Haluaisin löytää vakipanon!
Te, joilla on vakituinen panokaveri, miten löysitte toisenne?
Olen keski-ikäinen mies ja todennut, että parisuhteen löytäminen alkaa olemaan mahdotonta tämän ikäisenä.
Seksiä tietenkin tekisi mieli silloin tällöin. Muutaman kerran kuukaudessa.
Oletko sinä nainen koskaan miettinyt tällaista ratkaisua? Miten löydän sinut?
Kommentit (36)
Grinderistä löytyy. Siellä on paljon samanmielisiä kanssasi.
Naisethan aina neuvovat miehiä hakemaan suoraan seksisuhdetta eikä teeskentelemään haluavansa parisuhdetta. Varmaan tulisikin vastausvyöry jos mies ilmoittaisi hakevansa pelkkää seksiä 😅😅
Vierailija kirjoitti:
Naisethan aina neuvovat miehiä hakemaan suoraan seksisuhdetta eikä teeskentelemään haluavansa parisuhdetta. Varmaan tulisikin vastausvyöry jos mies ilmoittaisi hakevansa pelkkää seksiä 😅😅
Riippuu missä sen kertoo. Löytyy ihan asiaan keskittyviä nettisivuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
naista sexsseuraksi turun alueelta? m vm65 187 102
Minkälaisesta seksistä pidät? Minkä ikäistä haet?
Moi ikää saa olla 3575 ja melkein kaikki käy!
Ihmetyttää nämä miehet, jotka eivät osaa kertoa mieltymyksistään. Siis luuletteko, että tuolla pääsee kovin pitkälle? Jos etsitään vakipanoa, niin asiaan kuuluu kyky ilmaista millaiset jutut itseä kiinnostaa. Tuollaisesta kaikki käy-asenteesta saa mielikuvan miehestä, jolla on aikamoinen hälläväliä-meno sängyssä. Taitamaton ja yksinkertainen.
Ihan vinkkinä vaan tämä.
Kuulostaa ettei ole mitään annettavaa toiselle osapuolelle. Kunhan nyt sais vähän upottaa kalua pilluun ja laueta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää nämä miehet, jotka eivät osaa kertoa mieltymyksistään. Siis luuletteko, että tuolla pääsee kovin pitkälle? Jos etsitään vakipanoa, niin asiaan kuuluu kyky ilmaista millaiset jutut itseä kiinnostaa. Tuollaisesta kaikki käy-asenteesta saa mielikuvan miehestä, jolla on aikamoinen hälläväliä-meno sängyssä. Taitamaton ja yksinkertainen.
Ihan vinkkinä vaan tämä.
Kuulostaa ettei ole mitään annettavaa toiselle osapuolelle. Kunhan nyt sais vähän upottaa kalua pilluun ja laueta.
Mikä sinua kiinnostaisi..
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä vaan tämä.
M
En ole etsimässä vakipanoa, minulla on niitä jo kaksi, se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä vaan tämä.
M
En ole etsimässä vakipanoa, minulla on niitä jo kaksi, se riittää.
Toivonmukaan nautintosi on siis täydellistä
Minulla on ollut vain yksi vakiopano elämäni aikana, mutta muistelen häntä ja sitä aikaa edelleen lämmöllä vaikka siitä on jo yli 20v aikaa.
Tapasimme ravintolassa tanssimassa. En harrastanut yhdenyön suhteita, mutta jotenkin päädyimme illan jälkeen kämpilleni, koska asuin lähellä. Olin alkuun vähän empivä, mutta lopulta "antauduin" hänelle. Mies oli aamulla vähän hämillään ja pahoillaan, että painostiko hän liikaa. No ei, ihan oma päätös oli. Hän viestitteli ja pahoitteli vielä parin päivän sisällä ja pian sovimmekin jo uuden tapaamisen, niin ei jäänyt yhden yön tapaukseksi. Huomasimme viihtyvämme hyvin yhdessä ja seksikin sujui hyvin, joten jatkoimme tapailua. Olimme kuitenkin realisteja sen suhteen, että suhteellamme ei ehkä olisi tulevaisuutta, koska olimme vähän eri tilanteessa elämissämme. Hän oli eronnut, kolmen lapsen isä ja minua 14v vanhempi. Minä taas olin lapseton ja opiskelinkin vielä. Kiinnyimme toisiimme ja jatkoimme tapailua melkein puoli vuotta, sillä muitakaan virityksiä meillä ei ollut. Meillä oli tosin vapaus tapailla muitakin, mutta ainakaan itse en tapaillut muita sinä aikana.
En tiedä miten pitkään suhteemme olisi jatkunut ellen olisi sattumalta tavannut ikäistäni lapsetonta kiinnostavaa miestä ja halusin katsoa mihin se voisi johtaa.
En jättänyt vakiopanoani tekstarilla vaan kävin tapaamassa, selittämässä tilanteen ja jättämässä haikeat hyvästit.
Tämä tapaamani lapseton mies on nykyinen aviomieheni ja meillä on useampi lapsi yhdessä. En kuitenkaan koskaan unohda tuota ihanan huoletonta aikaa vakiopanon kanssa.
Olen nelikymppisenä naisena löytänyt vakiseuraa netistä. Deittisivustolle siis laittanut profiilin. En tinderiä kuitenkaan ole käyttänyt.
Jos teet asiallisen profiilin, kirjoitat älykkäitä ja kuitenkin kepeitä viestejä, voit hyvin löytää sieltä seuraa. Suurella osalla miehistä profiili on tyhjä, ja viestit yhden lyhyen lauseen luokkaa. Tai muuten eivät osaa parin viestin vertaa keskustella. Tai ovat varattuja. Fiksuilla miehillä on eväät löytää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppisenä naisena löytänyt vakiseuraa netistä. Deittisivustolle siis laittanut profiilin. En tinderiä kuitenkaan ole käyttänyt.
Jos teet asiallisen profiilin, kirjoitat älykkäitä ja kuitenkin kepeitä viestejä, voit hyvin löytää sieltä seuraa. Suurella osalla miehistä profiili on tyhjä, ja viestit yhden lyhyen lauseen luokkaa. Tai muuten eivät osaa parin viestin vertaa keskustella. Tai ovat varattuja. Fiksuilla miehillä on eväät löytää seuraa.
Juu. Ei se niin hankalaa ole ja miehenä on melko helppo erottua, jos kirjoittaa profiiliin jotain edes etäisesti järkevää. Siihen vielä siistit kuvat eikä peitä naamaa oluttölkillä.
Itse kävin nyppään niitä yökerhosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä vaan tämä.
Tätä kommenttiani on alapeukutettu, mutta totta tämä kuitenkin on.
Jos aikuinen ihminen, joka etsii panosuhdetta ei osaa kertoa minkälaisesta seksistä tykkää, niin kyllä se henkii ettei hän ole edes miettinyt asiaa. Valitseeko nainen, joka tietää mistä pitää, tällaisen henkilön? Ei.
Mieti jos olisit myymässä autoa. Ilmoittaisit, että auto myytävänä. Joku ottaa yhteyttä ja kysyy millainen auto. Vastaat, että enpä tiedä, auto vaan. Niin luuletko että joku tulee edes katsomaan? No ei tule.
Vakiopano sopisi minulle, ei kä tai kokorajoituksia....M60
Hiljeni tämäki keskustelu...no jos on rietasta naista 02a pistäkää viestä diver.42(a)hotmail.com
Ihan vinkkinä vaan tämä.