Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin älytön kämppä

Vierailija
29.07.2026 |

Kuka ihme haluaa asua tuollaisessa kaikuvassa isossa hallissa?

https://www.etuovi.com/kohde/80397605

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveän ruma kolossi. Joku intomielinen suuruudenhullu on hieman suunnitellut ja rakentanut. Tosiaankin näyttää jonkun sekopääkultin paikalta. 

Vierailija
42/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän venäläisen suunnittelemalta, ei normaali suomi Pirkko tuollaista laita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tämän aikaisemmin, todella huvittava "palatsi". Mitä pitempään kuvia katsoo, sen enemmän silmiä särkeviä outouksia niistä löytyy. Viimeksi pihalla taisi olla joku lautahalli, nyt tilalle on tullut tuo ihme pyöreä aitaus tai mikä lienee. Ja sokerina: "Kiinnitykset: 300000". Että näin. onnea matkaan kaikille osapuolille.

No nuo kiinnityksethän ei vaikuta ostajaan millään lailla.

Vaikuttaa, mutta positiivisesti, sitä asuntoa voi käyttää velan panttina. Jos asunnossa olisikin vaikka joku iso vika, ja sen arvo romahtaisi, pankki ottaisi talon ja pyyhkisi lainan. Ei jäisi lainaa maksettavaksi asunnon hinnan laskiessa. Iso turva siis. 

Höpö höpö, kiinnityksiä saa haettu lisää, kuolettaa tai muuttaa ihan yksinkertaisella hakemuksella. Pankin näkökulmasta ei ole mitään merkitystä onko panttikirjoja olemassa vai ei kun lainaa myönnetään.

Ja jos ei maksa lainaa ja asunto tai kiinteistö on vakuutena panklla ja kohde realisoidaan jäännösvelkaa voi jäädä. 

Vierailija
44/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman on sekavan näköinen.. ilmeisesti rahat loppuneet, jolloin piha ja autotalli jätetty tekemättä?

Vierailija
45/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuhoutuu aivot noista sisusta tekoälyllä kuvista. En usko enää yhdenkään kuvan sisältöä kun en tiedä mitkä on mielikuvitusta ja mitkä ei... Argh... Lopettakaa niiden käyttö kiitos! 

Vierailija
46/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on itse tehdyn näköinen, mutta eipä ainakaan tila lopu kesken. Eikä hinta ole paha sinänsä. Jonkun unelma tuo on ollut, mutta kesken jäänyt. Sähköä varmaan palaa, kun tuota yrittää pitää lämpimänä, mutta se on persaukisten huoli. 

Vierailija
47/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt tämän aikaisemmin, todella huvittava "palatsi". Mitä pitempään kuvia katsoo, sen enemmän silmiä särkeviä outouksia niistä löytyy. Viimeksi pihalla taisi olla joku lautahalli, nyt tilalle on tullut tuo ihme pyöreä aitaus tai mikä lienee. Ja sokerina: "Kiinnitykset: 300000". Että näin. onnea matkaan kaikille osapuolille.

Mikäs kiinnityksissä on vikana? Sehän on ostajan kannalta hyvä, että kiinnitykset on haettu valmiiksi. Ilman kiinnityksiä kiinteistöä ei voi käyttää asuntolainan vakuutena. 

Vierailija
48/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä epäilyttää, mitä kaikkea itse kötösteltyä löytyy sitten rakenteista aikanaan. Mutta hienon linnanhan tuosta saisi, kun vielä sata tonnia laittaisi viimeistelyyn ja tonttiin. Mutta älkää menkö huoneeseen numero 247!

Vierailija
49/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ihme hirsistä tehty rakennelma pihalla on.

Vierailija
50/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi sietää mustan ja valkoisen yhdistelmää. Tuolla pitäis laittaa uusiksi keittiö ja märkätilat. Saunakin epäkäytännöllinen, kun lauteet kiinteät eikä pääse puhdistamaan alta. Muutenkin kaikki ihan liian isoa, ei kodin tuntua.

Vierailija
51/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap:n motiivi mainostaa kyseistä taloa, vai ilmaista ainoastaan tyhmyyttään? 

Vierailija
52/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä ihme hirsistä tehty rakennelma pihalla on.

Se on "osittain keskeneräinen hirsirakenteinen grillikota". Näyttää kyllä siltä, että hirret on vallan jääneet kasaan ja kokoamatta.

Vierailija
53/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja keskellä hakkuualuetta. Todellinen löytö.

Vierailija
54/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laattalattia alakerrassa, olkkarissa ja keittiössä kamala.

Vierailija
55/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sisäänkäynnin edessä olevat pylväät ovat huvittavat, jotenkin tiellä ja vinossa=D Ja näyttää siltä, että vesi valuu etuovelle.

Mutta jos tämä talo on kokonaan itse tehty, niin on siinä kuitenkin hommaa piisannut. Ei joka jätkä tee.

Vierailija
56/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihan laittaminen unohtui. 

Vierailija
57/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä. Mitä tarkemmin kuvia katsoo sitä ihmeellisimpempiä ratkaisut ovat 😬 Ensivilkaisulla niitä ei huomannut. Makuuhuonekuvat on tekoälyn tuotoksia.

Vierailija
58/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön on hyvin kuvaava sana.

Mitä siinä keittiön ja olohuoneen välisessä oviaukossa tapahtuu?

Mikä se kompastuskivi on siinä ruokailutilan ja eteisen välissä?

Miten ihmeessä ne parvekkeiden kermit on laitettu ja taitettu reunojen yli?

Mitä ihmettä kaiken kaikkiaan.

Täällä oli hyviä kommentteja tee-se-itse rakentajasta. Äkkirikas tai rakennusjätteen haalija.

Vierailija
59/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin iso kylppäri, mutta... Suihkukaappi! Ja sitten ilmeisesti, vähän niinkuin puolipallon muotoinen "marmoritiski," jolta käydään kai hakemassa pyyhkeet ja uimahousut, kuin kylpylässä? 

Kaakelia on laattiassa sen verran, että onkohan tässä haettu nyt vähän sellaista "ateljeeta" jossa voi läträtä dreijan kanssa savikulhoja, ja roiskia kännipäissään öljyvärejä kankaalle?

Vierailija
60/79 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi