Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäis siivota!

Vierailija
23.05.2007 |

Ei vaan jaksis, söin äsken liikaa ja pylly vetää vaan vastaan!!

Onko muita joilla olis siivousurakka odottamassa?? Mitä sulla tehtävänä ja onnistutko siivoomaan ne? :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli tänään aamusta heti (täysin poikkeuksellinen) siivousinspiraatio. Ensin pakotin itseni imuroimaan vain makkarin, mutta sitten ajattelin, että imuroimpa nyt jatkoksi kylppärinkin... ja sitten toisen makkarin... Lopulta oli koko kämppä tehty, kun en lähtenyt ajattelemaan että koko asunto on tehtävä, vaan huone kerrallaan.

Innostan itseäni antamalla itselleni pisteitä... Voi olla jonkun mielestä lapsellista, mutta mulle se toimii :-) Sain siis aamulla jo 2 kaksi pistettä, kun kastelin kukat ja pyyhin ikkunalaudat, vaikka siinä samalla se hoitui kuin kastelukin. Imuroinnista annan itselleni pisteen per huone, paitsi olohuoneesta annoin itselleni tänään 2 pistettä koska imuroin lattian lisäksi oikein kunnolla sohvat kissankarvoista. Vein töihin lähtiessäni roskat, siitäkin saa pisteen :-)

Kun on 10 tai 12 pistettä koossa on tosi hyvä mieli ja sitten saan jonkun palkinnon, vaikka hengähtää sohvalla vartin tai katsoa eilistä videoimaani vähän aikaa.

Vierailija
2/2 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon yleensä kiskoni lenkkarit jalkaan, musan laittanu soimaan ja oon juossu pitkin kämppää ja puunannu kaikkea julmetulla vauhdilla.. Mutta toi pistemäärä on HAUSKA! :D Voi koittaa rikkoa enneätyksiään.. ;)

Ap (joka vielä nyhjää koneella)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä