Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakkotöitä siis on mutta ei palkkatöitä.

Vierailija
28.07.2026 |

Tuota se tarkoittaa kun työttömät halutaan velvoitetöihin. Enää ei riitä halvat ulkomaalaiset duunarit vaan pitää saada ilmaisia velvoitetyöläisiä. Tämä maa on mennyt ihan sekaisin. Orpo sanoikin elävänsä eri todellisuudessa kuin kansa. Se onkin yksi niitä harvoja juttuja missä uskon orpon puhuneen totta.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastustakaa P-Korea-Suomen pakkotöitä ja pakkotehtäviä. Moni tekee jo vapaaehtoisesti muualla töitä ilman palkkaa. Täys kommunismi tuntuu olevan oikeistolla päällä.

Sosialismia rikkaille, orjuutta ja kovaa kapitalismia kaikille muille. Kyllä rikkaille itselleen kommunismi maistuu. 

Voidaanhan me kaataa systeemi siten, että lapsia ei enää tehdä kommunistiseen valtioon eikä osteta kommareilta heidän hyväveli tuotteita. Pitää osata valita valtio, jossa on vielä aitoa kilpailua ja oikeita työpaikkoja. Ainakin omia lapsiani aion kehottaa miettimään, että kannattaako hakea ulkomaille töihin ja perustaa perhe sinne, katsoa tarkkaan missä on vielä oikeasti jotakin aitoa yhteisöllisyyttä. 

Vierailija
22/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenpä meinaavat saada ketään velvoitetöihin, kun työttömyystukeen tulee toimeentulotuen ehdot? 

Siten että jatkossa ainoastaan töistä maksetaan palkkaa, tekemättömyydestä ei makseta mitään.

Eihän velvoitetöistä makseta palkkaa vaan työttömyyskorvausta, yleistukea tai muuta tuen nimitystä.

Ei mikään ihme että olet työtön kun ymmärrys on noin matala. Kutsu ihan miksi haluat, mutta pointti on se oikeidenmukainen perusajatus että jos et työtä tee, et myöskään syö

Se on oikeudenmukainen ajatus että työstä maksetaan palkkaa. Se palkka on niinku aikuisten oikeasti suurin syy töissä käymiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on töitä, itsekin olen töissä. Pitää vain opiskella alalle, jossa töitä riittää, ja tarvittaessa muuttaa sinne, missä töitä on. 

Vierailija
24/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on töitä, itsekin olen töissä. Pitää vain opiskella alalle, jossa töitä riittää, ja tarvittaessa muuttaa sinne, missä töitä on. 

Näytä mulle missä päin suomea ei ole työttömiä.

Vierailija
25/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mut työkkäri laittais johonkin 9 euron orjaksi niin tekisin tuhoa siinä firmasssa mihin joutuisin. Olisin todella hankala työntekijä. Olen hankala typille ollut ja tehnyt niistä paljon valituksia koska ne väitti että olen työkyvytön. halusin. Vaadin monta asiantuntijaa kertomaan miten olen työkyvytön ja se tuli kalliiksi veronmaksajille. Halusin verikokeet jotka maksoi 400 euroa. Ei löytynyt mitään.

Vierailija
26/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytä mulle missä päin suomea ei ole työttömiä.

Kaikkialla on työttömiä tietysti. Mutta pointti on se, että töitäkin on, sen eteen pitää vain nähdä vaivaa, ja tarvittaessa tehdä jotain ei niin mieluista työtä, kunnes löytyy se oikeasti kiva työ. Olen ollut työelämässä noin 15 vuotta, josta viimeiset viisi vuotta  unelmatyössäni, mutta en olisi ikinä saanut nykyistä työtä ilman niitä aiempia työpaikkoja. 

Vierailija
27/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrityksille on turvallisuusriski, jos siellä lamppaa pyöröovista sisään ja ulos kaikenmaailman velvoitekokeilijaa ja harjoittelijaa, mille ei edes makseta palkkaa.

Vierailija
28/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastustakaa P-Korea-Suomen pakkotöitä ja pakkotehtäviä. Moni tekee jo vapaaehtoisesti muualla töitä ilman palkkaa. Täys kommunismi tuntuu olevan oikeistolla päällä.

Niin, olen kovasti ihmetellyt että miten nämä selvästi kommunistiset aloitteet ovat muka oikeistolaisia. Silti niitä ajavat nimenomaan oikeistopuolueet. 

Vierailija
29/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrityksille on turvallisuusriski, jos siellä lamppaa pyöröovista sisään ja ulos kaikenmaailman velvoitekokeilijaa ja harjoittelijaa, mille ei edes makseta palkkaa.

Kuten myös sairaaloille ja hoitolaitoksille. Yhtälö ei toimi.

Vierailija
30/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa ja kenet johonkin velvoitetöihin? 

Minä en ainakaan halua sellaista työkaverikseni, jos on vain pakotettu. 

Vierailija
31/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisin toimivani välinpitämättömästi ja laiskasti, vaikka aina olen työni asiallisesti hoitanut.

Vierailija
32/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poliitikot kuitenkin haluavat velvoitetyöläisiä. Toivottavasti firmoilla on vakuutukset kunnossa. Pakotettuna vahinkojen määrä kasvaa valtavasti. 

Vierailija
33/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuntokauppa on täysin jäässä. Perintöasunnoista ei saa rahaa. 

Vierailija
34/34 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten myös sairaaloille ja hoitolaitoksille. Yhtälö ei toimi.

On siellä ennenkin työkokeilijoita ollut ja palkkatuella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän