HS:n päivän miesvihakirjoitus
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011886291.html
"Herrasmies" on ummehtunut menneisyyden käsite miehelle joka laittaa naisen etusijalle. Nykyään meillä on tasa-arvo ja niin naiset kuin miehet seisovat omilla jaloillaan eivätkä ole kumartelemassa toisiaan epäterveillä tavoilla.
Kommentit (145)
Tuo juttuhan on kaikkea muuta - miesihannointi juttu ja näyttää miehiä positiivisesti :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lta jäi kertomatta mikä hänestä tuossa artikkelissa on miesvihaa.
Kaikki missä puhutaan naisista on hänen mielestään miesvihaa. Kun mies ei ylistetä
Kerroppas yksikin Hyysärin artikkeli viimeiseltä 3 vuodelta, jossa miehiä, miehuutta ja yleensä maskuliinisuutta ylistetään tai siitä edes puhutaan positiivisesti. Aika heikko saanto taitanee olla. Korkeintaan voi löytyä joku tyhjänpäiväinen isänpäivä artikkeli 😴
No lopeta hyvä mies sen lukeminen, jos noin ahdistaa. Minä en asu pk-seudulla, joten en luonnollisestikaan Hesaria tilaa, mutta jos en pitäisi lehden kirjoituksista, lopettaisin sen tilauksen. Osaatko?
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella ne tyhmimmät punaniskat on edelleen siellä toimituksessa sisällä, kun journalisti ei tunnetusti osaa ottaa minkäänlaista kritiikkiä vastaan, saati että ottaisi siitä opikseen.
Mut sitten taas tuhat alapeukkua ja jotain jankutusta epäolennaisuuksista jolla servataan kritisoija ja voidaan jatkaa entiseen malliin mitään oppimatta.
Mitä pitäisi oppia?
Minä vieläkin kysyn, että mikä tuossa oli miesvihaa?
Aloita vaikka otsikosta.
Ja lopeta se turhan jankutus. Hokeminen ei ole argumentti vaan kertoo lähinnä ettei sinulla ole argumenttia.
Otsikko on kirjaimellisesti "Nykypäivän ritarit". Eli miten sinä peppukipeä öyhö saat tuosta miesvihaa?
eri
Voi veen pellehermanni, otsikko oli "Kukaan ei ole niin töykeä kuin suomalainen 50-70-vuotias mies".
Miten tyhmiä te siellä toimituksessa oikein olette jos luulette ettei lukijat ole tajunneet teidän muuttavan otsikoita jatkuvasti?
Ja mummos oli eri.
Vierailija kirjoitti:
"Herrasmies ei ole hiljainen vässykkä tai heittopussi vaan vakavasti otettava mies.”
Jep! Näin me naisetkin koemme, herrasmieseleet ja oma-aloitteisuus tekevät miehen. Mikään ei ole epämiehekkäämpää kuin mies joka avaa esim oven vain itselleen ja tekee asiat vain itseään varten. Miten tälläinen mies huolehtisi perheestään? Olisi vapaamatkustaja.
Tyhjäpäinen kommentti femanatsilta kun tässä ollaan vuosikaudet demonisoitu miehiä ihan pelkästään naisen kehumisesta tai oven avauksesta. Jääpi tekemättä, kun mikään ei kelpaa. Itse olette soppanne keittäneet, noidat
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kannattaa tasa-arvoa. Hän on herrasmies minua kohtaan. Minä kohtelen häntä kunnioittavasti -meillä on siis tasa-arvo.
Herrasmies on herrasmies kaikkia kohtaan, tosin ei päälle liimatulta tavalla mitä lippalakkiaan toimittaja heilutellut videossa
ilmiannan tämän valheena Hesaria kohtaan, koska missään ei ole mitään miesvihaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Herrasmies ei ole hiljainen vässykkä tai heittopussi vaan vakavasti otettava mies.”
Jep! Näin me naisetkin koemme, herrasmieseleet ja oma-aloitteisuus tekevät miehen. Mikään ei ole epämiehekkäämpää kuin mies joka avaa esim oven vain itselleen ja tekee asiat vain itseään varten. Miten tälläinen mies huolehtisi perheestään? Olisi vapaamatkustaja.
Tyhjäpäinen kommentti femanatsilta kun tässä ollaan vuosikaudet demonisoitu miehiä ihan pelkästään naisen kehumisesta tai oven avauksesta. Jääpi tekemättä, kun mikään ei kelpaa. Itse olette soppanne keittäneet, noidat
No sinä et kelpaa naisille tuolla ajattelulla, minulla näitä em tyylisiä miehiä riittänyt. Nytkin sellainen mies seurustelun alkutaipaleella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki missä puhutaan naisista on hänen mielestään miesvihaa. Kun mies ei ylistetä
Kerroppas yksikin Hyysärin artikkeli viimeiseltä 3 vuodelta, jossa miehiä, miehuutta ja yleensä maskuliinisuutta ylistetään tai siitä edes puhutaan positiivisesti. Aika heikko saanto taitanee olla. Korkeintaan voi löytyä joku tyhjänpäiväinen isänpäivä artikkeli 😴
No lopeta hyvä mies sen lukeminen, jos noin ahdistaa. Minä en asu pk-seudulla, joten en luonnollisestikaan Hesaria tilaa, mutta jos en pitäisi lehden kirjoituksista, lopettaisin sen tilauksen. Osaatko?
eri
Hesarin ongelma on se, että se levittää propagandaansa valtakunnallisesti. Ymmärrät varmaan ettei tuohon ole ratkaisuna yksittäiset tilausten lopettamiset vaan hesarin suunnanmuutos mediaksi joka ei levitä propagandaa.
Toinen ongelma on, että kokonsa vuoksi ja sen että yle on se toinen määrittävä toimija suomen toimittajien työmarkkinoilla nuo käytännössä voi painostaa toimittajat ja muut mediat omalle linjalleen totuuden suhteen, kuten nuo selvästi tekeekin nyt. Suomimediassa ei kuule vastakkaisia mielipiteitä toimituksille tärkeistä aiheista vaan yhtä ja samaa ideologista propagandaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihme valheita taas. Kukaan ei demonisoi miehiä oven avaamisesta naisille. Pakko pitää naisvihaa yllä näillä harhoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjun perusteella ne tyhmimmät punaniskat on edelleen siellä toimituksessa sisällä, kun journalisti ei tunnetusti osaa ottaa minkäänlaista kritiikkiä vastaan, saati että ottaisi siitä opikseen.
Mut sitten taas tuhat alapeukkua ja jotain jankutusta epäolennaisuuksista jolla servataan kritisoija ja voidaan jatkaa entiseen malliin mitään oppimatta.
Mitä pitäisi oppia?
Aloita vaikka otsikosta.
Ja lopeta se turhan jankutus. Hokeminen ei ole argumentti vaan kertoo lähinnä ettei sinulla ole argumenttia.
Otsikko on kirjaimellisesti "Nykypäivän ritarit". Eli miten sinä peppukipeä öyhö saat tuosta miesvihaa?
eri
Voi veen pellehermanni, otsikko oli "Kukaan ei ole niin töykeä kuin suomalainen 50-70-vuotias mies".
Miten tyhmiä te siellä toimituksessa oikein olette jos luulette ettei lukijat ole tajunneet teidän muuttavan otsikoita jatkuvasti?
Ja mummos oli eri.
Me täällä toimituksessa? Taidat olla psykoosissa. Onko toimitus kanssasi samassa huoneessa juuri nyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinä et kelpaa naisille tuolla ajattelulla, minulla näitä em tyylisiä miehiä riittänyt. Nytkin sellainen mies seurustelun alkutaipaleella.
Jos lähtökohtasi on, että miehen on tehtävä työtä kelvatakseen naiselle, niin olet jo lähdössä hyvin vinossa asenteesi suhteen. Jossain kohtaa miehet vaan oppii että on ihan turha tehdä työtä sinunkaltaistesi miellyttämiseksi ja voi elää omaa elämäänsä. Ja sepäs teikäläisiä vasta raivostuttaakin loputtomasta kritiikistä päätellen :D
Sieltä tulee sitten kaikki mahdolliset leimasanat inselistä hikikomeroon ja mitä noita olikaan kun mies vaan osoittaa liikaa itsenäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä naiset eivät kaipaakaan oven avauksia sinulta. Vaikutat olevan melko aggressiivinen tyyppi. Itse avaan ovia kaikille sukupuoleen ja ikään katsomatta.
Mies
Mua vähän nyt ihmetyttää koko juttu. Asun Italiassa ja nuo artikkelin jutut miehiltä on arkipäivää täällä Italiassa. Suomessa oikein nostetaan nuo herrasmiesmäisyydeksi?
voihan taivaan talikynttilät, joku repii perseensä tuosta jutusta, jolla ei ole mitään merkitystä kenenkään elämään, täytteenä laitettu kevyt välipala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä pitäisi oppia?
Aloita vaikka otsikosta.
eri
Ja mummos oli eri.
Me täällä toimituksessa? Taidat olla psykoosissa. Onko toimitus kanssasi samassa huoneessa juuri nyt?
Ja sitten yrität epätoivoissasi vaihtaa puheenaihetta kun kävi selväksi että se otsikko tosiaan oli alkujaan hyvin leimaavan törkeä :D
Joo, kyllä olet toimituksessa, turha selitellä. Teidät tunnistaa siitä, ettei teillä ole mitään kykyä ottaa kritiikkiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Mua vähän nyt ihmetyttää koko juttu. Asun Italiassa ja nuo artikkelin jutut miehiltä on arkipäivää täällä Italiassa. Suomessa oikein nostetaan nuo herrasmiesmäisyydeksi?
Sanopa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä naiset eivät kaipaakaan oven avauksia sinulta. Vaikutat olevan melko aggressiivinen tyyppi. Itse avaan ovia kaikille sukupuoleen ja ikään katsomatta.
Mies
Jotenkin veikkaan että tuo tyyppi paukattaa oven kiinni naisen edessä ja näyttää kieltä päälle. Sen verran lapselliselta vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hs on MV-lehden maksullinen versio. Jopa Seiska alkaa olla laadukkaampi sisällöltään. Suurin osa lukee Hesaria vain siksi, kun siinä nimessä mainitaan Helsinki. On jotenkin hienompaa näyttää lähipiirille, ettei lueskele mitään Kainuun sanomia vaan HELSINGIN sanomia, vaikkei ole koskaan Jyväskylää etelämpänä käynytkään.
Kerro mitä lehteä suosittelisit Hesarin tilalle.
Lue ulkomaisia oikeasti jotain journalistisia standardeja noudattavia lehtiä. Voit samalla yllättyä siitä, että maailmalla tapahtuu paljon sellaista mitä hesari ei "muista" kertoa suomalaisille. Mahdollisimman monipuolisesti toki. Joka lehdellä on jotain bias:ia, mutta suomi on siitä ainutlaatuinen että koko tää ns. valtamedia pakotetaan yhteen ja samaan totuuteen painostamalla toimittajat ruotuun jos nuo haluaa pysyä alalla suomessa. Muualla maailmassa sentään maan sisällä on eri näkökulmia eri lehdissä jos kyse ei ole diktatuurista.
Ja sata nopeaa alapeukkua suomen propagandamedialta :D :D :D
Lol, teidän kanssanne. Te todistatte itse olevanne täysi vitsi journalismin kannalta jo pelkällä ylimielisellä palstakäytäksellänne.
Ja vieläkään ei tule sitä vastinetta. Kertokaa nyt jo hyvät ihmiset mitä lehteä pitäisi lukea.
Voi jeesus että suomalainen journalisti voi olla avuton. Toivottavasti joku ei maksa sinulle palkkaa tuosta.
Hetkinen, täällä kiljutaan kitarisat pitkällä että Hesari on roskalehti ja valehtelee, ja kun kysytään suosituksia mikä olisi hyvä vaihtoehto, se on kysyjän vika? Aikamoista spinnausta, sanoisin.
No justiinsahan sulle kerrottiin, että lue ulkomaisia lehtiä, koska niissä monenlaisia näkökulmia, eikä vain sitä yhtä suomalaisen valtamedian näkökulmaa. ELI: älä lue suomalaisia lehtiä, sinulle kerrottiin. Osaat kieliä. - eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eri
Hesarin ongelma on se, että se levittää propagandaansa valtakunnallisesti. Ymmärrät varmaan ettei tuohon ole ratkaisuna yksittäiset tilausten lopettamiset vaan hesarin suunnanmuutos mediaksi joka ei levitä propagandaa.
Toinen ongelma on, että kokonsa vuoksi ja sen että yle on se toinen määrittävä toimija suomen toimittajien työmarkkinoilla nuo käytännössä voi painostaa toimittajat ja muut mediat omalle linjalleen totuuden suhteen, kuten nuo selvästi tekeekin nyt. Suomimediassa ei kuule vastakkaisia mielipiteitä toimituksille tärkeistä aiheista vaan yhtä ja samaa ideologista propagandaa.
Ongelma on omassa päässäsi. Lakkaa lukemasta itsellesi vastenmielisiä medioita, ja kas, ongelma poistuu. Mene vaikka ylikselle, siellä niitä sinulle mieluisia ja sopivia aiheita käsitellään.
Ei siinä ole.
Nää vinkujat kokee uhkana ja muottiin painostamisena, jos joku mies vielä on normaali ja ottaa kanssa elijät huomioon.
Nää tekee sen, että se kantamusten kanssa auttava ja ovea auki pitävä mies on jo "herrasmies" ja haluttu ja ihailtu naisten silmissä.
AP on sellainen, joko jutussakin miehenä vetää oven naisen nenän edestä kiinni.
APn mielestä sitä vihaa on varmasti myös se, kun ei itse saa saa sikailla ja olla sovinisti miten huvittaa ja pitää se nainen ostaa rahalla jos meinaa mitään saada, kun kukaan ei jaksa katsella moukkaa.
On muuten tyylikäs vanha herra jutun kuvassa :)