Näytin miehelle minun koulukuvia ylä-asteelta joissa olen 13-15 vuotias, mies kommentoi kuinka seksikäs olin?!?
Eikö tuo ole aika sairasta, kommentoida lasta seksikkääksi?
Kommentit (26)
Oletko nykyään miehesipikkupillu (tiukka ja pienikokoinen petite) vai huohottava leuaton porsas. Mies nussisi alle 16 vuotiasta heti kun saisi mahd. ja tietäisi, ettei jää kiinni. Ne kaikki tekisivät noin.
On aika sairasta tulla nettiin valittamaan keksityistä jutuista
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Mietipä mitä se ukkos tietokoneella ja puhelimella puuhastelee. Todennäköisesti on noita ukkoja jotka jahtaavat teini-ikäisiä hatkanuoria ja ostavat seksiä kaljalla tai huumeilla.
Sitä se islam teettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootteks te miehesi kanssa parikymppisiä?
Mies on 33v ja itse olen 30v
AP
oot kuitenkii sukukypsä- ehkä se alitajunnassa näytti sexyn nuoren tytön joka näyttikin jo nuorelle naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin näytit lapselta. Meikkiä naama täynnä.
nykytyöt tuossa iässä jotkut tosi aikanaisen näköisiä- ja ns kokeneita- jos sun ukkos tiesi sun olevan aktiivinen seksuaalisestikin- niin suht ok kommentti. jos ei kk kiertoa- ei mitään eli hitaampi kypsyminen ja ei mitään poikakaveria-- sitten moista lapsen ulkonäköä ei voi kommentoida.
toki aina huomioitava , että mieli ja sielu voi olla ja onkin ihan kakara. moni tälläytyy kuin akka konsanaan ja mauttomat asut---joka saa vääriä mielikuvia- eikä muisteta kakarahan siinä poseeraa jopa katukuvassa- kuitenkin jätkät jo kiinnostaa ja niitä kytätään.
Kuvat ei näy?