Joka päivä tekee mieli jäätelöä
Joka päivä!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Miksi? Mieti oikein kunnolla vastausta.
Itse en koe mitään tarvetta syödä jäätelöä.
Niin minullakin on tehnyt viimeiset 52 vuotta ja joka päivä sitä myös syön. Lisäksi suklaata. M66
Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧 Jäätelö on ihanaa 🍦🍧
Vierailija kirjoitti:
Sama vika. Niinpä syön kesällä jäätelöä lähes joka päivä.
Lähes? Minä syön myös talvella eli 365 kertaa vuodessa.
🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨 🍦🍧🍨 jäätelöä, herkkujen aatelia🍦🍧🍨
Vierailija kirjoitti:
Syö vaan,ei se ol koskaan naisen oma vika jos vähä himotuttaa herkkuja ja lihoaa.
Naisen? Minä olen 66-vuotias mies ja herkkuja olen syönyt joka päivä lapsesta lähtien.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä ole mitään miettimisen aihetta. Jäätelö on hyvvää!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Harvoin kuulee noin tyhmää kommenttia. Kannattaisi miettiä.
Merisuolajäätelö on ollut villitys https://www.reddit.com/r/KingdomHearts/comments/ui7bnf/made_sea_salt_ic…
Kukaan tehnyt?
Vierailija kirjoitti:
Suomessa jäätelöt on vain niin pirun kalliita.
Kalliita? Litran paketit mitä minä ostan ovat hinnoiltaan 2,25-2,90 euroa. Minusta halpoja, vaikka jäätelön suursyömäri olenkin. Kalliita ovat vain puikkojäätelöt ja tuutit. Sisältävät jäätelöä desin tai pari ja hinta lähes sama kuin litran paketilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohhoh. Harvoin kuulee noin tyhmää kommenttia. Kannattaisi miettiä.
Teetkö elämälläsi muuta kuin mietit päivästä toiseen?
🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻😡😡😡