Joka päivä tekee mieli jäätelöä
Joka päivä!
Kommentit (38)
Anna tehdä. Niin minunkin tekee mieli alkoholia joka päivä, mutta juon sitä vain kerran viikossa.
Suomalaiset on Euroopan lihavin kansa ja syövät myös eniten jäätelöä koko Euroopassa! Omnomonmomnom👴👴👴
Saatanan läskipossut 185kg syöttösiat taas mässälemässä täällä Miten olisi vielä 80kg sipsejä päälle läskipossusiat
Syö vaan,ei se ol koskaan naisen oma vika jos vähä himotuttaa herkkuja ja lihoaa.
Mä syön 1-3 jäätelöä päivässä kesäisin. Joo se on paljon mutta en käytä alkoholia enkä tupakoi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on S-marketissa 3 Jymyä kympillä. Käy hakemassa 😋
Eivät ole hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Mä syön 1-3 jäätelöä päivässä kesäisin. Joo se on paljon mutta en käytä alkoholia enkä tupakoi.
Sama täällä, sanasta sanaan.
Vierailija kirjoitti:
en ehkä sinuna tulisi tänne kehumaan moisella "saavutuksella" mutta WHATEVER
Jätskit on kaikki menny huonommiksi paitsi lidl jätskt. Itse kaipaisin 60-70 luvulla ollutta topsy ananastuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Saatanan läskipossut 185kg syöttösiat taas mässälemässä täällä Miten olisi vielä 80kg sipsejä päälle läskipossusiat
Nam, tulikin sipsinälkä! ROUSK.
Vierailija kirjoitti:
Sun egos on ihan suunnaton 😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻
Jäätelöä voi syödä niin paljon kuin napa vetää, jos muuten syö ihan perusfiksusti. Itse syön koko kesän paljon (siis paljon!) jäätelöä, enkä liho kiloakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
en ehkä sinuna tulisi tänne kehumaan moisella "saavutuksella" mutta WHATEVER
Ai että oikein vateveri
Vierailija kirjoitti:
SÄ ET PUHU KENELLEKÄÄN NOIN
😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡
Niin tekee. Olispa ees hyviä jäätelöitä.
Pirkan choco grande on pilattu. Sen kokoa on pienennetty, eikä se ole yhtä hyvää enää. Hintakin noussut. Vatsakipuja sen syönnin jälkeen, mitähän aineita sen valmistukseen on käytetty?