Onko Turn Off jos aikuinen mies tekee ammatikseen pelejä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi?
Palstan mielestä pelit on lapsille.
Suomen rikkaimmissa on muutama pelintekemisellä rikastunut. Joten jos teoreettiset miljonäärit tai jopa miljardöörit kiinnostaa niin eipä kait se turn off ole?
Voi huomatta että yhtään palstalla vasemmistopropagandaa spämmivää ei ole rikkaimpien listalla, mutta yrittäjiä ja pelikoodareita on. Siinä sitä uraneuvontaa ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi?
Mutta eivät lapset niitä tee ja kehitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi?
Argumentti jostain 80-luvulta. Laskutaitoiset huomaa että ne 80-luvun pelaavat lapset ja nuoret commodoristit on nyt yli viiskymppisiä jotka pelaa suurelta osaltaan edelleen.
Ei tietenkään ole. Mitä vikaa viihteen tekemisessä ammatikseen on? Jos joku tekisi vaikka musiikkia tai näytelmiä tai kirjoja, niin ihailtaisiin, vaikka nekin on viihdettä siinä missä pelitkin.
Onhan se. Mulle kelpaa vain wolt kuskit, pitsan leikkaajat ja muut persujen rasismin uhrit.
Minusta se on turn off naisessa jos se miettii että kelpaako minun ammattini.
ehkä jos olisin ruumiinavauksissa avustava ruumishuoneen vahtimestari ja tekisin vapaa-ajalla kuolinsiivouksia niin en kertoisi ekalla deitillä, en ehkä myöskään jos olisin miespros...mutta muuten, enpä tiedä, kuinka pinnallisen binbon kanssa jaksaisin olla.
Päinvastoin! Itse kiinnostuisin enemmän kuin joistain lentäjistä-lakimies-palomiehestä. Meillä olis todennäköisemmin paljon enemmän yhteistä. Pelintekijän (olettamani) luovuus ja monialaiset taidot kiehtovat jo ajatuksenakin.
Ei ole.
En ole koskaan pelannut mitään, mutta korona aikana eksyin mobiili moninpeliin verkossa. Tykkäsin. Tottakai työkseen niitäkin joku tekee. N48
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole. Mitä vikaa viihteen tekemisessä ammatikseen on? Jos joku tekisi vaikka musiikkia tai näytelmiä tai kirjoja, niin ihailtaisiin, vaikka nekin on viihdettä siinä missä pelitkin.
On on, mutta onko se Turn Off? Nainen kyllä ottaa rokkarin tai näyttelijän, mutta ottaisiko pelialan työntekijää?
Työtä sekin on. Pelejä pelaa viiskymppisetkin ja naiset.
Miksi olisi?Parhaat tienaa miljoonia.Mies joka vaan pelaa olisi ehkä turn off.
Tekeekö hän ristisanatehtäviä vai kryptoja? Itse tykkäisin luovasta tyypistä.
Mieluummin pelaava mies. Pelintekijää en kelpuuttaisi
Ei. Mitä ihmettä nää kysymykset taas on? Onko turn-off, jos ei istu johonkin 1950-luvun käsitykseen siitä, mitkä on "normaaleja" ammatteja?
Kumpi parempi? Pelimies vai peliensuunnittelija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se olisi?
Ehkä näin, mutta aikuiset miehet (lapset) tykkää pelata tietokone pelejä ja laittavat pöytäkoneisiin tuhansia euroja, pelkkä tehokas näytönohjain voi maksaa 1000-5500€a.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on turn off naisessa jos se miettii että kelpaako minun ammattini.
ehkä jos olisin ruumiinavauksissa avustava ruumishuoneen vahtimestari ja tekisin vapaa-ajalla kuolinsiivouksia niin en kertoisi ekalla deitillä, en ehkä myöskään jos olisin miespros...mutta muuten, enpä tiedä, kuinka pinnallisen binbon kanssa jaksaisin olla.
Mun kaverin mies avustaa työkseen ruumiinavauksissa (koulutukseltaan lähihoitaja muistaakseni, ei vahtimestari). Ei siinäkään mitään vikaa ole.
Miksi se olisi?