Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Turistit kaikkosivat Dubaista - "Hotellien täyttöaste enää vain 10 %"!

Vierailija
28.07.2026 |

Turistit kaikkosivat Dubaista, nyt heitä houkutellaan takaisin rahan voimalla. 

https://yle.fi/a/74-20238280

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ketään kyseinen "valevaltio" kiinnosta.

Vierailija
22/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JP Kukkonen on innokkaana hankkimassa sieltä asuntoa. Iskut jatkuvat. 🤔

"Pitäisikö vähän miehistellä”, Juha-Petteri Kukkonen myhäilee toimittajalle ja kaivaa laukustaan mustan Amexin.

Luottokortilla hän kuittaa 183 euron lounaansa."

Tuolla ukolla nyt on muutenkin todellisuudentaju vähän kadonnut. Ok, kyllä rikkaus saa näkyä, mutta hänellä se varallisuuden näyttäminen on todella tarkoitushakuista. Höhöhöö katsokaa kaikki minulla on rahaa, minulla on musta Amexikin höhöö näettekö nyt varmaan kaikki kun minä teatraalisesti otan sen esille!

Ja golddigger akat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain typerys menee dubaihin.

Vierailija
24/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diilerin retkipatja, kumihuuli-Blörf voisi houkutella lisää tyhjäpäitä sheikkien pissapotiksi sinne.

Vierailija
25/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mites ihmisoikeudet siellä? 

Siis herregud, mä oon ollut Dubaissa kolme kertaa tänä vuonna ja mulla on ollut siellä ihan kaikki oikeudet! Pääsin suoraan sisään joka ikiselle VIP-loungelle ja rantaklubille ilman jonoja, ku mun meikki ja asu oli 5/5. Mitä sä selität jostain ihmisten oikeuksista? Totta kai siellä on kaikilla oikeudet, mäkin sain ottaa kuvia mun OnlyFansiin ihan missä vaan hotellin altaalla ja kukaan ei tullut valittaa!

Ihanan wokea! 🥰

Vierailija
26/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, mites ihmisoikeudet siellä? 

Mitäs ne sellaset on?

-muslimi

Vierailija
27/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä ei riitä myötätuntoa sille, jos ählyjen örjatyövoimalla rakentama kaupunki keskellä ei-mitään ei kiinnosta enää ketään.

Vierailija
28/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAHTAVA tilaisuus palata takaisin Arabiaan puolikuu ja vuokrata hotelli huone asunnoksi .  Tyhmiä hotellin omistajia jos ei ymmärrä vuokrata niitä pitkä aikaisesti asunnoksi.  Kaiken lisäksi vuorilla on tilaa ostaa tontteja.   Maantieteellisesti puoli kuu on tuolla ja Babylon myös .  

Vierailija
29/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubai on pian aavekaupunki ja rakennukset kuin Detroitissa.

Vierailija
30/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaleikeistä ovat saaneet tarpeekseen.  Vai mitä Sara Sieppi?

Vierailija
31/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä paratiisi ! Ei lämmityskuluja aina lämmin ja lämmin merivesi .    Öljyä on . Uima altaita . On vuohipaistia ja lammasta .  On tyhmää asua maissa missä pitää maksaa lämmityksestä !   Kohta on Suomessakin pimeää ! Kylmää taas. 

Vierailija
32/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kertoo et hotellin omistajat muuttaa ne vuokra asunnoksi .  Tulijoita on.  

Vierailija
33/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MAHTAVA tilaisuus palata takaisin Arabiaan puolikuu ja vuokrata hotelli huone asunnoksi .  Tyhmiä hotellin omistajia jos ei ymmärrä vuokrata niitä pitkä aikaisesti asunnoksi.  Kaiken lisäksi vuorilla on tilaa ostaa tontteja.   Maantieteellisesti puoli kuu on tuolla ja Babylon myös .  

suuri osa populasta on ulkomaalaisia. Hyvin moni on lähtenyt takaiisn kotiin, koska työt ovat loppuneet turismin vähentyessä tai sitten on ihan oman turvallisuuden takia palattu takaisin eurooppaan. 

Vierailija
34/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä paratiisi ! Ei lämmityskuluja aina lämmin ja lämmin merivesi .    Öljyä on . Uima altaita . On vuohipaistia ja lammasta .  On tyhmää asua maissa missä pitää maksaa lämmityksestä !   Kohta on Suomessakin pimeää ! Kylmää taas. 

Siellä pitää maksaa jäähdytyksestä enemmän kuin Suomessa lämmityksestä...

Lämmityksen hyötysuhde on paljon parempi kuin jäähdytyksen.

Vierailija
35/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka kertoo et hotellin omistajat muuttaa ne vuokra asunnoksi .  Tulijoita on.  

no ei ole mitään tulijoita, kun sieltä on ollut joukkopako sen jälkeen kun sotatoimet alkoivat. Dubaissa on paljon ulkomaalaisia ja iso osa on heistä päättänyt lähteä takaisin kotimaahan noiden sotatoimien takia. 

Vierailija
36/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dubaista tulee mieleen lähinnä portapotty ja käsilaukut. En ole kuullut mitään hyvää työläisten kohtelusta siellä. En tiedä onko siellä mitään muuta nähtävää kuin hurjat rakennusprojektit.

Vierailija
37/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä edes mitään nähtävää. Keskelle aavikkoa pykätty muutama pilvenpiirtäjä ja ostoskeskus. Varmaan saisi muutaman wau efektin ja se siitä plus kun tiedän, että dubaissa on ihmiskauppaa ollut, työntekijöiden hyväksikäyttöä niin en voi sellaista tukea. Laittakoon ihmisoikeus asiat ensinnäkin kuntoon. 

Vierailija
38/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän pilaa lomatunnelmaa jos ohjus iskeytyy huoneen parvekkeelle tai ikkunasta sisään.

Sehän on samaan rahaan myös pakohuone peli.

Vierailija
39/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin joskus käymään työmatkalla vastaavassa kaupungissa tuolla seudulla. Kuvotti niin se yleinen näky, kun esim. ostarilla mies kulkee rennosti shortseissa ja t-paidassa ja vaimo vieressä umpisäkitettynä.

Oksettavaa.

t: mies

Vierailija
40/65 |
28.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, paskaakin paskempi paikka ja pinnallisuuden kehto. Singapore seuraa pian perässä kun on Dubai 2.