Vitsi kun naurattaa tuo sarjaprovoilja täällä.
Voin kuvitella, miten sormet turvoksissa ja pää punaisena näpyttää puhelintaa ja höyry korvista nousee kun yrittää keksiä uutta provoa. Harmi vaan, että sä olet jo niin läpinäkyvä noilla jutuillasi.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Saako tuosta jotain voimaantumista tai vastaavaa, että on tunnistavinaan kiljoonan joukosta yksittäisen kommentoijan?
Kuka saa mitäkin mistäkin. Pitäisihän sun se tietää;-)
Provoilu on sananvapautta ja opettaa uuvateille medialukutaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten noitten typerien provoilujen välissä nostaa ikivanhoja ketjuja.
Ikivanhat ketjut saattaa olla välillä ihan hauskaa luettavaa nykyisen riitelyn ja eripuran lietomisen sijaan.
Niinkuin esim? Mikä sun mielestä on hauskaa? Kerro mullekkin, niin käyn sitä ketjua heti läpi.
Säälittävä, ei mitään muuta. Juttunsa alkavat olla jo niin puhkinussittuja ja nähty niin moneen kertaan etteivät ne enää edes naurata, niiden hauskuus loppui jo vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä salkkarit ja kaunarit ketju on jo sairaskertomuksia.
Tää on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei aiempia kommentteja.
En ole Konala, en Puppa-lankojen
tekijä 'Henna' - enkä myöskään täällä
mainittu hortonomieläkeläinen
'Doris' Hartolasta. Asun ihan
muualla kuin Päijät-Hämeessä.
Kommentoin enää harvoin,
aloituksia en luo koskaan. E
Kiva kun ilmoitit.
Vierailija kirjoitti:
Provoilu on sananvapautta ja opettaa uuvateille medialukutaitoa.
Provoilu on lapsellisten pellejen juttu. Sivistynyt aikuinen osaa keskustella ilman provoamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten noitten typerien provoilujen välissä nostaa ikivanhoja ketjuja.
Ikivanhat ketjut saattaa olla välillä ihan hauskaa luettavaa nykyisen riitelyn ja eripuran lietomisen sijaan.
Niinkuin esim? Mikä sun mielestä on hauskaa? Kerro mullekkin, niin käyn sitä ketjua heti läpi.
No ei tartte alapeukuttaa, mä kysyin ihan tosissaan. Mutta ei sitten.
uniper tuppurainen mariinin tapaan syyttelee poomereita
Vierailija kirjoitti:
Kaveri jos olisi käyttänyt kaiken tuon energian johonkin muuhun vuosien aikana, hän olisi jo varmaan miljonääri. Mutta kaveri päätti sen sijaan kirjoitella niitä palstalle mistä ne poistetaan joka tapauksessa ja kaveri tuhlasi siihen vuotensa.
Olin miljonääri jo kun aloitin. Marbellasta asti. Nyt teillä joutilailla on vuoronne yrittää, en ole enää markkinoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveri jos olisi käyttänyt kaiken tuon energian johonkin muuhun vuosien aikana, hän olisi jo varmaan miljonääri. Mutta kaveri päätti sen sijaan kirjoitella niitä palstalle mistä ne poistetaan joka tapauksessa ja kaveri tuhlasi siihen vuotensa.
Olin miljonääri jo kun aloitin. Marbellasta asti. Nyt teillä joutilailla on vuoronne yrittää, en ole enää markkinoilla.
Yrittää mitä? Olla tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei aiempia kommentteja.
En ole Konala, en Puppa-lankojen
tekijä 'Henna' - enkä myöskään täällä
mainittu hortonomieläkeläinen
'Doris' Hartolasta. Asun ihan
muualla kuin Päijät-Hämeessä.
Kommentoin enää harvoin,
aloituksia en luo koskaan. E
Kiva kun ilmoitit.
En alanuolittanut kommenttiasi,
hyvä käyttäjä. Ei kestä kiittää.
Totesin vain, miten asiat
kohdallani ovat.
🌿
Hyvää iltapäivää.
🌿
En jatkossa enää kommentoi
Puppa-ketjuja niiden mentyä
minun makuuni tøksiseksi.
Minulle somen funktion on oltava
aidosti voimaannuttavan,
kannustavan ja inspiroivan
sisällön tuottama audiovisuaalinen
elämys ja emotionaalinen lohtu.
Tämä sivusto on tapaetiketiltään
kuin avopsykiatrian korvaava olohuone.
Tunnelma on hyinen, viimainen manala.
E
Vierailija kirjoitti:
Vakavia mielenterveysongelmiahan noilla on, niin pakonomaista tuo toiminta on. Useita kymmeniä tuhansia viestejä vuodessa 7-23 täällä suoltamassa paskaa. Ei edes naurata vaan säälittää, miten ihmiset ovat tuollaiseen elämään ajautuneet.
Palstan Persuhullulla tuo on ollut jo pitkään tapana.
Minulla on reilun kahden vuoden
kokemus sivustolta, ja koen nähneeni
jo kaiken. Olen kiitollinen parin
vuoden kokemuksesta suomalaisen
varjopuolen sielunmaiseman äärellä. E
Vierailija kirjoitti:
Saako tuosta jotain voimaantumista tai vastaavaa, että on tunnistavinaan kiljoonan joukosta yksittäisen kommentoijan?
Samaa usein ihmetellyt, että kuinka ihmiset tunnistavat täällä näitä anonyymejä. Varmuudella siis. Ainakin omasta mielestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa usein ihmetellyt, että kuinka ihmiset tunnistavat täällä näitä anonyymejä. Varmuudella siis. Ainakin omasta mielestään.
No jaa, kyllähän ihmiset täällä tietävät tuntemattomien poliittisen vakaumuksen, sukupuolen, painoindeksin yms. sellaisella 10000 prosentin varmuudella, siis omasta mielestään, niin kyllähän tuo on mahdollista.
Kyllä salkkarit ja kaunarit ketju on jo sairaskertomuksia.