Järkyttävä sotku hotellin aamiaispöydässä – ketjupäällikkö kommentoi
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012167371.html
"Nainen seurasi paheksuen viereisen pöydän touhuja."
Mieli on pahoittunut taas kerran, kun lapsiperheeltä on jäänyt pöytä sottaiseksi.
Voi voi.
On se kuitenkin hyvä, että meillä on näitä ilmiantajia DDR/Stasi-tyyliin.
Tekijöiden kuvat ja nimet esiin! Voidaan sitten joukolla kivittää porukka torilla.
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Omilta jäljiltä pöytä näyttää siltä ettei siinä ole edes ruokailtu. Tuo on sikailua!
Muista kuitenkin ottaa ne lääkkeet, ennen kuin poksahdat raivoissasi!
Vierailija kirjoitti:
Oliko ihan JÄRRKYTTÄVÄ SOTKU?
Pari meloninpalaa ja lautasliinaa pudonnut lattialle lapsiperheeltä. On voinut jäädä huomaamattakin. Yksi puoliksisyöty leipäpala. Normaalia.
Sotkua enemmän ihmettelen näitä kyyliä. Ja kyylän kitinöitä julkaisevia toimittajantekeleitä.
Me muut ihmettelemme sitä, että lattialle heitetty ruoka on niin monen kirjoittajan mielestä normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kuvista päätellen ihan normaali näky usein perheiden jäljiltä hotellin aamupalapöydässä. Odotin jotakin hurjempaa.
Mulle tuo ei ole normaalia, sillä otan vain sen mitä syön ja jätän astiat pinottuna siististi pöytään, kun olen syönyt. Ja niin olen opettanut omia lapsianikin toimimaan.
Minä kuulkaas vien astiat hotellin keittiöön lasten kanssa ja tiskaamme ne siellä.
Sitten kiitämme rivissä emäntää, ja annamme hänelle tippiä ja pienen lahjan.
Kyllä. Ihan totta. Koska meidän perhe haluaa, että kaikilla on kivaa ja hyvä mieli. Semmoisia me olemme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari meloninpalaa ja lautasliinaa pudonnut lattialle lapsiperheeltä. On voinut jäädä huomaamattakin. Yksi puoliksisyöty leipäpala. Normaalia.
Sotkua enemmän ihmettelen näitä kyyliä. Ja kyylän kitinöitä julkaisevia toimittajantekeleitä.
No olihan tuo tosi sotkuista
No oliko? Ihanko tosi? JÄRRRRKYTYITKÖ pahasti?
Monen mieli on järkkynyt tästä. Paha mieli tuli.
Kyllä tuollainen lapsiperhe tarvitsisi sikojen kaukalon ruokapaikakseen. Sinne lättiin muiden ihrakasojen sekaan mässyttämään ja rypemään. Ei mitään käytöstapoja, kuvastaa hyvin millainen perhe on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo lattia järkyttää. Jos jotain tippuu lattialle, niin se nostetaan heti pois. Onko teillä ruokaa pitkin lattioita kotona?
Duunin puolesta tulee hotelliöitä jonkun verran vuodessa ympäri maata. Pakko sanoa että sikoja löytyy joka puolelta, täysiä imbesillejä ilman alkeellisimpia käytöstapoja. Tollaiset apinat vois mennä halpishotelleihin, ettei tarvisi katsella.
En ihmettelisi, vaikka tämä kyylä kuvaaja olisi vähän käynyt viskomassa tavaraa lattialle lisätäkseen draamaa ja kyyläyspalkkion mahdollisuutta.
Ihmiset ovat valmiita mihin vaan, että saavat edes juttunsa julkaistuksi. se on jo melkein se 15 min. famea.
Onhan toi nyt aika järkky ja kuvitella että tuotakin pitää jotkut normaalina lapsiperheen sotkuna? No en halus edes tietää millaisessa kunnossa noiden kodit on jos tuo on niiden käsitys siisteydestä!
Ei meidän perhe heittele ruokaa pitkin pöytää ja lattiaa ja ota niin paljon ettei syö edes puoliakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuo lattia järkyttää. Jos jotain tippuu lattialle, niin se nostetaan heti pois. Onko teillä ruokaa pitkin lattioita kotona?
YHYY!!!!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuollainen lapsiperhe tarvitsisi sikojen kaukalon ruokapaikakseen. Sinne lättiin muiden ihrakasojen sekaan mässyttämään ja rypemään. Ei mitään käytöstapoja, kuvastaa hyvin millainen perhe on.
Näitä nykyajan perheitä on useita eivät noi ole poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on kuvista päätellen ihan normaali näky usein perheiden jäljiltä hotellin aamupalapöydässä. Odotin jotakin hurjempaa.
Mulle tuo ei ole normaalia, sillä otan vain sen mitä syön ja jätän astiat pinottuna siististi pöytään, kun olen syönyt. Ja niin olen opettanut omia lapsianikin toimimaan.
Mitali sinulle! Ja papukaijamerkki lapsosillesi.
Ansaitusti, sillä noin normaaleilla ihmisillä on tapana toimia.
-eri-
Jotkut lapsiperheet ovat sikoja, usein mietin, miltähän heillä kotona näyttää.
-ex-hyttisiivooja
Jos olisin ollut tarjoilija tuolla aamiaisella niin olisin todellakin maininnut perheelle että siivoavat jälkensä. Suomessa ihmiset ei uskalla puuttua mihinkään epäkohtiin.
Mulla on 3 alle kouluikäistä lasta. Käydään hotelleissa ja lounailla ym aika usein. Lapsille otetaan sen verran mitä jaksavat syödä ja jos eivät jaksa syödä, vanhemmat syövät loput. Lattialle ei jätetä mitään meloninpaloja tms vaan ne noukitaan ylös ja laitetaan biojätteeseen. Täällä lailla vanhempanikin toimivat kun olin itse sisarusteni kanssa pieni.
Mun mielestä tämä on normaalia.
M43
Paikanpäällä seurataan asiaa katseellaan, muttei uskalleta sanoa mitään. Valokuvia kuitenkin kohdataan ottaa ja laittaa lehteen. Ihailtavan suoraselkäistä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan, ettei sinulle satu mitään oikeasti vakavaa, jos järkytyt parista meloninpalasta ja lautasliinasta lattialla.
Käyn joskus syömässä veljenpoikani ja hänen kahden pienen lapsensa kanssa. Sotkua tulee niin kuin muissakin lapsiperheiden pöydissä, mutta eroa on siinä miten veljenpoika jaksaa siivota jäljet. Teemme sen yhdessä,. koska haluan tietenkin auttaa. Ensin kokoamme kaikki hylätyt ruuat ja lautaset samaan kasaan. Sitten haetaan joko servettejä tai pyydetään rättiä kassalta, mutta ne toimivat erinomaisesti pahimpien pöytätahrojen kanssa- jos joku ei ole ikinä sellaisesta tiennyt. Sitten pyyhitään syöttötuolit, viedään paikoilleen ja katsotaan lattiasta servetillä pyyhkien sotkut pois.
Aikaa siivoukseen meneen 2-3 minuuttia kahdelta ja yhdeltä viitisen minuuttia.
Meillä on suvussa sellainen sääntö, että omat sotkut siivotaan. Yleensä sillä asenteella on hyviä seurauksia.
Mitali sinulle! Ja papukaijamerkki lapsosillesi.