Miksi hiukset vaikuttavat valtavasti naisen ulkonäköön?
Hyvin laitetut hiukset viehättävät julmetusti. Kaljuja komeita miehiä on, mutta en tiedä yhtäkään kaunis kaljua naista.
Kommentit (21)
Minä tiedän paljonkin kauniita kaljuja naisia, joiden rohkeus taistella sairauksiaan vastaan tekee heistä vain kauniimpia.
Vedä sinä Ap vaikka peruukki päähäsi.
Hiukset vaikuttavat kaikkien ihmisen ulkonäköön.
Sinead O'Connor nuorena kaljuna naisena oli tavattoman kaunis, samoin Sigourney Weaver Alienissa.
Demi Moore ilman hiuksia G.I. Janessa
Vierailija kirjoitti:
Itseä kiihottaa kaljut naiset. Ei sun mieltymyksesi ole myös muiden mieltymyksiä. Kaiva narsistinen pääsi pois perseestäsi.
Eräässä frendien jaksossa oli kalju nainen ja aivan jumalaisen upea. #vaimomatskua
Vierailija kirjoitti:
Nimeä komea kalju mies :D
Dwayne Johnson
Hollywoodin näyttelijät ovat kaunottaria, olipa heillä hiukset tai ei. Me tavalliset kuolevaiset olemme eri maata, mutta esim. minä luovuin pitkistä hiuksistani kun sairastuin parantumattomaan syöpään, vaikka syöpähoito ei vienytkään tukkaa päästä. Nyt pidän millin sänkeä, ja on täysin yhdentekevää onko se jonkun muun mielestä hyvä vai ei.
Hiukset vaikuttavat huomattavasti myös miesten ulkonäköön. Jos mies leikkauttaa siistin, lyhyen ja modernin tukan, iästä lähtee useampi vuosi. Aika moni on jumittunut nuoruutensa hiusmalliin, mikä vanhentaa. Plus lisäksi ne, joilla tukka roikkuu ja näyttää oksettavan likaiselta, jollaisen näin ratikkapysäkillä pari päivää sitten, se tekee ihan pultsarin näköiseksi.
N55
Vierailija kirjoitti:
Sinead O'Connor nuorena kaljuna naisena oli tavattoman kaunis, samoin Sigourney Weaver Alienissa.
Ja Vendettassa se sama daami joka oli Leonissa pikkutyttönä... Natalie Portman.
Demi Moore G.I. Janena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dwayne Johnson
Hän ei ole ulkonäöltään naisten mieleen, vaan sellaisten miesten mieleen, jotka fantasioivat salaa miehistä. Oletko ikinä huomannut, että hän esiintyy miehille suunnatuissa toimintaelokuvissa, ei naisille suunnatuissa romanttisissa elokuvissa?...
Vierailija kirjoitti:
Hiukset vaikuttavat huomattavasti myös miesten ulkonäköön. Jos mies leikkauttaa siistin, lyhyen ja modernin tukan, iästä lähtee useampi vuosi. Aika moni on jumittunut nuoruutensa hiusmalliin, mikä vanhentaa. Plus lisäksi ne, joilla tukka roikkuu ja näyttää oksettavan likaiselta, jollaisen näin ratikkapysäkillä pari päivää sitten, se tekee ihan pultsarin näköiseksi.
N55
Tässäpä oikeasti toimiva vinkki palstan farmariasu-hopeaketulle.
Mulla on hiukset aina olleet ohut liru ja kokeilin joskus peruukkia, niin muuttui kyllä ulkonäkö tyystin. Paksut hiukset kehystää kasvoja aivan eri tavalla ja on näyttävät, toisin kuin päätä myöten valuva ohut tukka.
Vierailija kirjoitti:
Timo Vornanen.
Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän paljonkin kauniita kaljuja naisia, joiden rohkeus taistella sairauksiaan vastaan tekee heistä vain kauniimpia.
Vedä sinä Ap vaikka peruukki päähäsi.
Kiitos
Terv Syöpäpotilas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dwayne Johnson
Hän ei ole ulkonäöltään naisten mieleen, vaan sellaisten miesten mieleen, jotka fantasioivat salaa miehistä. Oletko ikinä huomannut, että hän esiintyy miehille suunnatuissa toimintaelokuvissa, ei naisille suunnatuissa romanttisissa elokuvissa?...
Kiitos että puhut taas puolestani. Olen heteronainen ja rakastan The Rockin ulkonäössä kaikkea! Leveää suuta, älykkäitä silmiä, kaljua, ihoa, lihaksia, pituutta... Siinä on tosimies, tulen kiimaan kun ajattelenkin häntä.
Itseä kiihottaa kaljut naiset. Ei sun mieltymyksesi ole myös muiden mieltymyksiä. Kaiva narsistinen pääsi pois perseestäsi.