Poikaystävälläni liian iso peppu.
Harkitsen eroa. Vartalon malli kuin keski-ikäisen naisen, eli paksut reidet ja peppu levenee alaspäin. Ei kiihota kyllä yhtään!
Kommentit (17)
Mulle kelpais aaah sykkii 🥵🍑🍆🍌
Jere
Meilläkin mun miehen perce on isompi ja terhakampi ku mun lättänä lituska! Ei voi mitään, vaihdettais kyl päikseen jos onnistuis!
Noin nuori ja noin iso pehva! Ajan myötä vaan komistuu!
Ei miehen perse ole koskaan niin leveä kuin kehopositiivisen naisen.
Katselin yksi pv jonkun lyhyen miehen persettä, en ottanut selvää oliko se lihasta vai läskiä. Tungettu kuitenkin aivan liian pieniin pöksyihin ja tyyppi käveli vielä etukenossa ja perse pystyssä. Ei sentään ulostereikään ollut imeytyneet ne pöksyt kuten perselutkilla näkee julkisilla paikoilla. Yksi pv eräshuora kulki vaaleanpunaisissa sukkiksissa ja näytti kuin olisi perspillu paljaana ollut :D
Mistä tiedän, että AP on vähän kouluja käynyt mies? Otsikon perässä olevasta pisteestä.
Big beautiful booty boi ja pikkaisen vielä tavallista turpeammat pikku miestisut 😮
Vierailija kirjoitti:
Meilläkin mun miehen perce on isompi ja terhakampi ku mun lättänä lituska! Ei voi mitään, vaihdettais kyl päikseen jos onnistuis!
voithan jumpata jos haluat
Hyi v.ttu, jätä se läski, isopersesika
Minulla on luonnostaan iso ja kiinteä perse. Suomalaisilla miehillä on yleisemmin sellainen Hank Hill tyylinen lätyskä tai muuten laiha.
Vierailija kirjoitti:
Liian iso Puppa? 👴🏻
Näinhän se menee 🥳👴🏻🥩💛👵🏻
Oisko kannattanut alussa jo huomioida asia!?