaatinlehti + kananmuna --- kahvi + lasi jäävettä.
Riippuu hotellista onko vielä jotain maistamisen arvoisia spesialiteettejä, mutta kaikki lihat ja makkarat jätän muille.
Leipää en yleensä syö. Jos haluan jotain hiilaria, niin sitten ehkä puuroa tai herkutteluun riisipiirakka ja/tai croissant.
Ne lastenruoat, nakit ja lihapullat jää vähiin. Munakokkeli ja pekoni usein heikkotasoisia, joten en paljon syö. Myslit ja jugurtit marjoilla parasta antia. Ja jos on kalaa tai jotain parempaa lihaa.
Yhdys sanoja