Iso Omena ei eroa enää mitenkään Itiksestä
Järkyttävää. Ja siellä ne Espoon hienohelmat tepastelee vähemmistönä tummassa joukossa aivan kuin mitään ei olisi tapahtunut viimeisessä parissa vuosikymmenessä
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka muutenkaan ostareilla käy? Rahvas tuulipukukansa joo mutta ei kunnon väki.
RAS ISTI VIHAA TUULIPUKU SUOMALAISIA MITÄ TEE ENÄÄ TÄS MAASSA MUUTA OMAASI .
Minä olen suomalainen. Sinä et taida olla, tällaisen kuvan saa kirjoitustyylistäsi. Tai sitten et läpäissyt peruskoulua.
Naiskuljettajia halutaan yhä enemmän – raivon nostattanut taksipalvelu nauttii suosiota
Mihin tää maailma menee, joskus 20 vuotta sitten kävin siinä vieressä ammattikoulua, silloin ei vielä ollut mogadishu highway, nyt siinä amiksen tilalla on kerrostaloja joissa ne muualta muuttaneet sit varmaan asustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen suomalainen. Sinä et taida olla, tällaisen kuvan saa kirjoitustyylistäsi. Tai sitten et läpäissyt peruskoulua.
Et ole vaan venäläinen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumbo alkaa olemaan ainut kunnollinen kauppakeskus pääkaupunkiseudulla.
2015 sielläkin maleksi toimettomia nourukaislaumoja kun kehän toisella puolella oli kaksikin vokkia. Hyi hitto niitä aikoja.
Auramosta lompsittiin suoraan jumboon aamulla esimerkiksi kehätien yli poikkaisten. Harmi etten kerran päässyt ajamaan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vaan venäläinen .
No hyi, tuohan on pahempi kuin tuulipukukansalaiseksi kutsuminen.
VIHREÄT NIITYT JA PARATIISIT ON KADONNUTTA ADAMIN TÖPPÖILYJEN TÄHDEN LUE SATUKIRJASI.