Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi helvetissä lipitätte energiajuomia?

Vierailija
29.07.2026 |

Voi tsiisus, aikuiset ihmiset.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku juo alkoholia?

Alkoholista saa hyvin energiaa. Pienessä jurrissa joulusiivoukset, renkaiden vaihdot ja muut kotityöt sujuvat suit sait sukkelaan. 

Vierailija
22/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus juon yhden kun kahvia on tullut juotua jo päivän tarpeiksi. Noin 1 tlk/kk menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täyttä kuraa. Joisitte kahvia tai limpparia.

Tai vielä parempi, joisitte vain vettä.
Toki itse kulutan niin paljon, että voin juoda proteiinijuomia ;)

Vierailija
24/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistää kehoa ja mieltä ja vatsa tykkää enemmän kuin kahvista. Lisäksi monet niistä hyviä 

N38

Vierailija
25/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikkaavat niillä univajettaan. Pakko selata somea aamukolmeen, vaikka herätys olisi seitsemältä. Energiajuomissa on enemmän piristäviä aineita kuin kahvissa tai teessä.

Vierailija
26/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Jeppe juo? Miksi karhu kakkaa? Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Vierailija
27/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo.

Vierailija
28/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua askarruttaa nää 0kcal energiajuomat. Kalorihan on energian yksikkö, eli myydään energiajuomaa, jossa ei ole yhtään energiaa?

Olen miettinyt tuota samaa jo 10 vuotta sitten.

Energiajuoman käsite on väärä, sen pitäisi olla piristejuoma. Klangi on siinä tietysti vähän huonompi, mutta kyllä lääkäritkin tuosta genrestä ovat huolissaan, juomat ovat iso riski sydänterveydelle ja suoliston hyvinvoinnille.

Vierailija
29/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo. Haisevat ja maistuvat ällöttävälle.  Täyttä rahanhukkaa. 

Tuo haju on jopa kammottava. Nuo Kilit eivät onneksi haise, mutta silti edullisin vaihtoehto piristymiseen on muki kahvia.

Vierailija
30/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lipität sitä kahvia, miksi et juo teetä? Vatsa menee ihan kuralle siitä litkusta.

Teellä onkin sitten päinvastainen vaikutus. Mieluummin juon kahvia, jotta maha tyhjenee sopivasti, teen jälkeen tyhjenemistä voi joutua odottamaan päiväkaupalla. Ei minulle kahvi ikinä mitään kuraa tee, laittaa vain mahan toimimaan säännöllisemmin.

Vierailija
31/31 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua askarruttaa nää 0kcal energiajuomat. Kalorihan on energian yksikkö, eli myydään energiajuomaa, jossa ei ole yhtään energiaa?

Olen miettinyt tuota samaa jo 10 vuotta sitten.

Energiajuoman käsite on väärä, sen pitäisi olla piristejuoma. Klangi on siinä tietysti vähän huonompi, mutta kyllä lääkäritkin tuosta genrestä ovat huolissaan, juomat ovat iso riski sydänterveydelle ja suoliston hyvinvoinnille.

Minä ihmettelin tuota jo noin 20 vuotta sitten. Eikös se vihreä Ed tullut noihin aikoihin markkinoille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän