Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso Omena ei eroa enää mitenkään Itiksestä

Vierailija
28.07.2026 |

Järkyttävää. Ja siellä ne Espoon hienohelmat tepastelee vähemmistönä tummassa joukossa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut viimeisessä parissa vuosikymmenessä

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VIHREÄT NIITYT JA PARATIISIT ON KADONNUTTA ADAMIN TÖPPÖILYJEN TÄHDEN LUE SATUKIRJASI. 

Vierailija
22/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka muutenkaan ostareilla käy? Rahvas tuulipukukansa joo mutta ei kunnon väki. 

RAS    ISTI VIHAA TUULIPUKU SUOMALAISIA MITÄ TEE ENÄÄ TÄS MAASSA MUUTA OMAASI . 

Minä olen suomalainen. Sinä et taida olla, tällaisen kuvan saa kirjoitustyylistäsi. Tai sitten et läpäissyt peruskoulua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiskuljettajia halutaan yhä enemmän – raivon nostattanut taksipalvelu nauttii suosiota

Vierailija
24/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaamuurarin unelmaa .  Mammona taivas. Ryövärien luolassa . 

Vierailija
25/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin tää maailma menee, joskus 20 vuotta sitten kävin siinä vieressä ammattikoulua, silloin ei vielä ollut mogadishu highway, nyt siinä amiksen tilalla on kerrostaloja joissa ne muualta muuttaneet sit varmaan asustaa.

Vierailija
26/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen suomalainen. Sinä et taida olla, tällaisen kuvan saa kirjoitustyylistäsi. Tai sitten et läpäissyt peruskoulua. 

Et ole vaan venäläinen . 

Vierailija
27/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumbo alkaa olemaan ainut kunnollinen kauppakeskus pääkaupunkiseudulla. 

2015 sielläkin maleksi toimettomia nourukaislaumoja kun kehän toisella puolella oli kaksikin vokkia. Hyi hitto niitä aikoja.

Auramosta lompsittiin suoraan jumboon aamulla esimerkiksi kehätien yli poikkaisten. Harmi etten kerran päässyt ajamaan yli.

Vierailija
28/28 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole vaan venäläinen . 

No hyi, tuohan on pahempi kuin tuulipukukansalaiseksi kutsuminen.