Dumppasin miehen joskus pari vuotta sitten ja nyt se otti yhteyttä
Kuulemma jäi harmittamaan meidän jutun päättyminen eikä saa mielestään. En tiedä mitä ajatella. Onko miehellä joku exien soittolista, jota soittelee aikansa kuluksi läpi nyt kesällä? Onko tunne aitoa? Mistä on kyse? Onko tervettä, vai epätervettä kiintyä tuolla lailla, hyvä vai huono juttu?
Periaatteessa en anna ihmisille toisia mahdollisuuksia, koska en oikein usko niihin, mutta mietin vaan, että onko se todella vatvonut meidän suhdetta koko tämän ajan? Vai bluffaako se?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi dumppasit?
Pani mun gerbiilien kanssa. Oli sairas mies.
Tosi sairas mies.
Todennäköisesti kaikki muut exät soittolistalla on jo käyty läpi (monta kertaa) ja ne muut on estäneet sen. Tämä asia selvisi minulle, kun ex miesystävä alkoi yhtäkkiä ottamaan yhteyttä. Olin kuulemma viimeinen toivo, kun kukaan muu ei enää vastannut hänelle. Kyse oli vanhemmasta miehestä jolla pahat mt-ongelmat.
On teillä homoseksuaaleilla ongelmat. Käyttäytykää joskus normaalisti.
Eli olet vielä kiinni exässäsi. Jos mun exät soittelee, ei tule edes mielen viereenkään miettiä niiden motiiveja tai mahdollista jatkoa.
99% todennäköisyydellä sillä ei ole nyt ilmaista p*llua ja rahat eivät riitä maksullisiin, joten käy ex:t läpi, jos vaik joku antais. Eli oliko seksi hyvää vai ei? Jos oli, nyt saisit lisää, jos ei, kannattanee pihdata.
En lähtökohtaisesti reagoi eksieni yhteydenottoihin mitenkään, mutta jos herralla todella on jotain asiaa, en pahastu oveni taakse ilmestymisestä tms. Jos ei tiedä, missä asun tai liikun, voi selvittää tai kysyä suoraan. Viestiin on helppo suoltaa kaikenlaista, mutta on aika eri asia sanoa samat asiat kasvokkain.
Toistaiseksi ainoastaan yksi eksistäni on ilmestynyt kertomaan asiansa kasvokkain. Myöhemmin sain kuulla uudesta tyttöystävästä, enkä ole aivan vakuuttunut, ettei tyttöystävä ollut kuvioissa jo eksäni ilmestymisen aikoihin. Ajattelen kuitenkin, että eksäni sai haluamansa vastaukset ja meni eteenpäin ainakin enemmin kuin myöhemmin.
Seurustelltu jonkun muun kanssa tässä välissä tai säädellyt mitä sattuu ja nyt mennyt sukset ristiin ja sitten etsitään uutta käymällä kännykkää läpi. Klassista ja läpinäkyvää.
Samoin en ymmärrä nuorempana miehiä, jotka laittavat vkl öisin viestiä 02-05 "mitä kuuluu, missä meet :)" jaajaa...mitähän sitä mielessä mahtaisi olla. Säälittäviä suorastaan.