Yle: Turistit kaikkosivat Dubaista - "Hotellien täyttöaste enää vain 10 %"!
Turistit kaikkosivat Dubaista, nyt heitä houkutellaan takaisin rahan voimalla.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JP Kukkonen on innokkaana hankkimassa sieltä asuntoa. Iskut jatkuvat. 🤔
"Pitäisikö vähän miehistellä”, Juha-Petteri Kukkonen myhäilee toimittajalle ja kaivaa laukustaan mustan Amexin.
Luottokortilla hän kuittaa 183 euron lounaansa."
Tuolla ukolla nyt on muutenkin todellisuudentaju vähän kadonnut. Ok, kyllä rikkaus saa näkyä, mutta hänellä se varallisuuden näyttäminen on todella tarkoitushakuista. Höhöhöö katsokaa kaikki minulla on rahaa, minulla on musta Amexikin höhöö näettekö nyt varmaan kaikki kun minä teatraalisesti otan sen esille!
Ja golddigger akat
Diilerin retkipatja, kumihuuli-Blörf voisi houkutella lisää tyhjäpäitä sheikkien pissapotiksi sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, mites ihmisoikeudet siellä?
Siis herregud, mä oon ollut Dubaissa kolme kertaa tänä vuonna ja mulla on ollut siellä ihan kaikki oikeudet! Pääsin suoraan sisään joka ikiselle VIP-loungelle ja rantaklubille ilman jonoja, ku mun meikki ja asu oli 5/5. Mitä sä selität jostain ihmisten oikeuksista? Totta kai siellä on kaikilla oikeudet, mäkin sain ottaa kuvia mun OnlyFansiin ihan missä vaan hotellin altaalla ja kukaan ei tullut valittaa!
Ihanan wokea! 🥰
Vierailija kirjoitti:
Hahaa, mites ihmisoikeudet siellä?
Mitäs ne sellaset on?
-muslimi
Jostain syystä ei riitä myötätuntoa sille, jos ählyjen örjatyövoimalla rakentama kaupunki keskellä ei-mitään ei kiinnosta enää ketään.
MAHTAVA tilaisuus palata takaisin Arabiaan puolikuu ja vuokrata hotelli huone asunnoksi . Tyhmiä hotellin omistajia jos ei ymmärrä vuokrata niitä pitkä aikaisesti asunnoksi. Kaiken lisäksi vuorilla on tilaa ostaa tontteja. Maantieteellisesti puoli kuu on tuolla ja Babylon myös .
Dubai on pian aavekaupunki ja rakennukset kuin Detroitissa.
Kakkaleikeistä ovat saaneet tarpeekseen. Vai mitä Sara Sieppi?
Mikä paratiisi ! Ei lämmityskuluja aina lämmin ja lämmin merivesi . Öljyä on . Uima altaita . On vuohipaistia ja lammasta . On tyhmää asua maissa missä pitää maksaa lämmityksestä ! Kohta on Suomessakin pimeää ! Kylmää taas.
Kuka kertoo et hotellin omistajat muuttaa ne vuokra asunnoksi . Tulijoita on.
Vierailija kirjoitti:
MAHTAVA tilaisuus palata takaisin Arabiaan puolikuu ja vuokrata hotelli huone asunnoksi . Tyhmiä hotellin omistajia jos ei ymmärrä vuokrata niitä pitkä aikaisesti asunnoksi. Kaiken lisäksi vuorilla on tilaa ostaa tontteja. Maantieteellisesti puoli kuu on tuolla ja Babylon myös .
suuri osa populasta on ulkomaalaisia. Hyvin moni on lähtenyt takaiisn kotiin, koska työt ovat loppuneet turismin vähentyessä tai sitten on ihan oman turvallisuuden takia palattu takaisin eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä paratiisi ! Ei lämmityskuluja aina lämmin ja lämmin merivesi . Öljyä on . Uima altaita . On vuohipaistia ja lammasta . On tyhmää asua maissa missä pitää maksaa lämmityksestä ! Kohta on Suomessakin pimeää ! Kylmää taas.
Siellä pitää maksaa jäähdytyksestä enemmän kuin Suomessa lämmityksestä...
Lämmityksen hyötysuhde on paljon parempi kuin jäähdytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kertoo et hotellin omistajat muuttaa ne vuokra asunnoksi . Tulijoita on.
no ei ole mitään tulijoita, kun sieltä on ollut joukkopako sen jälkeen kun sotatoimet alkoivat. Dubaissa on paljon ulkomaalaisia ja iso osa on heistä päättänyt lähteä takaisin kotimaahan noiden sotatoimien takia.
Dubaista tulee mieleen lähinnä portapotty ja käsilaukut. En ole kuullut mitään hyvää työläisten kohtelusta siellä. En tiedä onko siellä mitään muuta nähtävää kuin hurjat rakennusprojektit.
Onko siellä edes mitään nähtävää. Keskelle aavikkoa pykätty muutama pilvenpiirtäjä ja ostoskeskus. Varmaan saisi muutaman wau efektin ja se siitä plus kun tiedän, että dubaissa on ihmiskauppaa ollut, työntekijöiden hyväksikäyttöä niin en voi sellaista tukea. Laittakoon ihmisoikeus asiat ensinnäkin kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vähän pilaa lomatunnelmaa jos ohjus iskeytyy huoneen parvekkeelle tai ikkunasta sisään.
Sehän on samaan rahaan myös pakohuone peli.
Jouduin joskus käymään työmatkalla vastaavassa kaupungissa tuolla seudulla. Kuvotti niin se yleinen näky, kun esim. ostarilla mies kulkee rennosti shortseissa ja t-paidassa ja vaimo vieressä umpisäkitettynä.
Oksettavaa.
t: mies
Ei ihme, paskaakin paskempi paikka ja pinnallisuuden kehto. Singapore seuraa pian perässä kun on Dubai 2.
Eipä ketään kyseinen "valevaltio" kiinnosta.