kokemuksia Brio race rattaista?
Ovatko hyvät, toimivatko soratelläkin? Olisiko Emmaljunga scooter paremmat???? Kummat hankin kohta 2v vanhalle?
Kommentit (4)
Olen tyytyväinen. Kulkevat hyvin kaikenlaisessa maastossa. Ovat myös kätevän kapeat julkisilla liikkumista ajatellen.
Ostat ne kummat miellyttää silmää.
Meillä Racet ja ollaan tykätty paljon. Kulkee hyvin maastossa ku maastossa, ehkä märässä lumessa on ärsyttävin työntää kun tahtoo renkaisiin tarttua se lumi.
Ostin, kun poika oli 2v. ja kulkivat hyvin myös talvella. No, eivät tietenkään yhtä hyvin kuin vaunut, joissa on ilmakumit, mutta tarkoitukseensa nähden hyvin. Oikein odottelen, että saan ne ottaa taas käyttöön, kunhan vauveli kasvaa hieman isommaksi. Ainoa miinus on pieni tavarakori, mutta se taitaa olla yleistä tuon kokoisissa kärryissä.
Millä rattailla olette tähän asti pärjänneet? Meillä tyttö 2 v 2 viikkoa, lopetti rattaissa istumisen viikonloppuna...