Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia Brio race rattaista?

Vierailija
23.05.2007 |

Ovatko hyvät, toimivatko soratelläkin? Olisiko Emmaljunga scooter paremmat???? Kummat hankin kohta 2v vanhalle?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rattailla olette tähän asti pärjänneet? Meillä tyttö 2 v 2 viikkoa, lopetti rattaissa istumisen viikonloppuna...

Vierailija
2/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Kulkevat hyvin kaikenlaisessa maastossa. Ovat myös kätevän kapeat julkisilla liikkumista ajatellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat ne kummat miellyttää silmää.

Meillä Racet ja ollaan tykätty paljon. Kulkee hyvin maastossa ku maastossa, ehkä märässä lumessa on ärsyttävin työntää kun tahtoo renkaisiin tarttua se lumi.

Vierailija
4/4 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin, kun poika oli 2v. ja kulkivat hyvin myös talvella. No, eivät tietenkään yhtä hyvin kuin vaunut, joissa on ilmakumit, mutta tarkoitukseensa nähden hyvin. Oikein odottelen, että saan ne ottaa taas käyttöön, kunhan vauveli kasvaa hieman isommaksi. Ainoa miinus on pieni tavarakori, mutta se taitaa olla yleistä tuon kokoisissa kärryissä.