Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä tämä työttömyys on tehty raskaaksi

Vierailija
29.07.2026 |

Taas on yksi turha puhelinkeskustelu käyty. Samat asiat jaariteltu kuin 3 kk sitten ja sitä ennen toiset 3 kk sitten. Ihan turhaa puhelinlaskun kuluttamista, kun se keskustelu ei johda yhtään mihinkään. Se ei muuta tilannetta yhtään mitenkään. Turhaa stressiä vain, että muistat olla puhelimen lähellä oikeaan aikaan. Kerran en ollut, unohdin soittoajan (olin töissä), niin siitäkös valitus. 
Ja sitten nämä pakkohaut. Ihan kuin ihmiset ei etsisi ja hakisi töitä ilman tuollaista pakkohakuakin. Itse teen keikkaa lähes tulkoon koko ajan ja silti pitää joka kk hakea, koska työsopimukset on aina päivän tai kaksi kerrallaan. Eikä riitä, että kysyn aina työpaikaltani seuraavalle kuulle töitä eli väärin haettu. 
15v sitten olin myös työkkärin asiakas ja silloin ei ollut mitään tällaista. Soittivat vain tarvittaessa ja mitään pakkohakuja ei ollut. Ei tarvinnut keksimällä keksiä turhia hakemuksia. Silti niitä töitä haettiin.  
Tämä on mennyt niin hulluksi kyttäämiseksi ja tukien jatkuvaksi leikkaamiseksi, että ei kai nyt kukaan vapaaehtoisesti työttömänä ole, niinkuin kuvittelevat. 

Kommentit (21)

21/21 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENE TÖIHIN !

🪄🦇🧹 ⚡️🧙🏻‍♀️🎃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi